prohledával jsem fórum, ale nikde jsem nenašel to co potřebuji, takže jestliže jsem něco přehlédl, neukamenujte mně.
K VĚCI: Problém co řeším spočívá v tom, že v dílně mám forda escorta combi, kde majitel, šílená lama neuhlídal olej a motor zadrbal tak brutálně, až ojnice koukly na vozovku, a hodně zblízka. Jelikož mu doma na dvoře stál druhý escort a motory byly na první pohled stejné, a aby ušetřil nechal si motor u nějakého chytroše co umí povolit a utáhnout šroub, vyměnit. A tu nastal malinkatý, ale zákeřný problém. Původní motor v autě byl typ RVA, tedy aspoň podle techničáku, ale motor z druhého auta je RFK. Já osobně bych při výměně motoru použil původní čidla a čerpadlo, při problémech bych přehodil elektroinstalaci a řídíci jenotku z druhého vozu, ale ti chytrolíni to stihli výhodně šoupnout do kovošrotu, jak motor, tak i druhou vyrezlou karoserii, aby skásli aspoň nějakou kačku za práci. Takže ve voze s elektoinstalací na motor RVA, je motor RFK, a samozřejmě, nejde nastartovat. Nevíte náhodou, jak to zprovoznit??? které kabely kam přepojit aby to ožilo, nebo aspoň schémata řízení těch dvou motorů, abych něco vykoumal. Zapomněl jsem dodat, majitel ho má v leasingu, blbec