fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

kočky místo koní
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=3445
Stránka 1 z 2

Autor:  Tick [ 07 zář 2005 22:17 ]
Předmět příspěvku:  kočky místo koní

Při startu a hlavně při řazení se mi ozývá takové "kočičí mňaučení".
Nepřišel jsem na to co to může být a ani servis Fordu v Rohatci. Nemáte s tím někdo zkušenost?

Autor:  Bendy&Macíček [ 08 zář 2005 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

nemáš olej na řemenu?

Autor:  Tick [ 08 zář 2005 08:01 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
nemáš olej na řemenu?

Bohužel nemám. A zjisti jsem že mi to nedělá jen při rozjezdu ale i při jakémkoliv řazení nahoru. Jen to při vyšším rychlostním stupni není tak hlasité.
A také mi to mňouká u při startování, opět to však není takl hlasité.

Autor:  Bendy&Macíček [ 08 zář 2005 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

ted jsem měl v ruce auto tomu to taky "píská" a dělá to právě olej na řemeni, resp dělal ten jsme vymenili a je to OK.... zkusil jsem to :wink:

Autor:  Tick [ 08 zář 2005 09:09 ]
Předmět příspěvku: 

MOc se v tom nevyznám a Escorta mám tak 2 měsíce.
Myslíš rozvodový řemen?

Autor:  Bendy&Macíček [ 08 zář 2005 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

jj jsou tam dva a pokud budeš na kladkách a řemeni mít olej může to pískat i při změně otáček - záběru - při rozběhu a tak. Ale je to jen tip, musel bych to slyšet aby se dalo vakoumat něco víc.

Taky nejsem odborník, ale občas jsem se s něčím setkal.

Autor:  Tick [ 12 zář 2005 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

Yep, o víkendu sem se k tomu dostal a měls prabdu. Olej byl na kladkách,teda jestli je to to na čem je řemen:-)

Ale další dotaz: Při neutrálu či nízkých otáčkách slyším takový bubnování. Takový dum dum dum dum. Když přidám tak to přestane.
další dotaz: asi při 1500-2000 otáčkách mi něco v autě klepe, ale když vytáhnu ten kroužek na šajtře(na zpátečku) tak to přestane.

ta druhá závada se mi začala objevovat až co sem přijel ze servisu, kde mi měnili olej(zadara?nekup to). není možn že by mi klepalo ta olejová miska pod autem?Ale to by tomu nazabránil ten kroužek,nebo jo?

Autor:  Bendy&Macíček [ 12 zář 2005 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

jsem rád že jsem ti pomohl, ale tu druhou věc nevím... zase bych to musel slyšet, ale nezapoměň že máš TD a to je normální cvakot na volnobět, ale v závislosti na kroužku spojky to je asi něčím jiným.... já jsem Esco s kroužkem měl naposledy v ruce před cca čtyřmi roky tak si ani moc nepamatuju :-(

Autor:  Slow D [ 12 zář 2005 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: kočky místo koní

Tick píše:
Při startu a hlavně při řazení se mi ozývá takové "kočičí mňaučení".
Nepřišel jsem na to co to může být a ani servis Fordu v Rohatci. Nemáte s tím někdo zkušenost?


Ještě k tomu “mňaučení“. Dnes jsem vezl kamaráda a po chvíli jízdy se mě ptal, jestli náhodou v motoru nemám nějakou kočku :-) . V mém případě je to “mňoukání“ způsobeno krokovým motorkem pro nastavení předsuvníku vstřiku, který je umístěn na levém podběhu a je lankem propojen na páčku na čerpadle. Ten krokový motorek se vysouvá vždy při přechodu motoru z volnoběžných do vyšších otáček. Prakticky je to pak slyšet přesně tak jak si psal "při startu a hlavně při řazení....". Doufám že časem vymyslím nějaké odhlučnění.

Autor:  Tick [ 13 zář 2005 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
ale nezapoměň že máš TD a to je normální cvakot na volnobět, ale v závislosti na kroužku spojky to je asi něčím jiným.... j

No normální bych bral takový to rytmický dunění(to bubnování) ale ten cvakot s TD nic společnýho mít asi nebude, trošku sem pátral a vypadá to jako by byla nějak uvolněná šajtra,ozývá se to přesně od ní.A vždy jen v určitých otáčkiách(při zrychlování) ale jak zrychlím trochu více tak to přestane.Je to spíš takový drnčení,jako narážení kovu o kov

Autor:  Karel [ 14 zář 2005 19:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: kočky místo koní

Slow D píše:
Tick píše:
Při startu a hlavně při řazení se mi ozývá takové "kočičí mňaučení".
Nepřišel jsem na to co to může být a ani servis Fordu v Rohatci. Nemáte s tím někdo zkušenost?


Ještě k tomu “mňaučení“. Dnes jsem vezl kamaráda a po chvíli jízdy se mě ptal, jestli náhodou v motoru nemám nějakou kočku :-) . V mém případě je to “mňoukání“ způsobeno krokovým motorkem pro nastavení předsuvníku vstřiku, který je umístěn na levém podběhu a je lankem propojen na páčku na čerpadle. Ten krokový motorek se vysouvá vždy při přechodu motoru z volnoběžných do vyšších otáček. Prakticky je to pak slyšet přesně tak jak si psal "při startu a hlavně při řazení....". Doufám že časem vymyslím nějaké odhlučnění.

Cece ja nevim, ale ja slysim ten motorek jen pri startu.Neblbne ti to??

Autor:  Slow D [ 14 zář 2005 22:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: kočky místo koní

Karel píše:
Cece ja nevim, ale ja slysim ten motorek jen pri startu.Neblbne ti to??

Take mi prijde, ze je to dost hlucne. Pripada mi, jako by se ten motorek uvnitr trochu zadiral.
Pocitam, ze by to chtelo nejak promazat. Jak jsem na to ale pred casem koukal, nepripadalo mi, ze by to slo nejak jednoduse rozebrat.
Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost ???

Autor:  Marpie [ 31 kvě 2006 07:26 ]
Předmět příspěvku: 

Tak mi od včerejška taky připadá že mám v motoru kočku nebo bych to spíš přirovnal k meluzíně. slyším to teda jen při pomalé jízdě když dojíždím a zpomaluji a řadím nížší stupeň nebo vyřazuji na vonooběh. Nejdřív jsem si myslel že mi tam nějakou škvírou proudí opravdu vzduch a ale dnes to bylo chvilku slyšet i když jsem na volnoběh stál na křižovatce. Ozve se prostě takové krátké zakvílení(zamňaučení) ne moc silné spíš slabé. Myslíte že by to mohl být ten olej na řemeni? Nebo ten motorek předvstřiku? Nebo snad něco jiného?

Autor:  Marpie [ 19 čer 2006 12:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tak auto mi stále mňaučí. Dělá mi to teda jen při pomalé jízdě. Mi to spíš začne dělat při snižování otáček,tedy ne při zvyšování jak je psáno výše. U mne to je většinou při podřazování na nižší rychlost(ale jen při pomaličké jízdě) a občas i na volnoběh. Většinou (ale ne vždy) se to ozve v okamžiku kdy pouštím spojku ať už mám zařazeno nebo jedu na volnoběh a nemám přidaný plyn. Ale aby to nebylo tak jednoznačné tak občas se to ozve i při zařazené rychlosti aniž bych se dotýkal spojky. V drtivé většině mám při tom zvuku nohu z plynu. Poradí někdo na co se zaměřit?

Autor:  Walker [ 19 čer 2006 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to dělá při snižování otáček, mohl by to být přefukový ventil na turbu. Když prošlápneš plyn, a necháš klesat otáčky a děje se to i při stání na místě, myslím že by to mohl dělat ten ventil. Turbo má dost vysoký tlak a při klesajícich otáčkách není potřeba, tak jde ventilem ven.

Autor:  Marpie [ 20 čer 2006 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

No v minulém příspěvku jsem to asi nepopsal dost přesně. Nevím proč ale měl jsem za to že se to děje hlavně při snižování otáček bez plynu. Dnes jsem si dával pozor a děje se to i při zvyšování otáček. Tedy suma sumárum hlavně při pomalé rychlosti při řazení nahoru i dolů a někdy když zrovna pouším a někdy když přidávám plyn. Nejvíc se to objevuje nebo nejlépe to jde možná slyšet při popojíždění v koloně na křižovatce kdy řadím a často přidávám i pouštím plyn. Při vyšších rychlostech to možná je taky, ale to neslyším přes zvuk motoru a hluk z jízdy. Je fakt ale že se to objeví i když zastavím - tedy tak že se zvuk ozve když pomaličku jedu pak zastavím a zvuk ještě chvíli vydrží i během stání. Pokud by to bylo tím přefukovým ventilem, co od toho mám čekat? Je nutná jeho výměna? A kolik tak stojí?

Autor:  Tick [ 22 čer 2006 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

marpie: tak jsem si schválně dával bacha azjistil jsem že mi to pořád mňaučí. Sice o hodně tišej ale dnes v Brně v koloně jsem to zase slyšel.

Autor:  Marpie [ 03 kvě 2007 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem nějakou dobu měl klid a je to tu zase a ještě výraznější. Teď už to slyším skoro pořád když jedu pomaleji. Více je to při snižování otáček když mám neutrál nebo i zařazenou rychlost a dojíždím na křižovatku s motorem, ale ozve se to i když přidávám plyn nebo jedu a nezrychluji ani nezpomaluji. Někdy i když stojím ale asi ještě ve chvíli kdy se snižují otáčky. Na volnoběh mám pocit že se to už neozývá. Asi nechám mechanika kouknout jestli není olej na řemeni nebo kladkách ale jinak nevím co s tím. Dřív jsem to přecházel, ale teď už mi to leze na nervy. Není to stabilní zvuk prostě se po chvilkách ozve takové zakvílení(zamňaučení).

Autor:  Karel [ 03 kvě 2007 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

Me to kvileni dela pri 1500ot. a je to z cerpadla(vstrik.)a taky me to sere. :D

Autor:  Perňa [ 03 kvě 2007 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapci máte pořádně našponovaný řemeny na altíkách?
Měl jsem taky takový zvuky a měl jsem starel řemen a chyběli v něm i drážky.
Výměna je to O.K.

Kdyby jste aspoň napsali odkud z kterého místa to vychází?

A co takhle nepřidírá se Vám náhodou řemenice na posilovači?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/