fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Při rozjíždění vylítnou samovolně otáčky na maximum (1,8 TD)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=3039
Stránka 1 z 3

Autor:  cejkin [ 19 črc 2005 11:44 ]
Předmět příspěvku:  Při rozjíždění vylítnou samovolně otáčky na maximum (1,8 TD)

Zdravím všechny a prosím o radu, mám dost hnusnej problém. Nepravidelně a zejména při rozjíždění se mi stane, že otáčky samovolně vylítnou na max, zde drží cca 5s a pak se mi je podaří (nebo spadnou sami) shodit dolů. Je to dost nepříjemný. Měl jsem za to, že by to mohlo být zaseklé plyn. lanko, ale asi je to blbost. Zaslechl jsem, že by to mohlo být i čerpadlo, nebo "turbokolektor", který prý přisává naftu do turba. Máte někdo zkušenosti a radu, jak nejlépe a co možná nejlevněji tento problém odstranit?? Díky moc za cokoliv. MiC

Autor:  ACEMajky [ 19 črc 2005 11:57 ]
Předmět příspěvku: 

"turbokolektor", který prý přisává naftu do turba


nechapu, do turba zadnanafta nejde - budu na tim premyslet - do na obed

Autor:  cejkin [ 19 črc 2005 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

no prave .... a to je ta chyba, pry ... jinak dik za reakci .. super web, jde to tu rychle ... parada

Autor:  ACEMajky [ 19 črc 2005 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

Nic me ted nenapada - a co kdyz se pokusis rozjed bez pridani plynu?

Autor:  cejkin [ 19 črc 2005 13:35 ]
Předmět příspěvku: 

hmm ... to jsem nezkousel ... nechci s tim ted ale zbytecne jezdit, bojim se, abych neoddelal motor uplne ... no, ale zkusim to ... jinak, kdyz se snazim rozjizdet s maximalne lehkou nohou a netocit vic jak cca 2100, tak se to myslim jeste nestalo, al ejak jdu nad ....

Autor:  ACEMajky [ 19 črc 2005 14:24 ]
Předmět příspěvku: 

Pockej, takze to udela jenom kdyz das vic jak 2100ot? popis to presne?

Autor:  cejkin [ 19 črc 2005 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

zatim to tak vypada ... proste ... start a volnobeh OK ... dam 1, pridam plyn a co jsem si stihl vsimnout, kdyz jsou otacky pres 2000 (dle otackomeru jen - odhad 2100 - 2200, urcite ne vic jak 2500) zacnu radit na 2, vymackunu spojku a uz to leti okamzite nahoru do maxima, zacne to cerne hulit, coz mi normalne pri maximalni akceleraci nedela ... zasnu samo zamtkovat ... vymacknu spojku a nekdy i prislapnu plyn (co kdyby to bylo to lanko :) ) ... asi za 3-5 s to spadne a ja jsem zralej na JIP .... ted kdyz to pisu ... vylitne to vzdy az kdyz vyslapnu spojku a chci radit vys ... jak jsem se zminoval o tom turbokolektoru, tam pry z nej vede nejaka hadicka do turba, kterou kdyz sundam, tak z ni nesmi kapat nafta, to je pry spatne, jen vubec nevidim, kde to hledat a jak to vypada .... kdyz j i necham pry sundanou, pojede to, ale bez vyoknu (al ezase pry nebude hrozit to, co se mi stava :) ) ... ten clovek, co mi to rikal to mel na Mondeu a Ford to pry vubec nedela, jenze ztratil kontakt na firmu, co mu pomohla ... pry tuto soucastku dela snad firma DELPHI ... jsem z toho fakt spatnej, auto mam asi 2 mesice ... jeste poznamka ... poprve se to stalo, kdyz mi jeden "mechanik" menil rozvodak, kladky a vstriky ... hne jsem se vratil a on, ze je to 100% lanko .. mrknul a pry bylo blbe tazeny kolem klimosky a probrousilo se, tak ho protah jinudy a chvili to bylo OK (asi tyden) ... nejspis budu muset do Forda, ach jo :(

Autor:  cejkin [ 19 črc 2005 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

ehm, jsem idiot, neni to turbokolektor, ale turbokorektor :oops:
prosim nepis cervene, blbe se to cte

Autor:  ACEMajky [ 19 črc 2005 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

Takze na turbo jsou 2 hadicky, jedna vede k wastegate (aby se ti nepretocilo turbo, tak pri vyssich otackach ho to zacne omezovat - jak to az pozdeji treba), dalsi trubicka vede od turba do cerpadla, a ta je na to, aby kdyz jede turbo na max tlak, aby t samo na cerpadlu pridalo naftu.


Kdyz odpojis tu prvni, muze se ti stat, ze oddelas turbo - protocis ho, kdyz odpojis tu druhou, auto nepojede (odzkouseno na mondeu, kdyz ji svara mel proskriplou a oni mu kvuli tomu repasovali turbo - odbornici)


Ale ani jedno by podle me nemelo delat to, co popisujes, tohle vypada, jako..... no....... kurna, kdyz ja do toho cerpadla nevidim, podle me je to mechanika, jini tvrdi ze ne, ale nikdo nevi co to presne dela, mozna vaha vzduchu..... ale proc kdyz jedes a zmacknes spojku, proc vylitnou otacky.....jedine v cerpadle, ze by se neco zasekavalo.....

Autor:  Standa [ 20 črc 2005 06:36 ]
Předmět příspěvku: 

No když zmáčkneš spojku tak motor odlehčíš a pro vytočení do otáček mu stačí mnohem méně paliva než když je zatížený. Sám od sebe se motor nevytočí. Jak píšeš, že když se dalo lanko jinudy a týden byl klid, tak bych asi typoval právě na něj. Jestli už je někde prodřené, tak chce vyměnit za nové.

Autor:  cejkin [ 20 črc 2005 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

jeste jednou diky za vsechny rady obema - samo i za dalsi budouci .... tim lankem zacnu, co kdyby :) ... bylo by to hezky, ale pri my smule ....

Autor:  carPWR [ 20 črc 2005 23:53 ]
Předmět příspěvku: 

cejkin píše:
jeste jednou diky za vsechny rady obema - samo i za dalsi budouci .... tim lankem zacnu, co kdyby :) ... bylo by to hezky, ale pri my smule ....


meli jsme golfa 1.5D a delal tohle: kdyz se zahral motor, a pridal jsi pri neutralu plyn, otacky vylitly a nesly dolu dokud jsi nevypnul motor nebo nezaradil rychlost a nerozjel se...bylo to "drhnouci" mechanicky omezovac otacek nebo neco takoveho, pry staci pridat trochu oleje do nafty a tim se to promaze, auto jsme mezitim prodali, tak jsme to nevyzkouseli...ale nemel turbo.

Autor:  cejkin [ 21 črc 2005 09:10 ]
Předmět příspěvku: 

Dneska rano jsem to dal do specialky - Delphi diesel servis - odpojil nejakou hadicku, z ni zacala kapat nafta a rekl, hmm, to je jasny, odsud nesmi nafta tect - oprava predbezne 5500 bez dph - dam vedet, jak to dopadlo a jestli to pomohlo a co to teda opravdu bylo - jen vim, ze musi vyndat cely cerpadlo (nebo turbo, ja si to porad pletu - zepredu u vetraku, jde do toho plyn lanko), neb tam vubec neni misto na praci, narozdil treba od Mondea, kde by to pry udelal na pockani - no, jsem zvedavej

Autor:  cejkin [ 22 črc 2005 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

cauves, tak jeste vcera jsem to mel hotovy ... stalo me to 6ku, ale jsem max. spokojenej, vsechno se zlepsilo, doufam, ze to nejakou chvili vydrzi - motor je ohodne klidnejsi, kultivovanejsi a hlavne - otacky uz jsou naprosto OK ... byl to ten TURBOKOREKTOR (DELPHI c.dilu 9109-564 - kdyby nekdo chtel, muzu to nafotit a prilepit to sem) - jeste jednou dik za vase rady

Autor:  ACEMajky [ 22 črc 2005 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, nafot to, to bud eneco na cerpadlu.... to podle me bude to co jsem rikal, jak to pridava naftu, kdyz sepne naplno turbo a asi se to nekde pokazilo a sla nafta kam nemela

tady je ot trochu videt na BOSCHoj

http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm

Autor:  Karel [ 22 črc 2005 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ja chci prosim taky fotky :) (kaja@inmail.cz)

Autor:  cejkin [ 01 srp 2005 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

jojo, nafotim ... zmizel jsem na dovcu, tak strpenicko .... jo, uz i s autem a vse naprosto OK

Autor:  cejkin [ 01 srp 2005 14:55 ]
Předmět příspěvku: 

to: ACEMajky - vypada tohodne podobne, ale .... urcite nafotim .. jen myslim, ze mam cerpadlo LUCAS

Autor:  cejkin [ 02 srp 2005 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

tak fotecky ty maly mrsky jsou na cejka.webpark.cz

Autor:  Návštěvník [ 23 srp 2005 13:44 ]
Předmět příspěvku:  POTREBUJU TEN TURBOKOREKTOR

zdravim, mam ten samy problem, i kdyz se zatim vyskytl asi 4x a to pri cca 4000 najetych, takze 1xza1000km, ale budu to urcite potrebovat koupit, ale rad bych to treba sehnal nekde levnejc a nechtel bych zbytecne do znackoveho servisu..kde se to da objednat??? prosim, diky za odpoved

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/