fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=31813 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kapitán [ 26 led 2011 00:22 ] |
Předmět příspěvku: | motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
Zdravim všechny Forďáky.Jsem majitelem už třetího escorta v naftě,krom jednoho vstřikovacího čerpadla žádnej problém a to při minimální údržbě.Řešim jinej problém.mám na zahradě escort 1.8D combi z roku 1995,totál shnilej,ale dobrej motor s novýma rozvodama.OTÁZKA.Jde tento motor do sedanu,hatchbacku,nedo kombi mladší,nebo starší kategorie?Pokud ne,OTÁZKA druhá,pokud se karoserie trochu liší,jdou aspoň rozvody přeházet na mladší,nebo starší motor,pokud je to taky 1.8D 44KW? Díky. |
Autor: | anthAn [ 26 led 2011 00:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
Mě žádnej zádrhel nenapadá, motory by měli sedět, na držáky buodu sedět 100% možná tam budou dělat trocu problémy věci jako alternátor servo a tak, ale když to necháš z původního, tak bez problémů. A dej bacha na typ motoru, abys prošel technickou/evidenčkou .. ten kód je z boku motoru pod hlavou na straně převodovky |
Autor: | Kapitán [ 26 led 2011 01:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
Dík za expresní odpověď.Jen eště drobnost,ty rozvody pasujou třeba na motor z roku 92?Nebo se zeptám obecněji.Jdou rozvody z mého 1.8D 44kW na jaký kakkoli starý motor stejných paramerů od Ford Escort? |
Autor: | anthAn [ 26 led 2011 01:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
Tak to ti neřeknu přesně, ale s velkou pravděpodobností budou. (zkusto dohledat třeba v autokelly, jestli jsou ty rozvodový sady kompatiiblní s jinym rokem/řadou). Jinak Walker ti určitě poví víc. Jinak vim jenom o jediný odchylce a ta je u TD, kde se od nějakýho roku dávala samonapínací kladka. |
Autor: | ku.bi [ 26 led 2011 01:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
měly by být teoreticky stejné ! až od roku 97 motor s nápisem ENDURA je jiny dle mého nazoru přehazet to pujde na 100% |
Autor: | anthAn [ 26 led 2011 01:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
nápis ENDURA-DE maj TD, D maj 1.8 - DIESEL |
Autor: | ku.bi [ 26 led 2011 01:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=b3cthfps4ypp nevim podle mě je to novější typ motoru a je jedno jestli je na nem naskladano turbo a nebo ne |
Autor: | Walker [ 26 led 2011 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
vono je vcelku jedno co je na tom motoru napsáno, když se modernizuje nápisem na ventildeklu...ale k tématu rozvody jsou dvou typů a jsou jako celek záměnný kdekoliv, ovšem vyvstává tu druhej fakt, že rozvody nejsou jaksi přenosnej náhradní díl...namontovaný rozvody sundat a namontovat jinam lze jen v případě že jsou víc než top fungl nový, sotva projetý a bude je přehazovat osoba, která s tím má slušnou praxi...jestli to jsou nějaký rozvody starší časově a maj najeto přes 10k km, tak je transplantace spíš jen hazard...kladky ještě ano, čerpadlovej řemen pokud bude jako novej tak s nelibostí taky ještě...ale vačkovej řemen bych už dal novej...nestojí to takovej ranec oproti zkáze kterou umí udělat... |
Autor: | Walker [ 26 led 2011 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
A odpověď z mejlu:Ahoj,sem novej na foru,ale ty se mě tam zdáš jedinej rozumnej v otázce ESCORT.Hele,jde 1.8D44KW,z kombi roku 1995,do jinýho escorta?Myslím do hatchbacku,sedanu,nebo jinýho kombi,ale třeba staršího,nebo mladšího?Mam supr motor,ale shnilý okolí.Dík. ...motor jako holá část jde namontovat do kterýkoliv verze fordu kde 1,8D byl...pokud pominu kódový značení motoru, který by mělo souhlasit s TP...mezi mkV až VII není motoricky rozdíl, takže tam není problém...já sám mám momentálně motor z mk VI v mk IV a bylo nutno jen přehodit zavěšení motoru (jinej typ držáku do jinýho typu karoserie) a příslušenství (řemenice motoru vyměněná za původní, sundaná servo pumpa kterou nevyužívám a místo ní původní držák alternátoru a alternátor, tedy celej systém zavěšení a pohonu dobíjení)...u novějších motorů může být ještě vstřikovací čerpadlo vybavený imobilizerem a ten nebude fungovat bez komletu s snímáním kódu klíče a čipem v klíči...lze případně demontovat z čerpadla a nechat bez funkce imobilizace...u 1,8D a starších TD (bez nápisu endura-de)byl imobilizer spíše příplatkovou výbavou a nejni tak častej, u TD (endura-de) s EEC-V už je standartně v řj z důvodu legislativních kdy výrobce již musel zařadit do výroby nějakou formu pasivní ochrany proti krádeži aby mohl auta prodávat na území eu... |
Autor: | Kapitán [ 26 led 2011 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
No vidíš,ten imobilizer mě nějak nenapadl,to bude trochu problém,ten můj motůrek ho už má.Co je lepší,odblokovat,nebo je jiná možnost?Jinak ty rozvody jsou rok starý a je na nich cca 5000km a určitě bych to nedělal sám,ale někdo,kdo to umí. |
Autor: | Walker [ 26 led 2011 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
Ono by bylo možná dobrý řešit konkrétní problém, neřešit teoretické možnosti, ale pokud víš co chceš, tak řešit konkrétní přehoz motoru...čili máme 95 kombik s motorem RTx (kde to x je důležitý a pokud se shoduje s typem kam to má přijít, tak nebude problém s TP a STK) a ten potřebuješ přendat do jinýho vozu...tam je potřeba tušit co je na motoru kterej tam přijde a na tom kterej půjde ven...a případně přeházet to co je jinak tak, aby to co půjde zpět bylo stejný s tím co šlo ven...co se týče imobilizéru, tak ten závisí na tom kde ten motor bude pokud půjde do vozu ve kterým je, pak lze přehodit celý čerpadlo (případně i se vstřikama pokud je rozdíl Bosch vs Lucas) i s imobilizérem, takže pro auto se vymění jen holomotor a vstřikování zůstane původní i s funkčním imobilizérem...pokud půjde do auta kde není a je nějakej důvod zanechat ho i s čerpadlem, tak lze imobilizer zlikvidovat demontáží krycího štítu na čerpadle a ponechání jen stopventilu bez elektroniky imobilizéru... |
Autor: | Kapitán [ 26 led 2011 23:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor1.8D44KW z kombi do staršího,nebo mladšího kombi,sedan |
Zatím není konkrétní místo pro můj motor.Tohle auto sem používal na dojíždění do práce,ale pak nebylo potřeba.Shodou okolností sem udělal ty rozvody a za měsíc nebylo pro auto využití,to me s...o nejvíc .Teď ho asi zas budu potřebovat,tak mě napadlo,že by se to dalo nějak využít.Koupit něco s papírama,ale KO motorem,vyšlo by to na pár kaček,jen jak náročný bude to přeházet.Momentálně sem mimo republiku,tak ani nemůžu napsat,co je na motoru napsáno. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |