fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

problem s imobilizerem
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=30835
Stránka 1 z 1

Autor:  mbx [ 21 říj 2010 15:28 ]
Předmět příspěvku:  problem s imobilizerem

zdravim,
mam obcasny problem s imobilizerem na svem delfinovi - obcas se mi stane, ze nenastartuju a jenom blika dioda imobilizeru...
prvne se mi to stalo nekdy na jare, nenastartoval jsem do prace (ani cervenym klicem). zena potom ale nastartovala 3. klicem bez problemu a pak to zase chodilo. asi za mesic se situace opakovala. asi na 10. pokus se startovani podarilo a auto zase chodilo. v lete jsme jeli na dovolenou do zahranici a parkrat se tato situace opakovala. nastesti jsme vzdy na nekolikaty pokus nastartovali. ted byl delsi dobu klid, az zase v patek...
jiz pred dovolenou jsem chtel imobilizer vyradit, ale nakonec nebyl cas a auto fungovalo... ted by snad cas byl, tak to chci vyresit... patral jsem po internetu, ale celkem bez uspechu... cerpadlo je lucas s imobilizerem pod pancerovym plechem.
prosim tedy o jakoukoliv pomoc. dik...

Autor:  anthAn [ 21 říj 2010 18:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

Budto do Forda, ale to nebude nejlevnější.
Nebo vyndat čerpadlo, sundat ten kryt a měly by tam bejt 3 dráty, tak všechny 3 spojit dohromady a imo je vyřazenej - někde tu byl návod, nemůžu ho najít.

Autor:  mbx [ 22 říj 2010 09:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

navsteva forda nepripada v uvahu - jednak financne, jednak chci vedet, jak to funguje...
oddelat plech z cerpadla je ale jenom jedna vec. potom se naskyta otazka, jak to pospojovat? na netu jsem totiz objevil ruzne moznosti - pospojovat 2, pospojovat 2 a treti na kostru, propojit vsechny tri, pripojit to ke chcipaku... proto se snazim sehnat nejake rozumne schematko nebo diagram nebo nekoho, kdo uz to uspesne delal... nechci si zbytecne pridelat praci, tim ze neco neuvazene zkur... auto zatim v podstate funguje a tento stav nechci zhorsit.
navic muj imobilizer blokuje i zhaveni a starter. samozrejme neni problem vsechno obejit vlastnimi draty, ale radsi bych neco elegantnejsiho...
dik...

Autor:  c.w.o.k. [ 22 říj 2010 19:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

měl sem stejnej problém. tady je návod jak to vyřadit.
viewtopic.php?f=18&t=28823

Autor:  mbx [ 26 říj 2010 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

dik moc za radu! at jsem hledal, jak jsem hledal, tohle jsem nenasel...
z toho popisu mi nejsou uplne jasne 2 veci:
"ty co vedou do immo(taková černá krabička zezadu na čerpadle) se uskřípnou a najde se na nich zkoušečkou +. ostatní dva jsou -. ty minusy se spojej k sobě. uskřípneme oba kabely od stopventilu a napojíme to na něj. je nejspíše jedno v jakém pořadí."
na stop ventil pripojim presne co? byvaly + vedouci od imobilizeru a oba spojene - vedouci od imobilizeru?ty odstrizene vedouci do svazku necham byt? maji se propojit minusy i tady? co na to rika cervena dioda v palubovce?

a za druhe mi neni uplne jasne, proc bych tedy vlastne mel sundavat ten plech? proc bych nemohl ustrihnout dratky ve svazku a spojit to venku? je tam sice blby pristup, ale lepsi nez vyndavat cerpadlo...
dik!

Autor:  Karel [ 26 říj 2010 15:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

Ja mam 2 draty spojene na + do stopventilu(obycejnej stopvent.),takze pochybuju ze mam 2 - a 1 + a tedy je nemozne mit spojene 2 draty. :D

Autor:  eurosoudruh [ 06 lis 2010 00:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

ahoj, nějak to nemůžu pochopit, vzadu na čerpadle žádnej immo nemám, ale do stopventilu mi vedou tři dráty, měnil jsem čerpadlo se všema ventilama a teď mi to sice žhaví, ale starter ani neťukne a dioda se mi rozbliká. mám i tady dva dráty spojit? dík

Autor:  Karel [ 06 lis 2010 13:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

Ten imob.je krabicka na cerpadle mezi motorem a cerpadlem.Do neho me vedli tri draty a z neho 2 +- na orig. stopventil.Bohuzel je to zakryty a asi blbe videt.

Autor:  Walker [ 07 lis 2010 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

stačí použít hlavu a bude jasný, že spojování nějakých drátů u stopventilu asi těžko může mít vliv na okruh blokování startéru...tahle finta nefunguje u novější generace s EEC-V, kde je imobilizer vícestupňovej...

Autor:  mbx [ 08 lis 2010 11:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

je jasny, ze cerpadlo a starter spolu nesouvisi. nekde jsem nasel nejaky navod, na upravu zapojeni nejakych relatek, ale nejak to nesouhlasilo s mym autem...
moje otazka ale byla myslena tak, jak reaguje ridici jednotka na odpojeni imobilizeru v cerpadle. jestli ji propojeni dratku zmate a ona chybu "nevidi", nebo jestli absenci imobilizeru pozna a bude na ni nejak reagovat...
dik

Autor:  c.w.o.k. [ 08 lis 2010 15:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

já jsem to udělal tak jak jsem to popsal, a funguje mi to půl roku bez problému:)
jinak já ten plech musel sundat, jelikož jsem se k tomu jinak nedostal, ty drátky ke stopventilu jsou schovaný pod nim, a na ty se právě musí připojit ten+ a spojený - co vedou k černý krabičce za tim plechem.

Autor:  eurosoudruh [ 08 lis 2010 19:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

píšete o tom všichni hezky, ale já psal, že mám stopventil se třema drátama a immo nejspíš uvnitř. nakonec jsem to teda vyřešil tím, že jsem znovu čerpadlo vyndal a stopventil vyměnil za starý. pár hodin práce a funguje..

Autor:  Walker [ 08 lis 2010 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

no dyť o tom jsem tu už taky psal...a nejednou.... :D

Autor:  Karel [ 09 lis 2010 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: problem s imobilizerem

eurosoudruh píše:
píšete o tom všichni hezky, ale já psal, že mám stopventil se třema drátama a immo nejspíš uvnitř. nakonec jsem to teda vyřešil tím, že jsem znovu čerpadlo vyndal a stopventil vyměnil za starý. pár hodin práce a funguje..

Fotka by bodla a podpis a rok tveho auta taky.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/