fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

vysoká kouřivost při tahu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33197
Stránka 1 z 1

Autor:  Skleny29 [ 08 čer 2011 22:37 ]
Předmět příspěvku:  vysoká kouřivost při tahu

Zdravim, neví někdo co by mohlo způsobovat vysokou kouřivost při tahu? nejvíc kouří když zařadim 5ku a sešlápnu plyn! A u nizších rychlostí to je jen když sešlápnu plyn za půlku! Podle mě to způsobuje větší množství nafty než stihne spálit a proto to kouří, navíc přitom cejtim i naftu jakoby nespálenou! Neví někdo kde, nebo jestli vůbec by to šlo seštelovat? Jestli na čerpadle, nebo někde.. Dík za nápady

Autor:  Esner [ 09 čer 2011 18:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: vysoká kouřivost při tahu

No a jakou barvu ten kouř má- černou nebo modrou? Když zařadíš a kouří to tak jaký máš otáčky?... Je cítit nespálená nafta a kouří bíle i na volnoběh?

Autor:  Skleny29 [ 09 čer 2011 23:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: vysoká kouřivost při tahu

Kouř má barvu spíše modrou, jak kdy.., většinou je je to modrobílá, někdy až do černa podle toho jak na to dupnu.., otáčky : při nižších rychlostech kolem 3000 ot. na pětku už kolem 2500 ot. Podle mechanika to bude asi čerpadlem, pač motor by kouřil jen černě.., a pořád! Moje auto kouří jen při tahu jindy ne.., a při studeném startu ale to je normální.

Autor:  Walker [ 09 čer 2011 23:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: vysoká kouřivost při tahu

Sorry, ale takhle ti nikdo reálně nepomůže, páč těch příčin může bejt spousta a vůbec není jasno s jakým typem motoru máme tu čest...jestli to má čerpadlo DPC s EDC nebo DPCN s EEC-V...a taky by to chtělo mít nějakej systém aby bylo jasný co je prokazatelně OK a kde hledat chybu jinde...když je to problém pro mechanika co to auto má na dílně, tak co to je potom pro člověka co to auto ani nevidí... :D

Autor:  Skleny29 [ 10 čer 2011 22:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: vysoká kouřivost při tahu

No on to na dílně ještě neměl..., zatim mi jen dával možnosti co by to mohlo být.., tim typem čerpadla si nejsem jistej, musim se kouknout..!

Autor:  zde. [ 12 čer 2011 02:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: vysoká kouřivost při tahu

Vidis, ja mam opacnej problem..proste to nehuli, ani studeny, ani teply..mam pak pocit ze je ten dehet nejakej pridusenej :)

Autor:  Micko [ 30 říj 2013 13:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: vysoká kouřivost při tahu

Ahoj, využil bych toto téma...pomalu, ale jistě mi to (1,6D, asi 320tis.) začíná v záběru dost čoudit a ten kouř je hodně do hněda. Při normální jízdě a na volnoběh je to ok, ale jakmile na to potřebuju šlápnout 2500 - 3500ot je to děs. Rád bych si nechal zkontrolovat seřízení čerpadla a vstřiky, ale kde? pokud máte slušný tipy, budu vděčný :) Pohybuji se v oblasti HK, MB, Liberec...díky moc

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/