fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
51kw -> 66kw http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=2883 |
Stránka 1 z 9 |
Autor: | Marpie [ 10 čer 2005 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
To jsem netušil, že mnoho lidí z fóra neví že 51kW verze je oproti 66kW bez IC. A za tu 51 kW fakt nemůžu. V roce 97 se v Čechách ještě 66kW verze neprodávala. Jinde v Evropě jo, ale tady ne. A to auto je koupené tady. Rok předtím ještě nebyla ani tahle verze a byla jen 1,8D. Jestli mi někdo dokáže že má 66kW verzi koupenou jako novou v roce 97 a dříve tady v Čechách tak se hluboce pokloním a omluvím. To Dawe: Já najedu za rok cca 10-15 tis km, takže s Tvýma 40 se to srovnávat nedá. A kdybych měl měnit kotouče každý rok tak by mě z toho asi kleplo. To ACE: OK já to beru je to pravda, že je to auto línější, ale i s tou 51kW verzí se dá velmi slušně jezdit a nevím jak vy ale jakmile dám po rozjezdu na křižovatce dvojku tak natrhnu prdel spoustě aut a to to nijak nehoním. A nedá mi si do Tebe si za tu jebku nerýpnout. Za kolik máš zrychlení z 0 na 100? Ve fóru které se toho týká jsem u tebe neviděl žádné excelentní výkony. Vím sice že máš kombajna a plného muziky , takže těžšího, ale stejně..... Já jsem to zkoušel třikrát a jednou to bylo cca 15,5 podruhé 14,098 čemuž jsem ani sám nevěřil tak jsem to zkusil znova a naposledy to bylo 14,047 . A já narozdíl od Tebe a mnohých jiných znám do detailu historii toho auta, což sice není bůhví co světoborného, ale jsem tomu celkem rád. Jinak znova opakuji já to auto zatím prodávat nechci a jen jsem chtěl otestovat AAA. Schválně ještě zajedu přímo k nim ať vím jaký bude rozdíl a výsledek samozřejmě dám vědět. Asi jsem to měl taky dát do jiného fóra než prodej ale už se stalo. |
Autor: | ACEMajky [ 11 čer 2005 00:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Marpie - na me nekoukej, ja to teprve ladim a urcite jsi to meril na tachometrovejch 100km/hod, kdozto ja na skutecnejch 100/hod (coz je tvych 90km/hod) a mam tech 15s, jenom vychazim z toho, jak auto jelo, kdyz jsem omylem zapomnel kdyt baterky na IC, takze to nechladilo jak melo a bylo to znat..... Mas recht ze ty znas puvod, ja ne a naletel jsem, proto to porad ladim a vychytavam a uz se dostavam do zaverecne faze.... ))) |
Autor: | Karel [ 11 čer 2005 07:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozdil mezi 51-66kW je znat uz jen pri pohledu na tachometr.Porovnaval jsem to a u 66kW jde rucicka dost rychlejc na 160km/h a u me to jde dost pomalu.Patrim k tem 51kW.Ale da se s tim v pohode jezdit 120-140 po normalnich cestach.Po dalnici 150-160 taky v pohode.Znacnej pokles je pri zapnuty klime.Jinak muj typ je 110K . Pokud je i na pohled fesak.Myslim auto. |
Autor: | carPWR [ 11 čer 2005 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
no, kamarad na astru 1.7TD/50kw a kdyz jsme zkusili jak to jede me a jemu, tak to byl rozdil stejnej, jako kdyz on ma astru a ja skodovku, cili dost znacnej...a to mu astra lita 170 v pohode no..ale proste tech 20k je znat! |
Autor: | Marpie [ 11 čer 2005 23:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
ACEMajky píše: Marpie - na me nekoukej, ja to teprve ladim a urcite jsi to meril na tachometrovejch 100km/hod, kdozto ja na skutecnejch 100/hod (coz je tvych 90km/hod) a mam tech 15s, jenom vychazim z toho, jak auto jelo, kdyz jsem omylem zapomnel kdyt baterky na IC, takze to nechladilo jak melo a bylo to znat..... Mas recht ze ty znas puvod, ja ne a naletel jsem, proto to porad ladim a vychytavam a uz se dostavam do zaverecne faze.... )))
Jo jo meřil jsem to na tachometru, ale kolik to je u mého auta ve skutečnosti netuším. Mé nadšení ze zrychlení mého auta dostalo velkou ránu Ale beru to takhle . Ale aspoň mi zůstal ten rozjezd na křižovatce když dám dvojku. Na jedničku to není nic moc to mne začne předjíždět kdejaká plečka ale jak dám dvojku tak většinu aut předjedu. Ale zdůrazňuji že to platí pro běžný rozjezd a ne s plynem na zemi. Jinak tu 66kW verzi bych chtěl taky, ale jak jsem psal tak v roce 97 se v Čechách prostě 66kW verze neprodávala a naši to auto kupovali v 97. Jinak moc přeji ať to doladíš a vyladíš k obrazu svému. |
Autor: | ACEMajky [ 12 čer 2005 01:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Marpie - co si z 51kW udelat 66kW (byl by jsi asi teda prvni, jelikoz vsichni 51kW o tom jenom mluvi, uz jsem o tom i dost napsal, nafotil a tak, staci instalovat IC (Intercooler), schladis stlaceny vzduch a o tom to je (max mozna problem potom s mnozstvim nafty, ale podle me v tom ten problem nebude), de jenom o to sehnat nekde nejaky IC a natahnout k nemu nejaky nej hlinikovy trubky |
Autor: | Karel [ 12 čer 2005 07:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja patrim k tem, co o tom jen mluvi.Jsou tri problemy.Do 5 cm nejde dat vyvod z turba a privod do sani.(leda to vymenit komplet i se sanim a turbem,ktery je trochu jiny,nebo 2kolena vedle sebe,ale tech 5 cm neni moc))Pak trochu jinej program v ridici jednotce(presvedcili me ze ovlivnuje cerpadlo,mnozstvi nafty).Kde dat treba dopredu inetercoler?Mam klimu a tudis dva chladice a proto tam neni misto na dalsi.Nebo na kostku(interc.)ta by sla dat namisto mlhovky,ale o mlhovky nechci prijit.To jsou duvody, proc o tom jen mluvim.A nechci do toho strkat moc penez.To je lepsi to prodat a sehnat jiny auto.Pokud ma nekdo dalsi z 51kw motorem o tohle zajem tak by stalo za to zalozit tema a pokecat o tom. Ale myslim ze uz to tu nekde bylo. |
Autor: | Marpie [ 12 čer 2005 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já teda klimu nemám tak tam mám místa víc, ale uvažuju stejně jak Karel. Než to zkoušet s nejistým výsledkem a za spoustu prachů tak by se mi už spíš vyplatilo to auto prodat a koupit silnější verzi. Jenže z toho mám zase strach abych nedopadl jako ACE. A moje auto aspoň znám od jeho počátku. A stejně momentálně žádné prachy nazbyt nemám, protože manželka je na mateřské a můj plat není nějaký světoborný, takže na jakýkoliv tuning si zatím musím nechat zajít chuť. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 13 čer 2005 07:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cauky omlouvám se za nedostatky znalostí, ale Ropáka nemám a tak jsem se tolik nezajímal o jeho varianty a ani jsem o něm zas tolik nepřemejšlel a když tak jsem chtěl koupit jen tu 66kW verzi (respe. jsem jí měl v nabídce, ale za dost víc peněz než jsem koupil to svoje). Jak jsem říkal kouknu do chytrých knížek abych věděl víc a nebo budu čst víc příspěvků |
Autor: | Návštěvník [ 28 čer 2005 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | 51kw -> 66kw |
Zajímalo by mě, jestli někdo reálně upravoval motor s 51kw na 66kw. Ne že " je to tím interkúlerem" ale jestli to někdo dělal v praxi. Těch 51kw nijak zvlášť nejede a při zapnuté klimě..... |
Autor: | Marpie [ 29 čer 2005 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky jsem pátral po někom kdo už to provedl, ale marně |
Autor: | Eskláda [ 29 čer 2005 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
láká mě to hodně,ale zase si říkám že to nechám bejt,leda dovíst z němec motor a prdnout ho tam,pokavať chcete jen přidělat interkouli tak je to o hovně protože ten sinější motor má i větší turbo |
Autor: | Návštěvník [ 29 čer 2005 08:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm, větší turbo, už to leze ven. Ale je mi jasný, že to nebude jen mezichladičem, proto i můj dotaz. Jiný motor se mi nechce dávat, ten můj je jednak v pohodě, jednak servisovanej. |
Autor: | Marpie [ 29 čer 2005 08:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Eskláda píše: láká mě to hodně,ale zase si říkám že to nechám bejt,leda dovíst z němec motor a prdnout ho tam,pokavať chcete jen přidělat interkouli tak je to o hovně protože ten sinější motor má i větší turbo
Než měnit motor tak už je myslím jednodušší to auto prodat a dotáhnout celé auto s tím motorem. Do toho se mi ale taky nechce, protože moje auto znám od novoty a u staršího bych mohl naletět. |
Autor: | herma [ 29 čer 2005 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozhodně to není jen tím intercoolerem. To silnější turbo má i jinačí svody,... tuším že ACEmajky to tu kdysi popisoval |
Autor: | Návštěvník [ 29 čer 2005 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasně ale sorry, nechci se tu bavit jak by a čím by to mohlo být, nic ve zlým, hledám někoho kdo to má nebo se toho v reálu účastnil. Určitě se do toho nebudu pouštět i kdybych teoreticky o tom věděl vše, ono často potom něco vyplave, navíc moje technický a hlavně finanční možnosti nejsou neomezený. |
Autor: | Marpie [ 29 čer 2005 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co vím tak tady v klubu to nikdo nemá nebo se aspoň nikdo nepochlubil. Na teoretické bázi je nejdále myslím Karel. |
Autor: | Návštěvník [ 30 čer 2005 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak prudím servisech a opravnách a přikládám jednu odpověď zda to jde. : teoreticky ano, ale cena by nejspíš převýšila hodnotu vozu: dodat mezichladič vzduch, výměna vstřik. čerpadla + trysek, výměna řídící jednotky - přeprogramovat nelze orientačně nové: 6500 50000 4*2500 30000 snesitelnější podle mne nákup vraku s nefunkčním-potkaným motorem a přestrojení. možno i mondeo. to pořídíte myslím do 20 000 celé, a při troše štestí se vám pak podaří prodat doklady. s pozdravem j.klečka Je to docela rána. Ještě mám jednu podpověď, ať se prý obrátím na čipovací firmu. Pán tomu asi hoví |
Autor: | ACEMajky [ 01 črc 2005 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo jinak, turbo z 66kW, ktere rozhodne neni v haji mam doma, cerpadlo se da dat z jineho auta (predelavka a cena za cerpadlo 4000,- + nejaka prace) No proste, 4000,- cerpadlo + prace Turbo budto odeme, nebo koupit VNT17ku co se dava do VW s promenlivou geo. lopatek - asi 6000,- Svody se daji upravit - 1000,- + prace pokud je clovek sikovnej a ma prostredky, zvladnul by to i sam (asi az na cerpadlo) Par trubek a je to, ale jakjsem takkoukal, tak ta 51kW ma malo mista na krouceni trubek u svodu, to je ten nej problem Nej by bylo, kdyby nekdo mel IC a 51kW esco a ten IC zkusil instalovat, jenom provizorne na zkousku, pak by ot jenom chtelo prodat na nafte, ale jak se to na tom LUCAS cerpadle dela, to se me neptejte (mam BOSCH) |
Autor: | Karel [ 02 črc 2005 07:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak by me zajimalo proc jiny cerpadlo a trysky?Turbu de jednoduse pridat,takze jen ten PRIVOD a pridat naftu.Samozrejme to neda tech 66kW,ale dobrych par koniku.S klimou - 5kW a je to louda. |
Stránka 1 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |