fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vyřešení startů u dieslů :-) :-) http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=32161 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | bretislavtomek [ 24 úno 2011 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | vyřešení startů u dieslů :-) :-) |
Chlapi zakládám nové téma, protože jsi myslím, že je to docela zajímavé. Mě to vyřešilo všechny problémy se studenými starty v zimě a dlouhými starty vůbec. Měl jsem to napíchnuté a počítač vyhodil problém se vzduchem. Pokud jsi myslíte, že máte všechny díly ok např. -volnoběžný ventil(ten při žhavení bzučí), -žhavení, -svíčky, -baterku, -vyměněný palivový filtr, -zkontrolované hadičky zda nejsou ucpané, -váha vzduchu(po odpojení by měl motor běžet jinak), -a čerpadlo(to zkontrolujete tak že odpojíte filtr, koupíte takovou menší náhradu filtru, ale pozor musí být naftový, kterou zapojíte na hadici, která povede z čepradla přímo do kanistru s naftou. Při startování jestli je čepradlo ok by měl motor chytnou v pohodě. Po nastartování zkuste povolit vstřiky jednu po druhé, mělo by to stříkat, je tam tlak okolo 18 atmosfér). -Pumpa na odvzušnění paliva(kontrola tak že odmontujete, například při výměně filtru, a zkontrolujete podltak) A NAKONEC ODPOJTE PŘEDEHŘEV PALIVA JE TAM ÚPLNĚ NA NIC !!!! (místo kde může nasávat vzduch, napojte z nádrže přímo do filtru.) Měl jsem problém se špatnými starty, a nakonec mi to nestartovalo vůbec a když to chytlo tak skákaly otáčky. VYŘEŠENO: Přišel jsem na pár věcí co to aspoň u mě dělalo: -Na palivovém filtru je dole odkalovací nebo odvzušňovací šroubek. Ten je třeba dost dodáhnout. Tak samo dost dotáhnout palivový filtr. -Na víku vzduchového filtru třeba zkontrolovat zda perfektně dosedá, aby neproníkal falešný vzduch, pak váha vzduchu špatně vyhodnocuje a odráží se to na otáčkách a na startu. Třeba dát nové šroubky, je to tam trošku amatérsky řešené -No a jak jsem zmínil odpojit předehřev. práce 5 min.( nejlépe celogumovou hadičkou, ne oplétanou.!!!!!) -no a já jsem ještě vyměnil všechy hadičky s palivem za ty celogumové a místo těch originálních svorek jsem koupil ty svorkovnice na to dotahování, aby to lépe těsnilo. -Pak perfektně odvzdušnit tou odvzdušňovací pumpou až k čerpadlu, tady zjistíte zda pumpa je dobrá jinak třeba nová DOUFÁM ŽE TO VĚTŠINĚ POMŮŽE. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |