fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

1.8D po 300km na benzín
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=31315
Stránka 1 z 1

Autor:  stal [ 03 pro 2010 20:50 ]
Předmět příspěvku:  1.8D po 300km na benzín

Tak kde začít? Bude to delší povídání tak asi takto:

Matka jela na víkend ze Zlína do Prahy, v pátek ve Zlíně brala plnou nádrž, cesta v pohodě. V neděli bylo v nádrži asi tak osminka až slabá čtvrtka. Vzala tedy v Praze plnou, bohužel benzínu. Odjela od benzinky, ujela cca 5 km do Globusu, po návratu k autu, auto ne a ne chytnout. Když po x-tém pokusu nastartovala a dala se na zpáteční cestu do Zlína. Byť auto příšerně cukalo a bylo aboslutně bez výkonu, tak za každou cenu prostě musela dojet (to už byla neděle večer). Po jakéms takéms návratu sem si opět vyslechl jak jsem neschopný, že kupuju starý neschopný krámy atd., atd. O benzínu v nádrži se "zapomněla" zmínit. Po dojetí nádrž byla téměř pořád plná!Tady podotýkám že po technické stránce bylo auto a motor zvlášť ve velmi slušném stavu. Důvod ke spršce kritiky pramenil z toho, že auto zhruba každá 2-3 měsíce stálo v servise s nějakou tou prkotinou, jako třeba nefunkční přední stěrače, světla (čili většinou problémy s elektrikou které jsem kompletně později odstranil důkladným proletováním pojistkové skřínky), prasklé táhlo spojky, prasklý výfuk apod. Co byste chtěli od 14 starého auta. Co se týče motoru, ten byl s ohledem na ujetých 340 tis. ve skvělé kondici, což byl také hlavní důvod koupě, s autem jsem před koupí jezdil cca 1,5 roku služebně, takže jsem dobře věděl co kupuju. Ale zpět k problému. V pondělí se Escort odvezl do blízkého servisu jehož majitel je náš dobrý známý a jezdíme k němu již mnoho let. To bylo před téměř třemi měsíci!!! Od té doby tam auto stojí a průběžně se na něm dělá. Jelikož se s něčím takovým ještě nesetkali tak se opravuje v podstatě na etapy, již se toho udělalo opravdu dost a motor stále není v provozuschopném stavu. Začalo se repasí čerpadla (Lucas), samozřejmě se odstranil veškerý benzín. Vyměnilo se veškeré palivové vedení, filtry, repasovaly se i vstřiky, palivová pumpa, prostě skoro vše co se dá se opravilo/vyměnilo a stav je pořád stejný. Momentálně se věc má takto, že motor nechytá (tady doplním, že asi před měsícem se s autem pár dní bez větších problémů jezdilo, než se zhoršily starty do současného stavu). Skončilo se na tím, že to někde stále chytá vzduch tak se s tím teď laboruje. V autě ji mimochoděm nasypáno již cca 20tis., je v tom ale i výměna oleje (nastal interval výměny), výměna předních kotoučů a destiček, čepů a ještě pár drobností. Někdo možná namítně, že je to zralé tak akorát na vrakáč, ale když už se do toho nasypalo tolik tak ať se to taky dotáhne do zdárného konce. Proto se tady obracím na všechny z Vás kdo s tímto motorem máte zkušenosti, podělte se prosím o své znalosti, je možné že se něco opomnělo. Předem mnohokrát děkuji.

Autor:  miki21 [ 03 pro 2010 21:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8D po 300km na benzín

Sory za OT,ale takováhle story je pomalu na matkovraždu :evil: :lol:

Autor:  bobr [ 04 pro 2010 12:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8D po 300km na benzín

Tak po takovém příběhu bych jako první vůbec změřil tlaky případně vyndal písty, jestli nejsou v prdeli.
Pokud ne tak bych rovnou dal novej motor.
Zkontrolovat žhavičky jestli nejsou upálený.
Pokud todle bylo OK a udělala se repase čerpadla a vstřiků.
Zdá se mi divný aby v servise nebyli schopný za 2 měsíce tendle problém vyřešit.
Pokud to dělají na etapy a říkáš že tomu nerozumí bude problém asi tam.
Pokud je všechno todle OK nastaví se správně čerpadlo a odvzdušní se to tak to musí chodit.

BTW:
Todle se mi taky jednou stalo kdyz sem omylem natankoval benzin Verva 100 misto verva diesel :-D ujel sem asi 5km nez to chciplo a nenastartoval sem to ani po pul hodine strikani etherovyho spreje do sani . Takze se divim ze to vubec natocila.
Menil sem cerpadla vstriky odvzdusnoval a porad nic .
A pak si rikam kurva jak je mozny ze tady porad cejtim benzin tak sem to nalil na zem zapalil a bylo jasno :)

Autor:  hubert [ 04 pro 2010 12:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8D po 300km na benzín

kdys s tim jezdi zenska tak se musi k plnicimu otvoru nalepit velka samolepka TANKOVAT POUZE DIESEL,ty male pismenka na hrdle nadrze sou nanic.

Autor:  mikirc [ 04 pro 2010 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8D po 300km na benzín

Ikdyby ten napis byl 1mx1m tak to nepomuze :D
Jednou jsem jezdil porad v dieslu, pak jsem sednul do esca zajedu ke stojanu a uz automaticky saham pro naftu. Pak jsem si to uvedomil a od te doby se divam aspon 3x co to vlastne beru :D.

Autor:  hubert [ 04 pro 2010 22:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8D po 300km na benzín

mam 1 diesel a 1 benzinak a jeste sem se nesplet :D

Autor:  Belous [ 08 pro 2010 23:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8D po 300km na benzín

ja bych se taky zameril na ty tlaky/pisty, pak cerpadlo (predpokladem ze repasi myslis to , ze to bylo nekde na vycisteni a kontrole vnitrku a nasledne na serizeni). zkusit to dat na primo na flasku s naftou jak zde bylo mnohokrate zmineno pri problemech s padanim nafty. pokud jsou dobre rozvody musi to chytnout. navic, ja mel popraskane pisty a stejne to chytalo.

Autor:  droud [ 09 pro 2010 08:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1.8D po 300km na benzín

mno tak mam take tušení že po 300 km detonačního hoření bude ten motor v takym rozkladu že bude lepší sehnat nekde za par šušnu (v lete byl jeden 1,8d na vrakacu v kvasicach za cca3k) druhej motor a na nej dat ty repasovany veci a nacpat do auta

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/