fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

stopvenil ford escort 1.8 td
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33171
Stránka 1 z 1

Autor:  gulli [ 06 čer 2011 10:30 ]
Předmět příspěvku:  stopvenil ford escort 1.8 td

Můžete mi někdo prosím Vás vysvětlit zapojení stopventilu u Escorta 1,8 td.r.v.1997,51 kW,čerpadlo Lucas ,s imobilizérem.
Do ventilu vedou z imob.dva černé dráty,v jednom jsem naměřil 12 V,ve druhém 1.5V.Ventil chci vyměnit,stále hledám příčinu špatných startů za tepla,tak mě zajímá,jak je zapojen,taky jsem se dočetl na fóru o výměně stopventilu bez imobilizéru.Nevíte o tom někdo,popř.bych ho koupil.Dík za odpovědi,Gulli.

Autor:  Walker [ 06 čer 2011 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: stopvenil ford escort 1.8 td

A ty si už sundal ten plechovej štít co ten stopventil kreje? ....nebo to měříš na konektoru?....já si nemyslím že to bude dělat stopventil...to že za tepla nestartuje hned...já bych v něm chybu nehledal...jestli motor studenej startuje líp a hned zhasne kdykoliv a viditelně nejni zblitej od nafty...

Autor:  gulli [ 06 čer 2011 18:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: stopvenil ford escort 1.8 td

Ten plechovej kryt jsem odbrousil,takže mám přístup ke stopventilu a napětí jsem měřil přímo na kabelech.
Už jsem vyměnil všechna čidla,zpětný ventil,takže zkouším ten stopventil,jestli při zahřátí není přidřený,nebo už nevím co dál.
Auto bylo v diesel servisu v Lovosicích,naftový okruh je v pořádku,auto při minus deseti až patnácti st.po čtyřech dnech chytlo na druhý start,stálo venku.
Ale v těhle pařákách točím třeba desetkrát,pěkně dlouho,z výfuku se ale nekouří,proto zkouším ten stopventil.Navíc po zapnutí klíčku v něm nic necvaká,u 1,6 d,ještě ho mám ,to cvakne,ale tady nic,ani necítím žádný pohyb.Tak nevím.

Autor:  Karel [ 06 čer 2011 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: stopvenil ford escort 1.8 td

A co ti brani ho vysroubovat a podivat se na vlastni oci jestli funguje? :-D Kdyz uz neveris usim,myslim to cvaknuti pri zapnuti a vypnuti.

Autor:  gulli [ 06 čer 2011 22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: stopvenil ford escort 1.8 td

To udělám o víkendu,teď na to nemám čas,ale stále nevím,zda je to napětí správné.Odkud a proč je v jednom káblu 1,5V.
Ještě bych rád věděl jakou informaci dává tzv.řídící vstřik,to je vlastně taky komponent,který mění teplotu,ale nevím,zda má vliv na start.

Autor:  u2island [ 26 črc 2011 12:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: stopvenil ford escort 1.8 td

Ahoj, "řídící vstřik" ti dává informace do jednotky, kdy dochází k reálnému vstřiku nafty samotným vstřikovačem(jak dojde k vstřiku, pošle inpulz ŘJ a ta ho vyhodnotí, a ŘJ řídí solenoid na čerpadle, ovládání předvstřiku (takže čerpadlo). Když ho odpojíš, zjistíš, že motor po chvilce začne mět "tvrdej "chod.

Michal.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/