fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
vysoká kouřivost při tahu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33197 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Skleny29 [ 08 čer 2011 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | vysoká kouřivost při tahu |
Zdravim, neví někdo co by mohlo způsobovat vysokou kouřivost při tahu? nejvíc kouří když zařadim 5ku a sešlápnu plyn! A u nizších rychlostí to je jen když sešlápnu plyn za půlku! Podle mě to způsobuje větší množství nafty než stihne spálit a proto to kouří, navíc přitom cejtim i naftu jakoby nespálenou! Neví někdo kde, nebo jestli vůbec by to šlo seštelovat? Jestli na čerpadle, nebo někde.. Dík za nápady |
Autor: | Esner [ 09 čer 2011 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu |
No a jakou barvu ten kouř má- černou nebo modrou? Když zařadíš a kouří to tak jaký máš otáčky?... Je cítit nespálená nafta a kouří bíle i na volnoběh? |
Autor: | Skleny29 [ 09 čer 2011 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu |
Kouř má barvu spíše modrou, jak kdy.., většinou je je to modrobílá, někdy až do černa podle toho jak na to dupnu.., otáčky : při nižších rychlostech kolem 3000 ot. na pětku už kolem 2500 ot. Podle mechanika to bude asi čerpadlem, pač motor by kouřil jen černě.., a pořád! Moje auto kouří jen při tahu jindy ne.., a při studeném startu ale to je normální. |
Autor: | Walker [ 09 čer 2011 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu |
Sorry, ale takhle ti nikdo reálně nepomůže, páč těch příčin může bejt spousta a vůbec není jasno s jakým typem motoru máme tu čest...jestli to má čerpadlo DPC s EDC nebo DPCN s EEC-V...a taky by to chtělo mít nějakej systém aby bylo jasný co je prokazatelně OK a kde hledat chybu jinde...když je to problém pro mechanika co to auto má na dílně, tak co to je potom pro člověka co to auto ani nevidí... |
Autor: | Skleny29 [ 10 čer 2011 22:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu |
No on to na dílně ještě neměl..., zatim mi jen dával možnosti co by to mohlo být.., tim typem čerpadla si nejsem jistej, musim se kouknout..! |
Autor: | zde. [ 12 čer 2011 02:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu |
Vidis, ja mam opacnej problem..proste to nehuli, ani studeny, ani teply..mam pak pocit ze je ten dehet nejakej pridusenej |
Autor: | Micko [ 30 říj 2013 13:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu |
Ahoj, využil bych toto téma...pomalu, ale jistě mi to (1,6D, asi 320tis.) začíná v záběru dost čoudit a ten kouř je hodně do hněda. Při normální jízdě a na volnoběh je to ok, ale jakmile na to potřebuju šlápnout 2500 - 3500ot je to děs. Rád bych si nechal zkontrolovat seřízení čerpadla a vstřiky, ale kde? pokud máte slušný tipy, budu vděčný Pohybuji se v oblasti HK, MB, Liberec...díky moc |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |