fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.8 d 44 kw http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=29559 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xxx [ 14 čer 2010 23:40 ] |
Předmět příspěvku: | 1.8 d 44 kw |
Ahoj potřebuju poradit mam možnos levně koupit escorta 1.8 d 44 kw rv 1995 je to poslední model zajímá mě na co si mam dát pozor jak ma spravně motor běžet ,nebude moc línej všude čtu jen samé nadávky na naftove motory od fordu dříve jsem měl escorta 1.6 66 kw a bylo to super auti 180 bez problému pak jsem skoušel par němcu par italu ale ford se mi nějak zapsal do duše rodiče dřív měli mondeo 1.8 td 66 kw rv 94 a to byla raketa a super pohodlna kara pak si pořídili ochcavku v benzínu a to byla bleeeee .Prosím poradte |
Autor: | EwanS50 [ 14 čer 2010 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prosím o radu |
Ten D motor fakt není nic moc. vydrží sice neuvěřitelný věci, ale 180km/h v něm nenajdeš... Zase má ale pěknou spotřebu kolem 5,5-6l. |
Autor: | zde. [ 15 čer 2010 06:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prosím o radu |
0 - 100km/h za +-30s |
Autor: | Walker [ 15 čer 2010 09:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prosím o radu |
to máš dobrou Tašunku...mě když jsme to kdysi s Natem měřili, tak dost nepovedenej pokus (měl jsem jen jeden) tak byl někde kolem 21s... |
Autor: | xxx [ 15 čer 2010 09:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prosím o radu |
aš tak jo ? a nemate více informací k motoru kroutící moment a tak ja jsem četl že to ma 110 nm potom 165 nm potom 125 těch 165 je blbost mam dojem .ja auto potřebuji na dalnice na delší cesty tak mě ještě zajímá jak to má s převodama jaka je rychlost na pětku při 3000 ot měl jsem golfa 1.9 gtd 55 kw a ten měl děsně krátkou převodovku na bura při 3000 ot jsem jel jen 120 coš je hodně malo motor řval a žral dnešní auta mají mnohem výkonější motory a delší převody např oktavka při 3000 ot jede 140 a bovorak 320 d jede 150 samozřejmě se dnes spíše davají kradší převody a 6. převodovej stupen.většinu informací jsem našel zde děkuji za rady http://srovnani.katalog-automobilu.cz/f ... 1-8d-44kw/ |
Autor: | Walker [ 15 čer 2010 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prosím o radu |
ty informace z toho webu jsou krapet zmatený, psal to člověk kterej esco viděl tak z Pendolína v plný rychlosti....už jen fakt že do 1,8D 1995-2000 hodlal lejt natural 95 o něčem hovoří...ale k věci, nevím co od toho čekáš, je to standartní dieselovej motor o 60ti koních...čili raketa to nebude, ale jako diesel to jede, čili je tomu jedno jestli je naloženej nebo prázdnej, projevy jsou taky standartní dieselový, čili zvuk a vibrace jsou jako u jiných vozů, předností tohoto motoru je jeho "zastaralost", čili nepřítomnost jakékoliv elektroniky a vše je mechanika....průměrná spotřeba je víceméně stejná, alespoň já nepozoruju nějakej propastnej rozdíl při rozdílu stylu jízdy....je kolem šesti litrů, maximálka u mě je cca 165km/h na tachometru esca mk IV, kterej je z doby kdy 165km bylo 165km a ne 175km jako u dnešních aut...já mám tenhle motor v pick upu a i když je to téměř milionář, tak s nákladem cca 900kg si to šupajdilo 100-110km/h kopec nekopec na lehkej plyn...po silnici dálničního typu, asi by to dalo i víc, ale já s přeloženým autem víc nejezdím...mě nepřítomnost veškerých vymožeností vyhovuje a na dotazy kolegů v práci, proč nejezdím v connectu TDCI odpovídám, že potřebuju spolehlivý auto...a slabiny tohohle motoru? typicky českou záležitostí je fakt, že se v čechách považujou diesely za bezúdržbový, a podle toho vypadaj, a to je pak zdrojem šíření fám že diesel stojí za hovno, kterou šířejí lidi co to auto koupěj z Xtý ruky, se stočeným tacháčem a divěj se jak jim ten diesel se stopadesáti tisíci km na tachecu kleknul...netušíc že dal přes půl mega s maximální výměnou oleje a nejnutnějších věcí...a pokud o něj máš zájem, nejni problém to projet, pokud ti to nebude dobrý, ještě je varianta TD 66kw, TD s 51kw jede v podstatě stejně jako ta D...u esca bych stejně jako u většiny dieselů sledoval stav kastle, motor vrčí, kastle už není... |
Autor: | xxx [ 15 čer 2010 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prosím o radu |
tak dik ještě pořát nechápu jak se u escortu chape to měření najetejch km ono se to po 100 tis km přemazáva pokud máš nahoře napsano 23361 a dole 7532 to dole bude dení počítadlo a nahoře počet km ale muže to bejt 123361 nabo 223361 je nějakej zpusob jak zjistit opravdovej stav tachometru a nemate někdo nějakej odkaz kde najdu podrobnej popis o escortech hlavne o motorech díííííík |
Autor: | miki21 [ 15 čer 2010 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
upraveno-nazvat téma Prosím o radu-mi přišlo dost nešťastné |
Autor: | zde. [ 15 čer 2010 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: prosím o radu |
Walker píše: to máš dobrou Tašunku...mě když jsme to kdysi s Natem měřili, tak dost nepovedenej pokus (měl jsem jen jeden) tak byl někde kolem 21s... To bude asi tím že mám těžkej krám. Spíš mi vrtá hlavou to používání plynu, já mám většinou na dálnici podlahu aby to aspoň trochu jelo.. |
Autor: | xxx [ 15 čer 2010 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc |
Autor: | zde. [ 15 čer 2010 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
Nevim vůbec, nemám otáčkoměr:-) Já jezdím po dálnici co to dá, z kopce 160, do táhlýho kopce to padá až na kilo. Ale podle toho co říká Walker to mám nějaký chcíplý.. |
Autor: | xxx [ 15 čer 2010 23:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
hm jak to čtu tak zřejmě podu do td nemá cenu kupovat motor kterej pak budu 400 km mučit a just ne po německech dalnicích .Momentalně jezdím s mercedesem 190 2.5 d má 66 kw rozjezd je na plnej kotel ale pak se to roztahne a 160 pořát pokud předjíždím kamion z 100 na 160 je to hruza nechce se roztahnout a v německu je každej netrpělivej tak mě vyblikávají chibí tam to torbo no tak pokud nahodou budete vědět o pěkným kousku td nebo i benzín 1.6 případně o mondeu tak budu rád když napíšete. moc vám všem děkuji a doufám že i já se co nejdříve stanu hrdým vlastníkem fordu. |
Autor: | killerGBU [ 22 čer 2010 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
ahoj, já mám 1.8D přes rok a nemůžu si stěžovat. do kopce je to líné, ale já jsem se s tím naučil jezdit. Tzn. dole pod kopce přidat a potom se chytí a jede. Je to to tank kombinovanou spotřebu mám kolem 5-6l (v zimě více) a to jezdím v podstatě jenom město a krátké štreky. Já od auta čekám, že mě odveze z bodu A do bodu B, cokoliv nad je bonus, a to 1.8D splňuje. Jediná nevýhoda je vyšší povinné ručení (u AXA za 4300/rok) PS: další nesporná výhoda je, že nemůže odejít turbo |
Autor: | Petr V. [ 05 črc 2010 14:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
xxx píše: a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc Mám dojem,že tam při 3000 mám 130km/h |
Autor: | hubert [ 16 črc 2010 22:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
Ja mam oriona 1.8D mam ho 8 let a nenecham na nej dopustit,drzak,spotreba 5.5 a tech 160 taky udela,a hlavne jezdi na vsechno,nalital uz sem s nim 100 tisic km,chce to jen mu dat tu udrzbu co vyzaduje filtry,rozvody a tak,tezko se s nim budu loucit az nas koroze rozdelí. |
Autor: | Trule [ 27 srp 2010 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
Petr V. píše: xxx píše: a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc Mám dojem,že tam při 3000 mám 130km/h Je to tak,při 3000tis.ot 130km/h |
Autor: | bobr [ 29 srp 2010 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8 d 44 kw |
Trule píše: Petr V. píše: xxx píše: a ještě ta převodovka jak je to s tou rychlostí na 5 při 3000 diiiiiiiiik moc Mám dojem,že tam při 3000 mám 130km/h Je to tak,při 3000tis.ot 130km/h při 3000 120km/h |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |