fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: výměna motoru RFK za RVA
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010 22:21 
Offline
Nováček

Registrován: 04 kvě 2010 21:57
Příspěvky: 3
prohledával jsem fórum, ale nikde jsem nenašel to co potřebuji, takže jestliže jsem něco přehlédl, neukamenujte mně.

K VĚCI: Problém co řeším spočívá v tom, že v dílně mám forda escorta combi, kde majitel, šílená lama neuhlídal olej a motor zadrbal tak brutálně, až ojnice koukly na vozovku, a hodně zblízka. Jelikož mu doma na dvoře stál druhý escort a motory byly na první pohled stejné, a aby ušetřil nechal si motor u nějakého chytroše co umí povolit a utáhnout šroub, vyměnit. A tu nastal malinkatý, ale zákeřný problém. Původní motor v autě byl typ RVA, tedy aspoň podle techničáku, ale motor z druhého auta je RFK. Já osobně bych při výměně motoru použil původní čidla a čerpadlo, při problémech bych přehodil elektroinstalaci a řídíci jenotku z druhého vozu, ale ti chytrolíni to stihli výhodně šoupnout do kovošrotu, jak motor, tak i druhou vyrezlou karoserii, aby skásli aspoň nějakou kačku za práci. Takže ve voze s elektoinstalací na motor RVA, je motor RFK, a samozřejmě, nejde nastartovat. Nevíte náhodou, jak to zprovoznit??? které kabely kam přepojit aby to ožilo, nebo aspoň schémata řízení těch dvou motorů, abych něco vykoumal. Zapomněl jsem dodat, majitel ho má v leasingu, blbec ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RFK za RVA
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2010 23:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak to bude problém, tyhle motory maji úplně jiný řízení a ještě dělá určitě problémy immo - zkusil bych nejdřív tohle viewtopic.php?p=358669#p358669 ale ten motor se bude stejně chovat divně s jinou elektrikou, kdyby to nevyšlo tak sehnat rfk elektriku a nebo asi nejdrastičtější řešení zástavba 100% mechaniky čerpadla bosch 16TD např z golfa/passata s malou úpravou - tady je toho napsáno dost a ještě dodám, že RVA (možná i jiný) maj bimetal v domečku termostatu na studený starty a z něj lanko - to by šlo krásně připojit na "sytič" boscháckýho čerpadla.

Walker ti k tomu určitě řekne víc, to je zdejší diesel-encyklopedie

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RFK za RVA
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 09:51 
Offline
Nováček

Registrován: 04 kvě 2010 21:57
Příspěvky: 3
Mohuli poprosit i o názor Walkera???? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RFK za RVA
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 11:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No to samo že můžeš...on už to víceméně napsal Anthan...u RVA motoru byl ten imobilizer určitě, a u RFK je to otázkou jeho roku výroby, starší to měl jako příplatkovou výbavu a většina to prostě neměla, u novejch to bylo už těměř v každým...poznat to je vcelku snadno...pokud je stopventil na čerpadle k nenalezení a je přes zadní část čerpadla masivní plechovej kryt, kterej ten stopventil kreje, tak tam immobilizér je....provozovat RVA motormagement s EEC V řj na motoru RFK kterej je víceméně mechanickej nejde...čili nějaká forma přestavby je nutná....každopádně s tím budou trable, páč legalizovat to s původním kodem motoru nepůjde...a pohledem to je taký krapet jiný....51kw s coolerem je vhodná na test inteligence technika stk....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: výměna motoru RFK za RVA
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2010 12:52 
Offline
Nováček

Registrován: 04 kvě 2010 21:57
Příspěvky: 3
tak to odpovídá mým poznatkům, silný plát plechu kryje imobilizér, takže zůstává jediná možnost a to je výměna elektroinstalace s řídící jednotkou a sladit immo. Kuanepčíjemná práfe :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 110 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz