fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nestartuje při -10°C a vice
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=31766
Stránka 1 z 2

Autor:  Aahz [ 21 led 2011 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Nestartuje při -10°C a vice

Panove prosim radu
Esco r.v.99 TD pri -10°C starter toci a nic. Mam vymenene zhaviky novou baterku nafta Shell + aditiva a stejne to nenaskoci :( uz nevim co s tim

Autor:  hubert [ 23 led 2011 11:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

bud rad ze aspon do tech -10 nekomu ani tak ne,jestli si vsechno uz vymenil tak jedine tlaky.Nebo mu pri mrazive predpovedi muzes primichat do nafty par litru benzinu s olejem na dvoutakty.

Autor:  clawler [ 24 led 2011 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

Přesně tak - neber to jako poruchu ale jako vlastnost :lol:

Autor:  Aahz [ 25 led 2011 16:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

No to se mi nezda sice uz je to starecek s relativne dost km ale stejne bych rad aby motor slapal

Autor:  hubert [ 25 led 2011 17:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

ja mam 1.8D z roku 1992 a je to podobne do -10 v pohode,do -15 vetsinou jo,do -20 sazka do loterie,ale mam podezreni ze ten motor uz nekdo generalkoval protoze ho mam uz 9 let uz sem s tim nalital pres sto tisic km a porad slape suprove ze mi bude lito az ho budu muset zlikvidovat kvuli korozi.

Autor:  hubert [ 25 led 2011 17:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

jeste bych skusil palivovou soustavu jestli ti nepada nafta nebo tak.

Autor:  Aahz [ 25 led 2011 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

no mozna nafta pada ale ja zkousel pred startem pumpovat ruco a stejne to nepomohlo ani protoceni motoru nekolikrat nahavit proste nic kdyz ten motor toci tak trosku zacne bublat na pul sekundy ale nenaskoci

Autor:  zde. [ 25 led 2011 19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

A startuješ s plynem? Fakt to pomáhá :)

Autor:  Aahz [ 25 led 2011 19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

jj slapu na plyn prave ze jsem uz vyzkousel myslim vsechno

Autor:  Walker [ 25 led 2011 19:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

co všechno si vyzkoušel a máš u toho jistotu že to funguje jak má?

Autor:  Aahz [ 25 led 2011 20:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

No tak jistotu asi jo kontroloval jsem zhaviky baterka je taky ok starter taky jinak nevim aji kamos v servise nevi cim to mmuze bejt ale je to takovej servisek malej nic extra ale zatim opravil co bylo treba

Autor:  Walker [ 25 led 2011 21:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

žhavky si zkoušel jak? byly venku jedna po druhý a fyzicky si je rožhavil?....funguje fyzicky žhavící relé, tak že je jistota že to opravdu žhaví?... startovací otáčky jsou dostatečný?...stav filtru nafty?....nafta ke vstřikům jde? ...dál...jak jsou na tom vstřiky? (vstřikovací tlak a úhel rozmlžení)...stav vůlí ventilů?....stav a nastavení rozvodů?...to je tak pro začátek...to všechno ještě není všechno... :D ...a až projdem všechno a nic se nenajde, tak to bude asi první motor kterýmu nic není a nejede...a takovej jsem ještě neviděl...

Autor:  Aahz [ 26 led 2011 13:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

zhavici rele funguje zahavky jsou nove a funguji a kdyby byl proble se vstrikem tak by to spatne startovalo porad ne?

Autor:  Aahz [ 26 led 2011 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

jo a na kontrole v servisu byl u toho kamose dva dny se v tom vrtal ale na nic neprisel akorat vymenil ty zhavky jinak vse bez problemu filtr nafty je novej nedavno menenej a skontrolovanej

Autor:  hubert [ 26 led 2011 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

skus si nechat zmerit tlaky a uvidis hnet jestli s tim ma cenu jeste neco delat.

Autor:  Walker [ 26 led 2011 22:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

Aahz píše:
... kdyby byl proble se vstrikem tak by to spatne startovalo porad ne?
To je pravda, ono to při špatnejch vstřikách špatně startuje pořád, jen to při vyšších teplotách není tolik znát...změřit tlaky nejni úplně od věci, ale to ti poví jen to jestli tlaky jsou nebo ne, ale už ne kudy se ztrácej...teď jsou teploty vyšší tak ti to startuje?...pokud jo, tak si za chodu motoru na volnoběh povol víčko nalejvání oleje a pokud bude sedět a jen se natřásat vibracema, tak spodek motoru (písty s kroužkama) je dobrej a tlaky můžou utíkat už jen netěsnejma ventilama...pokud se to víčko bude točit ve vzdušným víru cm a víc nad krytem ventilů, pak už je spodek mizernej...
Co není známo je to, jaký jsou vůle ventilů...pokud jsou (a to časem dělaj) vůle malý, tak se ventily zanášej a podpalujou...tím netěsněj...a to lze detekovat připojením tlakovýho vzduchu místo žhavky v době kdy maj bejt oba ventily zavřený (motor se natočí do tohoto stavu) a při sundaným paroží se do kanálů hlavy vpraví pěna ze saponátu, pokud jí to probublává, tak je zdroj úniku detekovanej...

Autor:  Honza 2 [ 29 led 2011 23:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

Mě to nedá se po přečtení vlákna optat.Dostal jsem nabídku ke koupi Fored Escort 1,8 TD, ale motor mu v již -8 nestartuje.Už jen po naskočení motoru je podle zvuku dost zvláštní a tak mě napadlo zda by se TD motor dal zgenerálkovat a to formou výbrusu válců,přebrus kliky atd.a nebo někde časem sehnat jiný motor.Jak je váš názor??

Autor:  zde. [ 29 led 2011 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

Spíš nový motor, za cenu generálky jich seženeš několik. Je jich dost, jen to chce trefit zachovalý kousek.

Autor:  anthAn [ 29 led 2011 23:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

Tak výbrus by byl asi jako až poslední možnost. Začal bych se žhavičkama, nechat seřídit (vyměnit) vstřiky, pořádnou baterku, repas startéru, nechat udělat hlavu (srovnat sedla ventilů a vyměnit jim gufera), pokud by to po tý hlavě mělo špatný tlaky, tak buď jenom pístní kroužky a nebo rovnou i ten výbrus.

Záleží na tobě kolik do toho chceš investovat financí, ale hlavně koukni pořádně na kastli, abys nedal dohromady motor a kastle se ti nerozsypala na prach.

Autor:  Honza 2 [ 29 led 2011 23:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nestartuje při -10°C a vice

Mám právě z té nabídky obavu,procházím fórum a sháním informace.Dle majitele je potřeba vyměnit startér,tlumič výfuku,baterka je prý také slabá.Ale na motoru má prý opravené čerpadlo (přesazená páka na čerpadle),vstřiky prý má dobré,nafta nepadá a prý by to časem chtělo kroužky.Ale jak píše " anthAn " tak je fakt,že ta karoserie je také na zváženou.Hledal jsem na netu a dá se motor 1,8 TD sehnat od 3500 - 7000,-Kč s cca.200000 km najeto a to si nejsem jistý zda takový počet km na TD motoru hodně.Koupit motor a přehodit to a pak zjistit,že to je to samé se startováním v zimě to není to pravé ořechové.Nemám garáž.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/