fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
jaké turbo? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=29425 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pruserar [ 02 čer 2010 16:34 ] |
Předmět příspěvku: | jaké turbo? |
Ahoj, Mám escorta 1.8td 66kw a chtěl bych tam dát turbo s vyšším výkonem, má s tím někdo nějaké zkušenosti? |
Autor: | dj.DEKL [ 02 čer 2010 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
Když dáš větší turbo, tak se ti rozloží motor... OT: kde pracuješ? |
Autor: | anthAn [ 02 čer 2010 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
ACEmajky tam měl turbo s variabilní geometrií lopatek ~stejnej tlak ale od niších otáček, bylo to turbo z nějaký 19TD možná TDi tady pár fotek http://www.acemajky.com/escort/index.html ruku v ruce tam dával čerpadlo z 1.6 TD koncern VW (GOLFII .....) jelo mu to prej o poznání líp, ale předcházela tomu generálka motoru |
Autor: | Karel [ 03 čer 2010 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
Lip mu to sice jelo,ale jestli se nepletu tak to stejne uskrtil na predepsanej tlak.Jen mu to pekne tahlo uz od malych otacek.Nekde mel video kde blbnul na snehu a ostatnim to rvalo pri hrabani a on to mel pekne tichounky. |
Autor: | pruserar [ 03 čer 2010 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
A nevíš z jaký 1.9? Potřeboval bych aby táhlo už od spodu |
Autor: | dj.DEKL [ 03 čer 2010 16:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
U Charouze ti poraděj... |
Autor: | Puhla [ 03 čer 2010 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
Z A4 85kw |
Autor: | pruserar [ 03 čer 2010 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
u Charouze dělám a skoro nic tady o těch motorech nevíme |
Autor: | Krtek-NA [ 03 čer 2010 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
Věříš, že se ti ani nedivím Auto jsem si tam spravoval skoro sám Jejich nápad byl odtáhnout to do hradce a tam na to ládovat díly dokud to nepojede |
Autor: | anthAn [ 04 čer 2010 01:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jaké turbo? |
prostě nějaký turbo s variabilní geometrií lopatek (VGT), escort má obtokový (WG). Základ máš - svody, na kterejch je šroubení, takže si sežeň nějaký šroubovaný VGT turbo - nějaký 19TDi audiny to měly, u 66kw VW koncernovejch aut VGT nehledej, ty maj WG, musíš sáhnout po nějaký 81kW, ale oktávky maj turbo ve svodech, golfy taky, musíš si něco najít. Až najdeš turbo (ACEmajky dával VNT17) tak musíš vyřešit ovládání. U TDi je to ovládaný podtlakem, kterej tam pouští elektronika, musíš to předělat na přetlak. Takže použiješ escorťáckou baňku a upravíš táhlo, tu baňku taky musíš dát z druhý strany než je origo na VGT turbo (takže předělání držáku), jinak by to dávalo šílený tlaky a oddělalo motor. Samozřejmě musíš vyrobit redukci na svody aby turbo bylo ve správný poloze a mazalo, pak redukci na přívodní šroubení a upravit vejfuk. Sání taky upravit, protože nebude sedět na origo přírubu - používej olejiodolný hadice, jinak ti dlouho nevydrží. Asi tak, je to pěkná rozdělávka, ale výsledek za to bude stát. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |