fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
výměna motoru RFK za RVA http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=29091 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ČERT_z_Bx [ 04 kvě 2010 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | výměna motoru RFK za RVA |
prohledával jsem fórum, ale nikde jsem nenašel to co potřebuji, takže jestliže jsem něco přehlédl, neukamenujte mně. K VĚCI: Problém co řeším spočívá v tom, že v dílně mám forda escorta combi, kde majitel, šílená lama neuhlídal olej a motor zadrbal tak brutálně, až ojnice koukly na vozovku, a hodně zblízka. Jelikož mu doma na dvoře stál druhý escort a motory byly na první pohled stejné, a aby ušetřil nechal si motor u nějakého chytroše co umí povolit a utáhnout šroub, vyměnit. A tu nastal malinkatý, ale zákeřný problém. Původní motor v autě byl typ RVA, tedy aspoň podle techničáku, ale motor z druhého auta je RFK. Já osobně bych při výměně motoru použil původní čidla a čerpadlo, při problémech bych přehodil elektroinstalaci a řídíci jenotku z druhého vozu, ale ti chytrolíni to stihli výhodně šoupnout do kovošrotu, jak motor, tak i druhou vyrezlou karoserii, aby skásli aspoň nějakou kačku za práci. Takže ve voze s elektoinstalací na motor RVA, je motor RFK, a samozřejmě, nejde nastartovat. Nevíte náhodou, jak to zprovoznit??? které kabely kam přepojit aby to ožilo, nebo aspoň schémata řízení těch dvou motorů, abych něco vykoumal. Zapomněl jsem dodat, majitel ho má v leasingu, blbec |
Autor: | anthAn [ 04 kvě 2010 23:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výměna motoru RFK za RVA |
Tak to bude problém, tyhle motory maji úplně jiný řízení a ještě dělá určitě problémy immo - zkusil bych nejdřív tohle viewtopic.php?p=358669#p358669 ale ten motor se bude stejně chovat divně s jinou elektrikou, kdyby to nevyšlo tak sehnat rfk elektriku a nebo asi nejdrastičtější řešení zástavba 100% mechaniky čerpadla bosch 16TD např z golfa/passata s malou úpravou - tady je toho napsáno dost a ještě dodám, že RVA (možná i jiný) maj bimetal v domečku termostatu na studený starty a z něj lanko - to by šlo krásně připojit na "sytič" boscháckýho čerpadla. Walker ti k tomu určitě řekne víc, to je zdejší diesel-encyklopedie |
Autor: | ČERT_z_Bx [ 05 kvě 2010 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výměna motoru RFK za RVA |
Mohuli poprosit i o názor Walkera???? |
Autor: | Walker [ 05 kvě 2010 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výměna motoru RFK za RVA |
No to samo že můžeš...on už to víceméně napsal Anthan...u RVA motoru byl ten imobilizer určitě, a u RFK je to otázkou jeho roku výroby, starší to měl jako příplatkovou výbavu a většina to prostě neměla, u novejch to bylo už těměř v každým...poznat to je vcelku snadno...pokud je stopventil na čerpadle k nenalezení a je přes zadní část čerpadla masivní plechovej kryt, kterej ten stopventil kreje, tak tam immobilizér je....provozovat RVA motormagement s EEC V řj na motoru RFK kterej je víceméně mechanickej nejde...čili nějaká forma přestavby je nutná....každopádně s tím budou trable, páč legalizovat to s původním kodem motoru nepůjde...a pohledem to je taký krapet jiný....51kw s coolerem je vhodná na test inteligence technika stk.... |
Autor: | ČERT_z_Bx [ 05 kvě 2010 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: výměna motoru RFK za RVA |
tak to odpovídá mým poznatkům, silný plát plechu kryje imobilizér, takže zůstává jediná možnost a to je výměna elektroinstalace s řídící jednotkou a sladit immo. Kuanepčíjemná práfe |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |