fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 srp 2005 20:14 
zdravim mohl by mi nekdo vysvetlit jak se pozna spatne sroub prepadu na cerpadle? ne bo poradit neco na delsi startovaní? uz jsem vyskousel vse padani nafty zhaveni vstriky

escort combi 18td 70ps


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 16:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Vysroubuj ho,chytni mezi palec a ukazovacek abys ucpal tu diru co vede napric a v ktere lita pistek a zatres.Pokud je dobrej, tak nelita(pistek) a pokud jo, tak je K.O.Pokud mas nalitano vic jak 100000 km,tak ho stejne vymen.Me pistek nelital(vule tam ale je) a auto spatne startovalo,po vymene je to o dost lepsi.Pokud ten sroub postavis a pistek spadne sam dolu, tak je tam vule.Podle me by to melo byt dost tesny.Je to originalni dil .Delphi 9100-191F VALVE.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2005 19:09 
diky za radu zkusim ho sehnat ale dnes sem to uz nevydrzel a hnul sem si trosku s prestrikem predeslej majitel asi pri vymene rozvodaku ho nenechal sestelovat a jak sem snim pohnul cca1-2mm tak chytil na jednu otocku a jeto v lati i to jezdi super a zadny ostry zvuk proste parada este uvidim v zime a naspotrebe


escort 18td 70ps 97 klima


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 19:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tak je po problemu a pokud auto slape jak ma,tak je lepsi do niceho nevrtat.Jinak pokud to chyta v pohode, tak usetrils asi 500 Kc. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2005 19:39 
jo super dneska rano 1xzhaveni a na jednu otocku to krasne chyti uz sem prestaval doufat ze se to slepci ale jo diky za radu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: jak na to
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 12:06 
Můžeš prosím detailněji popsat co to znamená "hnul jsem s předvstřikem", kde to najdu a jak na to.

Dík


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 zář 2005 17:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Povolil vstrikovaci cerpadlo a pootocil kousek.Jak to nevim(po nebo proti smeru hodinov. rucicek).

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 zář 2005 21:37 
Mám úplně stejný problém. Zkoušel jsem žhavice, vstřiky vše v pohodě. Zpětný ventil jsem zkusil ze staršího čerpadla a stále dlouhé točení při studeném startu. Zkusil jsem ještě na hadice do a z čerpadla hodit zpětné ventily (po směru toku nafty). Najednou to šlo startovat na první otočení, ale má to háček nejde motor do plných toček asi mají ventily velké odpory a čerpadlo to neutáhne.
Možná by mě pomohlo také natočení čerpadla. Škoda, že jsem to nevěděl před výměnou rozvodů zkusil bych to. Teď se mě nechce rozdělávat krytování.
Až bude čas tak to zkusím.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 říj 2005 19:40 
nejlepsi spetny ventil je takovy balonek kterim se necha i pumpovat je to original dil z peugeota jine mensi ventily nepropusti pri visich otackach dost nafty ja sem napriklad dal balonek vyradil vyndal uplne filtr z pumpou nahradil sem ho klasickym filtrem bez pumpy(z golfa) kolem te originalni pumpy je malinko popraskana membrana ve vnitr a prisava vzduch tim pri delsim stani pada nafta.......... jinak predvstrik nafty se steluje jedoduse sundas nadobku na vodu pak remenici na servo a podni je ozubene kolo rozvodu cerparla na ni povolis tri srouby a jemne pootocis za prostredni matku cerpadlem ale jen malinko cca1mm myslim od bloku ven to poznas kdyztak na druhou


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2005 22:45 
Offline
Nováček

Registrován: 17 bře 2004 11:11
Příspěvky: 31
Bydliště: Praha
jirka V. píše:
kolem te originalni pumpy je malinko popraskana membrana ve vnitr a prisava vzduch tim pri delsim stani pada nafta...


Co se tyka popraskane membrany, tak dopurucuji zakoupit Sadu na renovaci palivove pumpy, ve ktere je membrana, vsechna tesneni, kryci plech i pist.

_________________
VláďaTP
dříve Ford Escort Combi 1.8TD Ghia (66kW), r.v. 1997
teď Škoda Octavia 1.9 TDI, MR2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 říj 2005 19:10 
Karel píše:
Vysroubuj ho,chytni mezi palec a ukazovacek abys ucpal tu diru co vede napric a v ktere lita pistek a zatres.Pokud je dobrej, tak nelita(pistek) a pokud jo, tak je K.O.Pokud mas nalitano vic jak 100000 km,tak ho stejne vymen.Me pistek nelital(vule tam ale je) a auto spatne startovalo,po vymene je to o dost lepsi.Pokud ten sroub postavis a pistek spadne sam dolu, tak je tam vule.Podle me by to melo byt dost tesny.Je to originalni dil .Delphi 9100-191F VALVE.


Kde to tam je v té hromadě trubek, ten ta věc co se má protřepat? :(


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 02:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
pánové když jsem natankoval plnou 55litrů a ujel jsem 560km to vychází nějak 10litrů na sto!!!!! je to vůbec možný??? co mám dělat??? není to náhodou něco společnýho s tou věcí co se tady bavíte??

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 20:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
escort-driver píše:
Karel píše:
Vysroubuj ho,chytni mezi palec a ukazovacek abys ucpal tu diru co vede napric a v ktere lita pistek a zatres.Pokud je dobrej, tak nelita(pistek) a pokud jo, tak je K.O.Pokud mas nalitano vic jak 100000 km,tak ho stejne vymen.Me pistek nelital(vule tam ale je) a auto spatne startovalo,po vymene je to o dost lepsi.Pokud ten sroub postavis a pistek spadne sam dolu, tak je tam vule.Podle me by to melo byt dost tesny.Je to originalni dil .Delphi 9100-191F VALVE.


Kde to tam je v té hromadě trubek, ten ta věc co se má protřepat?

Od trysek vede zpet trubicka do cerpadla a je zapojena do sroubu z kteryho je videt jen sestihran a to je ten sroub.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 20:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Eskláda píše:
pánové když jsem natankoval plnou 55litrů a ujel jsem 560km to vychází nějak 10litrů na sto!!!!! je to vůbec možný??? co mám dělat??? není to náhodou něco společnýho s tou věcí co se tady bavíte??

Co filtr? Nemas deravou nadrz? :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 říj 2005 23:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
Karle kolik ty ujedeš na plnou nádrž?? to jest 55litrů?? co myslíš tim filtr??

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2005 22:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Eskláda:Ja tak 700km a plnim.Kdysi jsem to meril a spotreba tak 6-7l.Ale jezdim jen cmrndacky a zadnou dalku.Dost malo na 5.Do prace kopec.Jinak ten filtr vzduchovej.Nepozorujes ze se motor nejak divne chova?Treba subjektivne se mi zdalo, ze musim vic slapat na plyn, pro dosazeni urcite rychlosti, nes driv.Stacilo vymenit filtr(vzd. ale bylo to jinej ropak) a bylo to OK.Je tam vic moznosti,ale ta spotreba 10l je teda dost.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2005 00:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
karle nevím si rady ale je pravda to že filtr sem neměnil..
a s tím plynem co píšeš je pravda.. zdá se mi to nějak divné,,,

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz