| fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/  | 
|
| vysoká kouřivost při tahu http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33197  | 
	Stránka 1 z 1 | 
| Autor: | Skleny29 [ 08 čer 2011 22:37 ] | 
| Předmět příspěvku: | vysoká kouřivost při tahu | 
Zdravim, neví někdo co by mohlo způsobovat vysokou kouřivost při tahu? nejvíc kouří když zařadim 5ku a sešlápnu plyn! A u nizších rychlostí to je jen když sešlápnu plyn za půlku! Podle mě to způsobuje větší množství nafty než stihne spálit a proto to kouří, navíc přitom cejtim i naftu jakoby nespálenou! Neví někdo kde, nebo jestli vůbec by to šlo seštelovat? Jestli na čerpadle, nebo někde.. Dík za nápady  | 
	|
| Autor: | Esner [ 09 čer 2011 18:01 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu | 
No a jakou barvu ten kouř má- černou nebo modrou? Když zařadíš a kouří to tak jaký máš otáčky?... Je cítit nespálená nafta a kouří bíle i na volnoběh?  | 
	|
| Autor: | Skleny29 [ 09 čer 2011 23:25 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu | 
Kouř má barvu spíše modrou, jak kdy.., většinou je je to modrobílá, někdy až do černa podle toho jak na to dupnu.., otáčky : při nižších rychlostech kolem 3000 ot. na pětku už kolem 2500 ot. Podle mechanika to bude asi čerpadlem, pač motor by kouřil jen černě.., a pořád! Moje auto kouří jen při tahu jindy ne.., a při studeném startu ale to je normální.  | 
	|
| Autor: | Walker [ 09 čer 2011 23:53 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu | 
Sorry, ale takhle ti nikdo reálně nepomůže, páč těch příčin může bejt spousta a vůbec není jasno s jakým typem motoru máme tu čest...jestli to má čerpadlo DPC s EDC nebo DPCN s EEC-V...a taky by to chtělo mít nějakej systém aby bylo jasný co je prokazatelně OK a kde hledat chybu jinde...když je to problém pro mechanika co to auto má na dílně, tak co to je potom pro člověka co to auto ani nevidí...  | 
	|
| Autor: | Skleny29 [ 10 čer 2011 22:39 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu | 
No on to na dílně ještě neměl..., zatim mi jen dával možnosti co by to mohlo být.., tim typem čerpadla si nejsem jistej, musim se kouknout..!  | 
	|
| Autor: | zde. [ 12 čer 2011 02:16 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu | 
Vidis, ja mam opacnej problem..proste to nehuli, ani studeny, ani teply..mam pak pocit ze je ten dehet nejakej pridusenej  | 
	|
| Autor: | Micko [ 30 říj 2013 13:54 ] | 
| Předmět příspěvku: | Re: vysoká kouřivost při tahu | 
Ahoj, využil bych toto téma...pomalu, ale jistě mi to (1,6D, asi 320tis.) začíná v záběru dost čoudit a ten kouř je hodně do hněda. Při normální jízdě a na volnoběh je to ok, ale jakmile na to potřebuju šlápnout 2500 - 3500ot je to děs. Rád bych si nechal zkontrolovat seřízení čerpadla a vstřiky, ale kde? pokud máte slušný tipy, budu vděčný  | 
	|
| Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|