fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=33964 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | marek0879 [ 04 zář 2011 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
ZDRAVIM NAFTÁCI- asi před tejdnem sem koupil ford escort rv.96 1.8TD 51KW typ m.RVA čerpadlo lucas nevim co stim je ale nejak mi nešlape vykon nic moc turbo se ozívá asi při 2000 ot/min na niššich rych.stupních ale připadá mi že je to slabý skoušel sem vstřik trysky povolil sem je při nastart.motoru a stříkaly akorat nevimjak dlouho sem je měl nechat povolený jo a když sem povoloval tak motor slabnul při každem povoleni vstřik.trysky motor minějakdivně klape asi ventili nebo cooo NEVIM MÁM PRVNĚ DIESEL a nevim jestli ma byt těsnění na vyfuku co spojuje TURBO SÁNÍ S PŘÍRUBOU NA KATÍK SOU NA TOM 4 ŠROUBY protože když sem to daval ven tak tamnic nebyloo tak nevimm.. joo a ještě něco když jedu do zatáčky tak se mi klepe cele auto ale když pustim plyn.pedal tak to přestane .nevite čim to muže bejt sem LAMA budu rad za každou odpověd-radu nebo obrazky kde co je a tak díky všem |
Autor: | Dejv [ 05 zář 2011 14:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
ježiši kriste.... radši svěř vozidlo odbornému servisu či servismanovi...ty radši nic nedělej.... je těžké radit někomu který neví o čem píše |
Autor: | u2island [ 05 zář 2011 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
Na přírubě mezi svodama výfuku a oxidačním katalysátorem těsnění bejt nemá( je tam vložený měděný cosi). Výkony nehledej,tohle není oktávka. A proč povoluješ vstřiky nevim- když povolíš vstřik,tak to auto začne chcípat,to je normální. |
Autor: | marek0879 [ 06 zář 2011 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
povolil sem vstřiky proto jestli tam neni vzduch |
Autor: | Walker [ 06 zář 2011 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
To se dělá jen při zavdušněným čerpadle, aby se Lucasu ulehčilo odvdušnění, když motor jede, tak už to je zbytečný. Jinak pokud se nemejlím, tak to tvoje rva má EEC-V a kromě turba a chybějícího cooleru je shodný s EEC-V motormanagementem 66kW TD, tudíž si prostuduj zde popsaný problémy s solenoidem předstřiku, snímače polohy páky plynu, funkčnost MAF, případně statický nastavení rozvodů, či stav ventilů (vůle, těsnost), myslím že za týhle situace i nikdo jinej líp neporadí, a pokud je to na tebe moc, svěř to někomu, kdo ví o čem je v tohle textu řeč... |
Autor: | marek0879 [ 07 zář 2011 08:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
a je možný že tam mam vzduch někde? třeba mito nasáváněkde falešnej vzduch asi proto slabej vykon |
Autor: | Dejv [ 07 zář 2011 10:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
opravdu se koukni do příspěvků co tu už jsou napsány....vážně na vše dostaneš odpověď na to co hledáš i s indiciema jak přjít na tu správnou závadu. pokud nejsi tech. zdatný a nemáš možnosti, stejně ti nezbyde nic jiného než návštěva servisu. |
Autor: | anthAn [ 07 zář 2011 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
Když tam budeš mít vzduch tak ti to bude škubat. Spíš bych zapřemejšlel jestli neni chyba v tvejch pocitech že to moc nejede. Měl jsem taky RVA 51kW a taky žádná raketa. Jestli chceš žátah, tak ho nehledej v 1500ot ale ve 2500ot a řaď tak ve 3500ot, pak se z něj trochu svižnosti nechá dostat |
Autor: | Dejv [ 08 zář 2011 07:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
no ale aby jsi neřekl že místo blbejch pindů jsem ti mohl poradit, tak pokud se ti to projevuje tak že třeba při rozjezdu mírně přidáš plyn k rozjezdu a i při citlivějším pouštěním spojky do záběru má motor snahu chcípnout, a při stejné situaci akorát bez přidání plynu se normálně plynule rozjede, tak heldej závadu v čerpadlee jako takovém...už zřejmě bude mít svý nejlepší léta za sebou.... pro kontrolu můžeš mrknout do nádrže, a bude li plná kovových piliny tak to máš na tutovku čerpadlo v háji...nejlepší(nejlevnější) řešení swap lucase za bosch. |
Autor: | marek0879 [ 08 zář 2011 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
čau. ja sem nemyslel udělat z 51kw -100kw motor je asi v poho...neni to žadná raketa ale ok.. chtěl bych tam nalejt novej olej a dat olej.filtr ted nevim jestli mam dat i paliv.filtr protože nevim jak tam je dlouho a jestli tobude mit nakej učinek na chod motoru -nejak mi bublá až se miklepe celý auto a poránu když ho nakopnu tak tam sou slišet divný zvuky-bouchání .. asi sevrací vzduch z vyfuku protože mam prdlej vlnovec a nevim coje s katíkem -nekoukal sem se ještě asi možná proto drncá celý auto na volnoběhu motor se celej hejbe ... někde na foru sem četl že se to dá nějak zastavit to drncání nma silentbloku asi u převodovky na šroubech a nebo je chyba na motoru???? každopádně se viznám v motorech už sem něco opravil -vyměnil- seřídil . za tu dobu co tady mam příspěvek tak mi poradil jenom jeden maník a jinak všechni jenom mumlaj a skutek utek... |
Autor: | Karel [ 08 zář 2011 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
Nevim co po nas vlastne chces?Vzdyt je to klasika,kontrola vstriku(tlak a spravy rozstrik nafty),vule ventilu,spravne nastaveni rozvodu,tlak turba.Po tomhle jit dal po el.vecech(solenoid) atd.To by jsi ale mel vedet ,kdyz jsi uz neco opravil a seridil.Mm je tu toho v tematech dost o kontrole naseho ropaku. |
Autor: | Dejv [ 08 zář 2011 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
ještě mě napadla další závada...vypadané předkomůrky....ale to by dost hulilo a nemělo to vůbec sílu...přitom starty by byli jakštakš únosné. cože? 100kw? ahá...no tak ti přeju hodně štestí a dobrou zásobu motorů. ten motor to nevydrží i kdybysi já nevim co.... pokud hodláš měnit kliku, dávat kovaný písty i ojnice, dát kruhy,výberus atd.... no tak by to možná přežil...ale to je investice cca 100tis a nebudeš v tom mít započítaný nový turbo(samozřejmě jiný typ)ani zgenerálkované čerpadlo..... jestli z toho chceš dostat tento výkon do 50tis kč tak aby to dokázalo najet víc jak 20tkm musel by jsi vyměnit fordáckej motor za koncernový TDi pak je to reálná představa. |
Autor: | Dejv [ 08 zář 2011 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
ale to samozřejmě nedáš že? sis myslel že tak do ticky |
Autor: | marek0879 [ 09 zář 2011 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
neee to špatně čteš psal sem nahoře že z 50 KW neudělam 100kw |
Autor: | Dejv [ 09 zář 2011 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
no tak to jo...to jsem špatně přečetl... máš pravdu tak k tvýmu hrozněmoczávažnýmu problému 1)je důležité mít vyměněné všechny filtry(máš-li,postupuj dále) 2)změřit kompresy ve válcích (minimální hodnota ted z hlavy nevím,ale myslím si že 25bar) 3)pokud je komprese u této hodnoty na všech válcích, zbývá ti kontrola nastavení rozvodů 4)jsou li rozvody správně zůstává ti v nabídce ovládání turbokorektoru-tutbokorektor jako takový, nebo to čerpadlo |
Autor: | Karel [ 09 zář 2011 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
Nechci byt za rejpala,ale pokud ma motor relativne normalni chod,tak jsou tlaky celkem k h.....U takhle staryho motoru se s tim asi nebude dat nic moc delat,protoze se to financne nevyplati.Doseridit aby to starovalo a celkem jelo a dojezdit.Sam jsem ted dal 10,5K za opravu hlavy a uz me to mrzi,motor sice v cajku,ale pri celkove cene auta A turbokorektor nas motor nema. |
Autor: | u2island [ 09 zář 2011 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
Uz me to taky nebaví sprvovat,cim min do toho reju,tím líp to jede. Boužel,že to hnije jak jabka je druhá věc. |
Autor: | marek0879 [ 09 zář 2011 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
hnijou jak jablka to je pravda motor startuje -nee hned ale asi za 3-5 sec. zakouří se a pak je to ok až na ty vibrace a to nemluvim o NESKUTEČNÝCH VIBRACÍCH CELEHO AUTA DO ZATÁČKY (ALE KDYŽ DAM NOHU Z PLYNU TAK TO PŘESTANE TAK NEVIMM CO STIMM) |
Autor: | Antony [ 09 zář 2011 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
Vibrace pod plynem dokáže způsobit vnitřní kloub na poloose.Bohužel se vnitřní klouby většinou nedodávají solo, takže celá poloosa. |
Autor: | Dejv [ 10 zář 2011 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: escort 1.8td 51kw RVA lucas HELP |
homoklouby zde: http://www.autokelly.cz/Catalog.aspx#PA ... T=0|LNG=0| No kompresy bych měřil....páč od ní se odvíjí řešení, ale pokud nemáš přesné údaje o celkovém stavu motoru tak co chceš ladit? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |