fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Chcípání po zahřátí motoru 1.8D (1996)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33737
Stránka 1 z 1

Autor:  davelolek [ 03 srp 2011 21:49 ]
Předmět příspěvku:  Chcípání po zahřátí motoru 1.8D (1996)

Mám takový problém a nevím si rady po zahřátí motoru hlavně v letních měsících mi po ujetí cca 15 km
začnou na volnoběhu padat otáčky až motor chcípne... pokud držím plyn tak je vše dobré. |prosím poraďte :(

Autor:  anthAn [ 04 srp 2011 02:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípání po zahřátí motoru 1.8D (1996)

Jak je na tom naftovej filtr?

Autor:  Walker [ 04 srp 2011 10:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípání po zahřátí motoru 1.8D (1996)

Mám pocit, že jeho výměnou nic nezkazíš, ani nic nezískáš. Pokud auto jede normálně, jde do tahu a nedrží volnoběh, tak to filtrem primárně nebude, zanešenej filtr se chová opačně, auto na volnoběh drží (spotřeba nafty je malá a a i zanešeným filtrem se potřebný množství protáhne) ale auto netáhne nebo i cuká při větším sešlápnutí plynu...tady bych to viděl na špatný seřízení táhla ovládajícího volnoběh za tepla a za studena....po ohřátí to sníží zvýšený volnoběh přílíš nízko motor má příliš nízkej volnoběh, auto se celý třese a někdy (nebo skoro pokaždý) po chviličce zhasne, páč už se neudrží...to je teorie příčiny, řešit to momentálně nejde, jelikož netuším v čem ten motor je, jakej to je typ a jaký typ vstřikovacího čerpadla má...

Autor:  davelolek [ 04 srp 2011 22:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Chcípání po zahřátí motoru 1.8D (1996)

olej je měněn cca před 1 měsícem i s palivovým filtrem takže tím to nejspíš nebude. No nic myslel jsem že to může být nějaká banalitka ale asi to nechám na odbornějších rukách. Vstřikovací čerpadlo by mělo být Lucas/CAV.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/