fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33915 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kowmen [ 27 srp 2011 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX |
Cau chlapy, zdravím, auto začlo strašne hulit uz pri nizkých otáčkách, vyměnil sem palivovej filtr kterej byl zasranej jak prase a zavodnenej. Dál sem zjisitl ze mi drobet fouká pod vstřikama, takze nové podlozky pudou v ponděli ale spís mam rozhozený jeste čerpadlo protoze sem zjisitl ze mam povolenej ten sroubek cim sem pridava nafta jak je u tý pruzinky na čerpadle, jelikoz sem to dotahl se to i hlo a mozna se to hlo i predtim to uz nevim ale auto sice tahne pěkně ale hulí to nehorázně moc a stoupla mi i spotřeba. Jedná se o motor 1,8 TD 65Kw Mondeo Díky moc |
Autor: | zde. [ 28 srp 2011 07:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Seštelování čerpadla LUCAS |
1.8TD bude stejný jako 1.8D, tedy popsáno je to tu: http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33274 |
Autor: | kowmen [ 28 srp 2011 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Seštelování čerpadla LUCAS |
Díky ale nastavení čerpadla na rozvodech je neco jiného tento problem nemam potřebuju seštelovat ten sroubek nahoře rozvody jsou dělané rok a nemyslim si že by po tom co se ten jeden sroubek povolil tak zaroven preskočil i řemen |
Autor: | kowmen [ 28 srp 2011 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Seštelování čerpadla LUCAS |
Takze dva vstřiky KO v komorách sem měl plavební naftovou komoru, nové vfunkcní vstriky ale auto stále hulí, sestelovanej volnoběh a nic mohla by to bejt lambda sonda, zajmavé je ze kdyz prididam otáčky na pace studeneho startu a do toho slapnu na plyn auto skoro nehulí |
Autor: | Walker [ 28 srp 2011 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Seštelování čerpadla LUCAS |
To jsem fakt zvědavej, kde tu lambda sondu budeš hledat..... |
Autor: | kowmen [ 28 srp 2011 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Seštelování čerpadla LUCAS |
U kolena? nevim měla by tam bejt ted uz je tma nekoukal sem tam |
Autor: | Walker [ 28 srp 2011 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Seštelování čerpadla LUCAS |
až jí najdeš, tak jí vyfoť a dej sem, nějak netuším co by jako u rotačního vstřikování dělala.... |
Autor: | kowmen [ 28 srp 2011 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX |
Tak já nevim ale más pravdu :D:D ted mi to doslo díky, no ale to ze sem napsal neco spatně to se hned někdo ozve ale aby se poradilo to ne...díky |
Autor: | Walker [ 28 srp 2011 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Seštelování čerpadla LUCAS |
A co chceš jako naslepo poradit?....přelilo se to naftou tak, až se vyhřály podložky a povolily vstřiky...ty se přehřály a jehly už netěsněj....taky je možný že se rozpadly i vložky předkomůrek a tam už nejni moc co radit...zbejvá ti to pořádně zkontrolovat všechno (stavy vstřiků, tlaky a rozmlžení, stavy předkomůrek a nejlíp i stav tlaků válců, páč pokud to uchcávalo do jednoho místa, dá se předpokládat že i pístek může dostat průpal...) pak to dát dokupy a jelikož cítím že to nechceš udělat odbornou cestou vyjmutí čerpadla a jeho seřízení na stolici, pak ti nezbejvá než udržet vlastní stolici a pokusit se to naladit poselsku ručně...prostě to na tom šroubu uškrtit do minima, kdy to půjde udržet v chodu a pak postupně po malejch přidávat až se dostaneš někam, kde to bude subjektivně obstojný...a co se týče pohádek o samovolně uvolněným šroubku, tak na ně už jsem vcelku starej...neříkám, že nutně tvoje ruka byla ta co na něj šahala ale nějaká tam byla... |
Autor: | kowmen [ 28 srp 2011 21:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX |
Ma ruka na něj nešahala naposeled se mi tam hrabal kamoš kdyz mi odešla palivova pumpa, takze predkomurky me taky napadly takze hlava dolu napíšu ti to znovu. HULI TO JAKO KRAVA, sroubek s tim neměl nic společneho, srovnal sem volnobej podle etzolda, stále to hulilo, myslel sem že turbo, turbo OK, mezitim sem si všiml ze prochcavaj dva vstřiky, vyměněno ale musim ješte dát nové podložky jelikož ty jsem dneska nikde nemohl sehnat. kdyz sem sundal 3 vstřik, byla komora plná nafty, zitra budu dávat ty nové podlozky tak uvidime zda to bude good, jinak vstriky pak chci nechat vyzkouset. Motor má najeto 210 000 km. Sem fakt z toho marnej, přemejslim na co se vrhnout dřív, mam doma jinej motor tam by se dalo neco pouzit |
Autor: | Walker [ 28 srp 2011 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX |
stav komůrek se dá zjistit i po vyndání vstřiků a podložek, je na ně shora vidět...až po verdiktu se sejme nebo nesejme hlava... |
Autor: | kowmen [ 28 srp 2011 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX |
snad zejtra sezenu ty podlozky ale fouka mi jen jedna tak uvidime jinak fakt netusim uz co s tim |
Autor: | u2island [ 28 srp 2011 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX |
Kouř,bílej-červenej-černej-zelenej-modrej? Olej,žere-nežere. Smrad z výfuku nafta-olej? |
Autor: | kowmen [ 29 srp 2011 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: HULÍ OD NIZKYCH OTACEK DO MAX |
Kouř černej, olej nežere jen drobet teče olejova pumpa vzadu, vejfuk plnej sazí, dneska sem vyčistil MAF, dal nové podlozky pod vstriky a zatim to vypada že to hulí jen když sešlápnu prudce plyn a nebo kdyz jedu na nizký otáčky a tlačim to takze to vypada ze uz good. DOUFAM |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |