fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

jak se pozna spatny sroub prepadu(na cerpadle)?
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=3289
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 18 srp 2005 20:14 ]
Předmět příspěvku:  jak se pozna spatny sroub prepadu(na cerpadle)?

zdravim mohl by mi nekdo vysvetlit jak se pozna spatne sroub prepadu na cerpadle? ne bo poradit neco na delsi startovaní? uz jsem vyskousel vse padani nafty zhaveni vstriky

escort combi 18td 70ps

Autor:  Karel [ 19 srp 2005 16:25 ]
Předmět příspěvku: 

Vysroubuj ho,chytni mezi palec a ukazovacek abys ucpal tu diru co vede napric a v ktere lita pistek a zatres.Pokud je dobrej, tak nelita(pistek) a pokud jo, tak je K.O.Pokud mas nalitano vic jak 100000 km,tak ho stejne vymen.Me pistek nelital(vule tam ale je) a auto spatne startovalo,po vymene je to o dost lepsi.Pokud ten sroub postavis a pistek spadne sam dolu, tak je tam vule.Podle me by to melo byt dost tesny.Je to originalni dil .Delphi 9100-191F VALVE.

Autor:  Návštěvník [ 19 srp 2005 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

diky za radu zkusim ho sehnat ale dnes sem to uz nevydrzel a hnul sem si trosku s prestrikem predeslej majitel asi pri vymene rozvodaku ho nenechal sestelovat a jak sem snim pohnul cca1-2mm tak chytil na jednu otocku a jeto v lati i to jezdi super a zadny ostry zvuk proste parada este uvidim v zime a naspotrebe


escort 18td 70ps 97 klima

Autor:  Karel [ 20 srp 2005 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak je po problemu a pokud auto slape jak ma,tak je lepsi do niceho nevrtat.Jinak pokud to chyta v pohode, tak usetrils asi 500 Kc. :D

Autor:  Návštěvník [ 20 srp 2005 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

jo super dneska rano 1xzhaveni a na jednu otocku to krasne chyti uz sem prestaval doufat ze se to slepci ale jo diky za radu

Autor:  Návštěvník [ 12 zář 2005 12:06 ]
Předmět příspěvku:  jak na to

Můžeš prosím detailněji popsat co to znamená "hnul jsem s předvstřikem", kde to najdu a jak na to.

Dík

Autor:  Karel [ 12 zář 2005 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

Povolil vstrikovaci cerpadlo a pootocil kousek.Jak to nevim(po nebo proti smeru hodinov. rucicek).

Autor:  Návštěvník [ 24 zář 2005 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Mám úplně stejný problém. Zkoušel jsem žhavice, vstřiky vše v pohodě. Zpětný ventil jsem zkusil ze staršího čerpadla a stále dlouhé točení při studeném startu. Zkusil jsem ještě na hadice do a z čerpadla hodit zpětné ventily (po směru toku nafty). Najednou to šlo startovat na první otočení, ale má to háček nejde motor do plných toček asi mají ventily velké odpory a čerpadlo to neutáhne.
Možná by mě pomohlo také natočení čerpadla. Škoda, že jsem to nevěděl před výměnou rozvodů zkusil bych to. Teď se mě nechce rozdělávat krytování.
Až bude čas tak to zkusím.

Autor:  Návštěvník [ 13 říj 2005 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

nejlepsi spetny ventil je takovy balonek kterim se necha i pumpovat je to original dil z peugeota jine mensi ventily nepropusti pri visich otackach dost nafty ja sem napriklad dal balonek vyradil vyndal uplne filtr z pumpou nahradil sem ho klasickym filtrem bez pumpy(z golfa) kolem te originalni pumpy je malinko popraskana membrana ve vnitr a prisava vzduch tim pri delsim stani pada nafta.......... jinak predvstrik nafty se steluje jedoduse sundas nadobku na vodu pak remenici na servo a podni je ozubene kolo rozvodu cerparla na ni povolis tri srouby a jemne pootocis za prostredni matku cerpadlem ale jen malinko cca1mm myslim od bloku ven to poznas kdyztak na druhou

Autor:  VláďaTP [ 17 říj 2005 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

jirka V. píše:
kolem te originalni pumpy je malinko popraskana membrana ve vnitr a prisava vzduch tim pri delsim stani pada nafta...


Co se tyka popraskane membrany, tak dopurucuji zakoupit Sadu na renovaci palivove pumpy, ve ktere je membrana, vsechna tesneni, kryci plech i pist.

Autor:  Návštěvník [ 23 říj 2005 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Vysroubuj ho,chytni mezi palec a ukazovacek abys ucpal tu diru co vede napric a v ktere lita pistek a zatres.Pokud je dobrej, tak nelita(pistek) a pokud jo, tak je K.O.Pokud mas nalitano vic jak 100000 km,tak ho stejne vymen.Me pistek nelital(vule tam ale je) a auto spatne startovalo,po vymene je to o dost lepsi.Pokud ten sroub postavis a pistek spadne sam dolu, tak je tam vule.Podle me by to melo byt dost tesny.Je to originalni dil .Delphi 9100-191F VALVE.


Kde to tam je v té hromadě trubek, ten ta věc co se má protřepat? :(

Autor:  Eskláda [ 24 říj 2005 02:03 ]
Předmět příspěvku: 

pánové když jsem natankoval plnou 55litrů a ujel jsem 560km to vychází nějak 10litrů na sto!!!!! je to vůbec možný??? co mám dělat??? není to náhodou něco společnýho s tou věcí co se tady bavíte??

Autor:  Karel [ 24 říj 2005 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

escort-driver píše:
Karel píše:
Vysroubuj ho,chytni mezi palec a ukazovacek abys ucpal tu diru co vede napric a v ktere lita pistek a zatres.Pokud je dobrej, tak nelita(pistek) a pokud jo, tak je K.O.Pokud mas nalitano vic jak 100000 km,tak ho stejne vymen.Me pistek nelital(vule tam ale je) a auto spatne startovalo,po vymene je to o dost lepsi.Pokud ten sroub postavis a pistek spadne sam dolu, tak je tam vule.Podle me by to melo byt dost tesny.Je to originalni dil .Delphi 9100-191F VALVE.


Kde to tam je v té hromadě trubek, ten ta věc co se má protřepat?

Od trysek vede zpet trubicka do cerpadla a je zapojena do sroubu z kteryho je videt jen sestihran a to je ten sroub.

Autor:  Karel [ 24 říj 2005 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Eskláda píše:
pánové když jsem natankoval plnou 55litrů a ujel jsem 560km to vychází nějak 10litrů na sto!!!!! je to vůbec možný??? co mám dělat??? není to náhodou něco společnýho s tou věcí co se tady bavíte??

Co filtr? Nemas deravou nadrz? :D

Autor:  Eskláda [ 24 říj 2005 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

Karle kolik ty ujedeš na plnou nádrž?? to jest 55litrů?? co myslíš tim filtr??

Autor:  Karel [ 25 říj 2005 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Eskláda:Ja tak 700km a plnim.Kdysi jsem to meril a spotreba tak 6-7l.Ale jezdim jen cmrndacky a zadnou dalku.Dost malo na 5.Do prace kopec.Jinak ten filtr vzduchovej.Nepozorujes ze se motor nejak divne chova?Treba subjektivne se mi zdalo, ze musim vic slapat na plyn, pro dosazeni urcite rychlosti, nes driv.Stacilo vymenit filtr(vzd. ale bylo to jinej ropak) a bylo to OK.Je tam vic moznosti,ale ta spotreba 10l je teda dost.

Autor:  Eskláda [ 26 říj 2005 00:19 ]
Předmět příspěvku: 

karle nevím si rady ale je pravda to že filtr sem neměnil..
a s tím plynem co píšeš je pravda.. zdá se mi to nějak divné,,,

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/