fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Předsuvník vstřiku
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=31342
Stránka 1 z 1

Autor:  hamos [ 06 pro 2010 00:52 ]
Předmět příspěvku:  Předsuvník vstřiku

Ahoj,mam dotaz jak je ovládanej a kde přesně je předsuvník vstřiku u čerpadla Bosch u Fiesty 1,8D r.v.1998.Myslím si,že je to ten motorek na víku čerpadla a je ovládaný od čidla u termostatu,je to tak????
Myslim si že mi špatně vyhodnocuje studený starty.
Díky moc

Autor:  Milo75 [ 10 pro 2010 00:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

můžeš nahodit foto toho čerpadla??

většinou je sytič ovládaný bimetalem

Autor:  anthAn [ 10 pro 2010 00:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Ten bimetal jenom zvyšuje volnoběh za studena, s předvstřikem nic nedělá. S předvstřikem hejbá solenoid (takovej válec, ze kterýho lezou tušim 3 dráty) ... doufam teda že lucas na 18D to nemá jinak oproti TD

Autor:  Walker [ 10 pro 2010 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Anthane, kdybys to tu četl, věděl bys že pán tam má Bosch pumpu a jelikož je to fiana tak to má navíc kombinovaný s EEC-V...předvstřik za studena je řešenej ventilem studenýho startu kterej nejni ovládanej termostaticky jako je tomu u mechanickejch čerpadel, tady to šéfuje polovodič polořidič....je to ta věc co je vidět na čerpadle zboku při pohledu od chladiče...nahoře se řídí pákou volnoběh....

Autor:  hamos [ 10 pro 2010 00:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Co prosím znamená....kombinovaný s EEC-V ? Dá se to nějak zkontrolovat jestli to funguje?
Díky

Autor:  anthAn [ 10 pro 2010 01:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Tady už snad odpovim správně. Je tam Bosch, kterej ale neni čistě mechanickej, take je řízenej elektronicky řídící jednotkou. A ta EEC-V je právě ta řídící jednotka. A ta bude na 99% v pořádku.

Autor:  Walker [ 10 pro 2010 09:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Asi by bylo dobrý popsat nejprve typ závady a jak se projevuje, pak objasnit typ motoru zda to je RTJ nebo RTK (motory s řj maj na víku ventilů nápis endura-de, čistě mechanický maj nápis Diesel 1,8) a v jaký výbavě (klima, immobilizer atd, kvůli schématům, který se můžou rozdílnou výbavu lišit)

Autor:  hamos [ 10 pro 2010 14:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Tak je to ENDURA-De,je to Mazda 121,motor 1,8D,najeto 100000km,poctivejch,výbava žádná,jen centrál a imobilizér.
Mam nový žhavičky,seřízený čerpadlo,udělaný rozvody,komplet přetěsněný palivový potrubí,nový filtry.
Jde mi o raní starty,není to ono,už druhou zimu se stim trápím...natočim vždycky,ale když sou mrazy tak pod -5 tak musím 2x žhavit a ještě to chytne,chcípne task 2x a pak to běží.
Od +5 to chytá na drc a okolo0 je to jak kdy.Připadá mi to jako kdyby to nevyhodnocovalo studený starty....
Nafta nepadá.

Autor:  Walker [ 11 pro 2010 23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Nevim jak to má Magda, ale má to mít motor typ RTJ jako Fiesta a pokud máš jistotu, že všechny mechanický věci v motoru který maj vliv na tlaky ve válcích a mechanická část vstřikování je taky ok, tak pak zbývá zjistit, zda věci který maj vliv na studenej start jsou dobrý jak na snímací tak i na výstupní ovládací části....momentálně mě napadá čidlo teploty chladící kapaliny pro řídící jednotku a snímač polohy páky plynu...kdyby bylo něco se solenoidním ventilem pro předvstřik, mělo by to "trvalý následky" ve všech režimech motoru, pořádně by to nejelo ani při teplým...spíš to vidím na chybu že to startuje studenej motor v "teplým" režimu...

Autor:  hamos [ 12 pro 2010 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Úplně to samý si myslim taky,že to nevyhodnocuje studenej start,ale nevím jak na to a jak to zjistit??? Jaký je to čidlo,dá se zkontrolovat nebo rovnou vyměnit????

Autor:  EwanS50 [ 13 pro 2010 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Mělo by to být toto:
http://fordfans.cz/efi/efi.php?p=ect
Kde ho najít na motoru? nevím :-)
Hlavně to musí být pro řj, takže ne pro saharu nebo budík v kapličce přístrojů.

Autor:  Walker [ 13 pro 2010 18:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předsuvník vstřiku

Funkce:U snímače teploty chladicí kapaliny se jedná o člen, kde je jeho elektrický odpor závislý na teplotě. Při nízkých teplotách je tento odpor vyšší při vyšších teplotách nižší. Sledováním napětí na výstupu ze snímače určuje řídicí jednotka teplotu.
Údaje
napájecí napětí: 5 V
odpor: 35 000 - 40 000 ohmů / 20 °C
odpor: 1 900 - 2 500 ohmů / 100 °C

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/