fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

utopili jste už někdy podobným způsobem svoje auto?
ano, ale auto bylo v pořádku 4%  4%  [ 1 ]
ano, oprava do 5000,- 0%  0%  [ 0 ]
ano, oprava do 15000,- 4%  4%  [ 1 ]
ano, oprava nad 15000,- 0%  0%  [ 0 ]
ne 92%  92%  [ 23 ]
Celkem hlasů : 25
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: utopil jsem ho :(
PříspěvekNapsal: 06 črc 2009 09:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
Zdravíčko, mám problémek... teda spíš velkej problé, v sobotu jsem jel po silnici, která se změnila v řeku, bylo tam tak 15 cm vody, od auta nádhernej vodopád až do chvíle kdy mě předehnala záplavová vlna. motor se napil vody, otáčky zakolísaly cca o +-250 ot./min a pak mi to chcíplo. asi 2-2,5 metru předemnou už bylo sucho, tak jsem to zkusil natočit abych se dostal z vody, motor občas blafnul, jako že se chytá, tak jsem to zkusil ještě jednou. ozvala se rána (jako by prasknul řemen, nebo něco podobného) a vytekl mi olej. pak mě jeden hodný řidič vytáhnul kousek od vody a včera jsem se na to koukal. olej žádný, ale řemen byl vidět, když jsem odtánul kousek kryt jak ze shora, tak ze spoda, jen řemen u čerpadla se posunutý směrem k motoru (nezakrývá zuby).
A teď můj dotaz. Co všechno je určitě s motorem a co se k jistým věcem může přihodit? Na kolik asi přijde oprava ve Forďáckym servisu u Homolky? a jak je to s pojišťovnou? mám živelný u kooperativy a když jsem jim volal, tak mi neřekli v podstatě nic. jde mi o to, jestli to pojišťovna zaplatí, nebo jestli opravu zaplatím já a pak mi to pojišťovna vrátí?
jestli už je zde takový topic, tak se omlouvám...

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2009 10:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Napred se koukni co ta"zivelna pojistka"zahrnuje a taky co rict pojistovne,to opetovne startovani bych asi nerikal.Stejne ale musis napred zjistit co s tim je.Filtr je preci nahore a ta vlna sla zezadu, tak jak si mohl nasat vodu?Pokud by jsi nasal, tak voda ve valci by ti nedovolila vubec protocit motor.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2009 10:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
ta vlna šla sice zeshora, ale já byl v takovym "údolíčku" a jak se voda dostala přede mě a vejš, tak dala zpátečku.

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2009 10:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
a do pojišťovny jsem volal a v hlášení je jenom to, že vlivem přívalových dešťů, zatekla voda do motoru za jeho chodu

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 črc 2009 20:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
no prvni pravidlo zni, pokud projede ridic vodou a je docela vysoka a motor chcipne, tak nikdy nestartovat, par lidi to zkusilo a voda natekla do spalovaciho prostoru, a jak vsichni ze ZŠ vime voda neni stlacitelna, cili kompres muze byt obrovska a tak pokud si nemel stesti muzes mit ohlou klikovku nebo polamane ojnice, muze yt neco s hlavou, fura veci, ne jeden motor uz takhle dopadl :D je to to same jako kdyz se auto prevrati na strechu, natece tam olej a je to same, to co se ti stalo se stalo uz jednomu a motor vypadal tak jak jsem psal pred tim.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2009 01:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
ale kdyby byla voda ve spal. prostoru, tak by se ani neotočil a startér normálně s motorem točí (teda teď ne, pač jsem si v tý louži skoro vybil baterku rádiem :D) ale když jsem se dostal na sucho, tak se přes startér motor točil, ale jako trochu škytnul, ale pak nic... teď už slyšim leda cvakání relátka startéru, ale štve mě proč se mi vylil olej...

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2009 09:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
nerikam ze ti tam voda natect musela, ale urcite nekde ta voda bude, takze asi by nebylo od veci prijit sani, nevim ale jestli se do nej dostala voda tak filtr uz asi uschnul, kdyby byl mokry je jasne, ze tam nekde bude voda a najit kudy tekl olej.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009 10:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
mam šikovnej motor :D místo toho aby si ohnul kliku, nebo rozdrtil ventily, tak vyhodil těsnění a tamtudy vytlačil vodu :D A nevěřte pojišťovákům, jednou řeknou, že motor se musí rozebírat za jejich přítomnosti a pak řeknou "nechte si to rozebrat, vyfoťte si to a pošlete mi fotky s nějakým popisem, co vše odešlo". Jediný co je teď vydět, jsou dva ventily, který jsou kousek (1-2mm) vysunutý.

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009 11:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
tak to mas stesti, ale radsi si prekontroluj pisty i ojnice, nikdy nevis

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 01:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
tak hlava v pořádku - po sundání vačkového hřídele se ventily zavřely, takže hlava ok :-). turbo a celé sání budu čistit - je tam prach (to jsem nepochopil, asi se k němu původní majitelé nechovali nejlíp).výfuk se bude foukat kompresorem (alespoň to vyfoukne vodu) a teď velký problém. První válec nevyjíždí úplně nahoru - cca 1,5-2mm se vysouvá níž, než ostatní, ale jdou vždy dva najednou a zatim všichni říkali, že to bude ojnice, nebo šály, ale to uvidim. takže to je docela dobrý ne? po nasání vody a poté pokusu nastartovat a dostat se na sucho, je v loji "jen těsnění a jeden válec". Ale už přemejšlim, jak zvednout sání :-D

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 08:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Prej docela dobry, jenom jeden pist nejde tolik nahoru, nebo puvodni majitele se k tomu nechovali nejlíp, zato ty jsi to jenom utopil :) - kluku, ty me zacinas zajimat :) - s tebou bude asi na srazech asi prdel :)

Jak pises, prekontroluj saly, ojnici a nej vyndat i pist, kdyz uz to bude rozhozeny, muzes udelat nejaky foto...

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 10:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
fota dělám, musim, pro pojišťovnu. a "jenom" jsem psal, pač všichni říkaly - klika, bouchlý ventily, atd. akorát to bude trvat dýl... ale co, zase na druhou stranu alespoň vyčistim celý sání a rovnou se vyčistí i palivová soustava, to myslim neni na škodu... až budu mít komplet fota, tak je dám na net. a pak vlastně ještě plechařina a tu budu mít zadara... jak se říká - všechno zlé, pro něco dobré :-)

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 10:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
a ještě teda přemejšlim, jestli udělat díru do kapoty (pro chladič stlačeného vzduchu - nad turbem) - to je další dotaz, bude to mít vliv? nebo je to zbytečný? já jenom že když mi vylít tapec na haupně, tak to míň táhlo do kopce a když se tam ten tapec přichytil, tak ok.

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 11:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tapecem je privadeny vzduch k IC, pokud udelas diru do kapoty, asi o moc vetsi efekt to mit nebude, zalezi jak moc ohriva motor ten tapec...

Osobne poznam kdyz ej venku na 25 stupnu, auto jede vyrazne mene - teplesi vzduch, IC tolik nechladi

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 13:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
já právě myslel, že bych k tomu udělal plechovej "tunel" právě kvůli tomu tapecu... že by měl IC vlastní vzduch přímo z venku přes nějaký sítko (kamínky a ten sajrajt, co se tam chytá).a nebo mě teď napadlo udělat mu menší saharu (jako něco jako ten velkej větrák s velkym průtokem zduchu)

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 13:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Ber to tak, ze kdyz vyndas ruku z okynka pri 90km/hod, tak ten vitr je dost silnej, nevim zdali "sahara" na IC udelala vetsi prutok zduchu - take sem mel takove myslenky jako ty, ale to uz je nejaky ten patek :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 18:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
při 90 možná ne, ale když se popojíždí po městě...

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 18:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
a co takhle dát IC dopředu před motor

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2009 02:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2008 09:55
Příspěvky: 64
Bydliště: Česká Kamenice
tam neni místo :D

_________________
Před povodní: Ford Escort VI 5dv., 1.8TD, 66kW, 90ps. Koupeno jako první auto za 11,000,- z bazaru, ale byl dobrej...

Nyní: Ford Mondeo r.v. 2000, 1.8TD, 66kW, 90ps. Krasavec bez koroze, udržovanej z Francie za 55,000,- :)
- alespoň k něčemu jsou povodně "dobrý"

Do budoucna snad přibude Mondeo mk2 2,5 v6 :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2009 12:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 dub 2007 14:32
Příspěvky: 461
Bydliště: Liberec
boris_cze píše:
tam neni místo :D

pokud nemas klimu, tak by se tam vejit mel....teda ne ten origo s escorta, ten tam nedas:)

_________________
Ford Escort RS 2000 MK VI .... unavenej
Skoda Octavia scout 2.0TDi
Ford Focus 1.8TD...
VW Golf IV 1.9TDI 96KW Sport Edition... uz neni :(
Kawasaki ZX6R ( kawasaki zelena:) )
Husqvarna TE 610 49KW

plus hromada RS na dily :)))


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz