fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
pridani nafty na cerpadle http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=28012 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | krizekm [ 22 úno 2010 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | pridani nafty na cerpadle |
nejak se v tom nevyznam.. chtel bych zkusit u svyho esca pridat naftu aby v nizkejch otackach nebyl tak lenosnej... rozlusti to nekdo? http://www.fordmondeo.org/forum/showtop ... id/546541/ |
Autor: | dj.DEKL [ 22 úno 2010 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
http://translate.google.cz/translate?hl ... D%26sa%3DG |
Autor: | BATMAN [ 23 úno 2010 00:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
2krizekm: Jen abys vedel tato cast cerpadla se jmenuje turbokorektor, nez do nej zacnes rejpat zkus pohledat co to je a k cemu slouzi. Klidne pak dej vedet jak jsi pochodil. |
Autor: | Belous [ 23 úno 2010 02:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
turbokorektor (jak je tam i napsano) resi jen "nastup turba". kdyz to shrnu, tak pod druhym obrazkem pisatel doporucuje navysit volnobeh levym sroubem (5 otacek proti smeru hod. rucicek?) na cca 1000-1100 a pravym sroubem o 2 otacky (po smeru?). pokud to zacne kourit tak to kousek ubrat. dale doporucuje sundat ten "tlumic" a poridit sportovni vzduchovy filtr. ovsem to je cerpadlo z mondea (odhaduju 8448B060A). upozornuje, ze to muze byt na jinem cerpadle jinak |
Autor: | Jenda080 [ 23 úno 2010 02:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Taky me zajima cim tomu prilozit jen at se hezky huli z komina.... |
Autor: | Walker [ 23 úno 2010 02:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Taky me zajima cim tomu prilozit jen at se hezky huli z komina.... Dopadneš jako Anglán... |
Autor: | Karel [ 23 úno 2010 09:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Jak dopadl Anglan? |
Autor: | Jenda080 [ 23 úno 2010 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Ale trosku se mu expres pocurinkal..... Ale co tak si poridim vic motoru a nazdar... Jinak Walky povez nam neco o cerpadle lucas co a jak popr az to bude aktual stavis se povinne v zakolanech... |
Autor: | Đestroyer [ 23 úno 2010 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Poradne mu to nachipuj at mu vyleti motor. Pak bude spokojenej. |
Autor: | BATMAN [ 25 úno 2010 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
2krizekm: Tak jak jsi pochodil. Pokud by to melo nejaky efekt krom zvyseni spotreby o 2L tak bych si s tim taky pohral.... |
Autor: | krizekm [ 25 úno 2010 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
nebudu to zkouset:D mam z toho respekt.. a stejne tam na ten imbus neni pristup jak u mondea |
Autor: | BATMAN [ 25 úno 2010 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Srabe Az bude jeste trosku tepleji a budu mit cas a chut prubnu a poreferuju. |
Autor: | Walker [ 25 úno 2010 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Směle do toho, půl je hotovo....akorát že na to je mondeo ten nejhorší pokusnej králík....až EEC-V zjistí přiliš dlouho otevřenej vstřik, tak se to bude snažit zkorigovat délkou pulsu na solenoidu....čili to bude muset bejt solidní rozmrsk...jen doufám že nemá EEC-V při nastalým nekorigovatelným Injection overflow odpověd Fuel shutoff.... |
Autor: | BATMAN [ 25 úno 2010 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
heh, no snad ne. Kdyztak navrat k puvodni poloze a pripadny reset pameti to poresi. Kazdopadne si myslim ze by mi pridani neuskodilo pac ten sroubek je tam na nastelovani a pochybuju ze si s tim v servise loni kdyz mi menili membranu nekdo hral... Kdyz se bavim s nekym kdo ma stejny mondeo v nafte rikaji ze nastup turba je citelny a ja ho prakticky necitim. |
Autor: | Walker [ 25 úno 2010 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Výkon není závislej na množství nalitý nafty do válců....ale na správným složení poměru nafta-vzduch, kdy po vznícení se směs v co nejkratším čase promění v maximální možnej tlak spalin....černej kouř je přesnej opak...nafta hoří pomalu, nemá dost kyslíku a místo toho aby to jelo, tak to topí....a trpí všechno co je ve spalovacím prostoru....a ty máš MAF...čili optimální korekce jak takž v rámci možností funguje...asi znáš pocit, jak auto jede o poznání líp po letní bouřce....nafta není to, co změnilo svoje vlastnosti.... |
Autor: | BATMAN [ 25 úno 2010 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Vsechno ostatni krom repase vstriku ci samotneho cerpadla uz jsem zkusil. Ja od toho moc necekam, chci to jen zkusit a hotovo.... |
Autor: | Walker [ 25 úno 2010 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
čili se vzduchem si už udělal vše?....turbo nasává chladnější a hustčí vzduch bez zbytečnýho odporu a tlak z turba před IC je téměř shodnej za IC? čili že IC pouze chladí nasávanej vzduch a neklade jeho průtoku téměř žádnej odpor? |
Autor: | BATMAN [ 25 úno 2010 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: pridani nafty na cerpadle |
Vse co mi moznosti a znalosti dovoli. Konkretne vzduchvou soustavu jsme mel rozdelanou, IC vyplachnuty lihem, prekontrolovane hadice zda nejsou praskle ci priskrcene a dobre dotahle. Tlak pred a za IC nemam jak zmerit a ikdyby nevim jaky tam tlak byt ma a kompresor tam montovat nebudu Dnes jsem ale dal 4kila za novy vzduch. filtr tak treba mi to 1-2 koniky prida |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |