fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.8TD 66kW - vůle plynu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=29821 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kwaz [ 11 črc 2010 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Mám 1.8TD 66kW a mám vůli na plynu - musím sešlápnout pedál aspoň 1cm aby se vůbec zvýšily otáčky, tak jsem myslel že bude vůle v táhlu plynu, ale bohužel jsem zjistil, že táhlem to není. Páka na čerpadle se se hýbe hned jak se dotknu plynu. Zkusil jsem pákou hnout rukou a začne přidávat plyn docela pozdě. Chtěl jsem se tedy zeptat zda-li se tato vůle (prodleva) dá nějak seřídit, nebo jestli je to normální a nebo jestli je čerpadlo v pytli. Čerpadlo je Lucas. Předem díky všem za odpověď. |
Autor: | Belous [ 11 črc 2010 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
pokud ti nekde nevazne lanko, tak je mozne, ze je v haji snimac polohy plynu (cerna krabicka nahore na cerpadle). vymena svepomoci je sice velmi snadna, nutne je vsak serizeni pomoci diagnostiky. cele me to vyslo na 3500 pred par lety v delphi servisu v malesicich, p-10 |
Autor: | Karel [ 11 črc 2010 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Myslim ze s prodlevou to nema nic spolecneho.Po pretesneni cerpadla me to nevratili do presne polohy a tak jsem si to dosteloval sam.Ridi to jen volnobeh a na chod motoru(krome voln.)to nema vliv.Ja to vidim spis na problem v cerpadle.Mekde je neco volne. |
Autor: | kwaz [ 11 črc 2010 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Díky za radu. Ještě se mi zdá, že auto málo brzdí motorem, např. oproti mému starému mk4 1.8D. Z kopce se furt rozjíždí a musim furt stát na brzdě |
Autor: | dubacikzh [ 21 črc 2010 10:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
ja mam tiez volu plynu...aleee minule som to nejako spravil ale uz si nepamatam...viem ze na lanku je taka cierna somarina so zavitom a na nej je taky pliesok...ten povytiahni posun a daj naspat..malo by to moct..alebo sa s tym pozabavat...a to brzdenie dole kopcom moze byt tym ze mas inu prevodovku ako v inych escortoch |
Autor: | blesk32 [ 29 říj 2010 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
TD má menší tlaky než D, tudíž i menší brzdný účinek, muj 1.8 TD brzdí jen o krapet více než 1.4 peugeot 306, brácha má escorta 1.8 D, a když sundá nohu z plynu, je to jako když já přišlápnu brzdu |
Autor: | Walker [ 30 říj 2010 09:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Cože?... ...doufám, že tu smělou myšlenku o rozdílu tlaků v jednom stejným motoru, kterej v jednom případě je navěšenej turbem a věcma k tomu příslušnejma a v druhým to je jen prostý diesel máš jak vědecky doložit....to proč motor D brzdí jinak mež TD je daný něčím úplně jiným.... |
Autor: | Jenda080 [ 30 říj 2010 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
TD ma mensi tlaky nez D? |
Autor: | Hirsch [ 30 říj 2010 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
jj já taky pociťuju že moje 1,8 TD moc nebrzdí motorem ale to mi moc nevadí. Spíš mě štve že mi strašně pomalu padaj otáčky když pustim plyn a volnoběh mám někde na 1200. |
Autor: | blesk32 [ 01 lis 2010 08:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
když vezmete dva motory 1.8, jeden obyčejný D a druhý TD, tak ten druhý bude mít menší výkon za předpokladu, že turbo nebude v činnosti, tyto dva motory nejsou jeden jako druhý, významný rozdíl hraje kompresní poměr, u D je větší, turbo má u motoru s menšími tlaky větší účinnost, protože se do válců "natlačí" více "směsi" kdo můžete tak si je porovnejte a zjistíte, že diesel je v nižších otáčkách živější než turbodiesel,(než sepne turbo) tohle je jen stručné odůvodnění, proč tomu tak je, tak doufam že jste mě správně pochopili |
Autor: | anthAn [ 01 lis 2010 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Už se těšim až tě tu walker setře |
Autor: | Michal Ševeček [ 01 lis 2010 13:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
To sem taky zvědavej moc motoru sem neviděl ale co sem viděl tak D mělo nižší těsnení pod hlavou než td. D mnělo myslím 2 zoubky a td mělo 3 zoubky. ovšem netvrdím že už to nikdo neměnil ale základ motoru je určo stejnej |
Autor: | Walker [ 01 lis 2010 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
No já to udělám jinak...očekává se ode mě, že tu budu bezvěrce obracet na víru...čili že já tu budu oponovat a dokládat proč je tomu jinak...což je dost únavný...takže dám šanci Bleskovi ještě jednu šanci vysvětlit kde a jak se mění kompresní poměr u D a TD...což lze doložit srovnáním technickejch dat obou motorů..jednak je kompresní poměr vypsanej, stejně jako vrtání, zdvih i vůle mezi hlavou a pístem, k tomu může dodat průměr a zdvih ventilů včetně časovacích úhlů vaček, pak jsou předepsaný nějaký tlaky válců, podle čeho se dá usoudit stav motoru...prostě udělat porovnání motorů řady RT s RF a RV.... no a Michal může udělat popis toho proč jsou různý těsnění (jsou i u zetecu a ten se v turbu nedělal) jak se rozlišujou, jakých jsou tlouštěk a jaký se kdy použije a v jakejch tolerancích a co vlastně rozhoduje o jeho síle...zatím se budu jen koukat a těšit se na veselé zkazky... ...a popřemýšlím o zavedení putovního titulu fordfans bludař... |
Autor: | miki21 [ 01 lis 2010 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Já to prubnu,jako laik. Nedává se silnější těsnění,když se brousí(zarovnává)hlava? |
Autor: | Walker [ 01 lis 2010 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Miki: nee, to na to vliv nemá, navíc se hlava nesmí brousit o víc než pár setin, což nemá vliv na sílu těsnění...nápovědou je, že na sílu těsnění má vliv výroba motoru a jeho seskládání a jen generálka spojená s výměnou dílů, která změní ve výsledku jistou hodnotu, podle který se to těsnění určuje... |
Autor: | g.lub [ 01 lis 2010 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Walker píše: Miki: nee, to na to vliv nemá, navíc se hlava nesmí brousit o víc než pár setin, což nemá vliv na sílu těsnění...nápovědou je, že na sílu těsnění má vliv výroba motoru a jeho seskládání a jen generálka spojená s výměnou dílů, která změní ve výsledku jistou hodnotu, podle který se to těsnění určuje... přesně tak.
|
Autor: | miki21 [ 01 lis 2010 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Tak jo,jen jsem to zkoušel Walker žije o hodinu popředu,tak proto |
Autor: | Walker [ 07 lis 2010 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Tak jak jste na tom Bludaříci?... |
Autor: | bobr [ 09 lis 2010 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Nebudu se tady hadat jestli konkretne u escorta se lisi nebo nelisi komprese. Kazdopadne hodne motoru, ktery se delaji v provedeni turbo/atmosfera se lisi u kazde verze kompresni pomer. A je to hlavně kvůli životnosti motoru. |
Autor: | dj.DEKL [ 09 lis 2010 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8TD 66kW - vůle plynu |
Co třeba přesah pístů v HÚ? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |