fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=34644 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | marek.jesen [ 22 lis 2011 21:32 ] |
Předmět příspěvku: | motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Zdravím všechny mám problem snažím se dát motor do pořádku a stale se mě nedaři mám ESKO 1.8 TD 66KW rok 98 jde mě o to že pořád kouři mám tam nove čerpadlo chyta hned po cvaknuti relé a vstřiky jsou taky měněny tak nevim ten 3 vstřik co měri poklep nereaguje už jsem skoušel 4 a pořad stejny a řidici jednotka je ok nemužu na to přid. mam ten samej motor v mondeu a tam ten vstrik funguje když ten vstřik odpojim tak ten motor cuká a když to zapojim tak se motor zase zklidní aleu ESKA to nefungoje nemohla se jednotka zapnout do nejakeho servisniho modu protže to vic žere poraďte prosím |
Autor: | Walker [ 24 lis 2011 00:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Jednotka se ti do servisního módu nedala, jelikož to prostě neumí...k tomu aby ti auto aspoň uspokojivě jelo, potřebuje řj mít údaje o poloze pístu (čidlo klikovky), stavu plynu (snímač polohy páky plynu) a snímač na vstřiku k tomu aby dokázala přes solenoid předvstřiku na čerpadle nadávkovat a načasovat naftu...pokud je cokoliv z toho mrtvý, tak to nefunguje a auto běží jen na mechaniku...další předpoklad je, že jsou správně nastavený rozvody, jelikož přes ten solenoid umí řj korigovat + - jen v určitých mezích, pokud je čerpadlo posunutý, už nemá co korigovat...chtělo by to projít kabeláž a u všech těch popsanejch prvků se ujistit že jsou funkční...u toho jak máš vyměněno několik snímačů bez výsledku bych začal...je to pasivní snímač pracující na principu Hallova efektu, čili samo vyrábí napětí, kterým oblažuje řj, a pokud se nic neděje už po několikáté, tipnul bych si vedení mezi ním a řj... |
Autor: | marek.jesen [ 25 lis 2011 00:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Děkuji za radu o vikendu se na to kouknu a vše proměřim rozvody mám nastaveny dobře mam na to nařadí a dalši si začinam vyrabět na test vstřiku a podobně.tak uvidim tlaky jsou taky vpohodě ale v letě pujde na vybrus(cena celkem 14000 ) tet na to šetřim |
Autor: | u2island [ 25 lis 2011 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Hallův prvek ti sám vyrobí tak malý nepětí,že by s tím RJ nedokazala pracovat (hallův efekt se používá k sepnutí tranzistoru v samotným snímači- zesilovač, kterej spíná proti kostře) .Takže na hallově snímači jsou většinou 3 nohy (napájení,výstup-spínaná kostra a gnd)- tzn.že při točícím se setrváku a žádným napájení tohoto snímače s toho nic nepoleze ani omylem. Pasivní snímač nedokáže vyrobit sám o sobě nic. Aktivní,tj. Indukční snímač např., ten to dokáže. Jak změřit funkčnost halla? Tak za prvé skusím,jestli na konektoru pro hall je napětí,při zapnutým klíčku (5 nebo 12V)-většinou postraní kontakty 1 a 3. Když je,zapojím do halla a zkouším,jestli jde výstup (jestli spíná kostra) třeba pípákem,proti kostře. Michal. |
Autor: | Walker [ 25 lis 2011 11:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
tady si nerozumíme...pasivním jsem ho nazval, jelikož funguje bez "aktivního" napájení z řj...ano je to indukční snímač...podoben principielně tomu co bývá v rozdělovači nebo u ABS...tady vznikne napětí v snímači samo vlivem indukce zdvihem jehly a jde do řj ...vedení je dvoužilový s přídavným stíněním...jestli indukční čidlo dokáže dát dostatečný napětí se můžeš přesvědčit v elektroschématech kde se to jmenuje tuším idle lift sensor... |
Autor: | marek.jesen [ 26 lis 2011 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
tak jsem to proměřoval a a vše možne jsem skoušel tak ještě skusim přehodit všechny čidla a už neni co vyměnovat jo a ještě jsem byl na vrakači a vzal jsem si komplet elektriku z auta ktere jezdilo a motor normal bežel tak ji teť budu prohližet kam jaky drat vede ať vím proč to tak blbne. |
Autor: | u2island [ 26 lis 2011 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Nevisí ti EGR? |
Autor: | marek.jesen [ 26 lis 2011 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
ne ne mám tam uplne novej |
Autor: | Walker [ 26 lis 2011 23:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Obdivuju tvojí vervu, jak do toho jdeš, jen si nejsem jistej jestli si zvolil správnej směr postupu ![]() ![]() |
Autor: | marek.jesen [ 27 lis 2011 00:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
nu opravit jen auto když otočim kličkem tak to cvaka jak popisuješ (to seme děla i mondeo ) i reakce na plyn pačku tak se to pohybuje to je vše skoro nove to už jsem vymenil jen to pořad nejde kultyvovane pořad to cuka a kouři ne černě ale modře jako nespalena nafta a všechny draty jsem prošel a jsou v pořadku ale ten vstrik co ma ty kabylky nereaguje a nevim proč no u mondea když ho odpojim tak děla to same.A vstřiky(mám jich vic) mam odskoušene na mondeu jsou v pořadku a řidici jednotka taky tak proč to nechce fungovat potvora jedna .Jediny co nemám odskoušene je ten nesmysl co je na polohu plynu. erg mám novej. S mondem jsem to porovnal to jsem i mondeo rozebral a součastky přehazoval. Jen ten zatracenej vstřik nechce reagovat jen nechapu jak pracuje ten vstřik ten přerušuje impulzi? a k čemu slouži ten 2 drat (černooranžovy) když je spojen s kostrou vozu i mafem i řidici jednotkou najednou? |
Autor: | marek.jesen [ 02 pro 2011 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
tak už jsem na to přišel dělal to sloeind ventil teť už reaguje i 3 vstřik kryž ho odpojim tak to jede jak traktor a kdyz zapojim tak se vše zklidní měl jsem vadný kus tak ho vyměnili. |
Autor: | Walker [ 03 pro 2011 11:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
No vida, další neřešitelnej problém je vyřešenej.... |
Autor: | marek.jesen [ 03 pro 2011 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
teť dělam topeni špatně to topi tak jsem chtel vytahnout radiator a zabralo to cely den kvuli 10 minutove zaležitosti jsem musel rozebrat celou palubovku to jsem nežral kterej blbec toto navrhoval a to ještě nemám složený to jdu nato teť tak jsem zvědav jak to pujde nazpět. |
Autor: | skaldal [ 04 pro 2011 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
marek.jesen píše: to jsem nežral kterej blbec toto navrhoval Sice jsme OT, ale u Escorta to ještě jde, tam stačí tu palubku jen poodtáhnout, ale u spousty dalších aut musí úplně ven. ![]() |
Autor: | marek.jesen [ 04 pro 2011 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
u sierri to jde docela snadno ta je aspon s několika dilu ,ale tady radio ven tunel ven kovová příčka ven ovladaní topeni odmontovat atd. protože to pořád nešlo tak ještě palubku častečně demontovat aby šla co nejvic odehnout. |
Autor: | tato_Jozef [ 08 pro 2011 00:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Zdravím ťa Walker, už asi rok mám mondeo 1.8TD MKII - RFN a asi pred 2 týždňami mi začalo auto trhať a strácať na výkone, tak som zasadol za PC a hľadal, čo by to mohlo byť. Bol som v jednom servise, kde mi to napojili na počítač a verdikt 2 chyby 204 a P1765. Ani k jednej mi nevedeli povedať čo to je, výpis bol len "neznáma chyba". po prečítaní všeličoho to určuje na ten solenoid, ale dnes som sa pozeral na to "servo" a po naštartovaní trochu cvičí s volnobehom, ale po pridaní otáčok sa nevráti ale dotiahne tú páčku na doraz, a až po povolení otáčok zas začne cvičiť. Po otvorení kapoty som mal pocit, že cítim výfukové plyny. Dnes som bol u iného "borca" v servise, len na počítač, a už mám len chybu P1765. dostal som typy na všetko, na čom by na mne zarobil... zlé čerpadlo, krúžky, prasknutá hlava. Asi pred 2 mesiacmi mi menili rozvody, vtedy mi chlapík v servise povedal, že ak mi to bude moc žrať, mám sa zastaviť, že posunú čerpadlo o zub. Nevenoval som tomu pozornosť, ale ak to pospájam so servom trvalo natiahnutým, evokuje to > vo mne zlý pocit. Prosím ťa, kde začať ? ten solenoid je dosť peňazí, a čo ak to nebude on ? Je možné, že je čerpadlo posunuté o zub ? Ako to zistím ? Ďakujem za akúkoľvek pomoc. |
Autor: | tato_Jozef [ 08 pro 2011 00:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
zdravím, tak som včera vyskúšal odpojiť servo volnobehu a dnes cestou do a z práce (50+50km) to síce stále cukalo, ale mal som pocit, že to lepšie "ťahá" nedusilo sa to tak.. cez výkend plánujem otvoriť a vyčistiť servo volnobehu a pozrieť sa na ten solenoid. ešte ma napadlo, že by mohol byť aj upchaté palivové potrubie alebo plavák - teda ukonenie potrubia v nádrži (na ženinom golfe II 1.6 TD r.v.1986 to bolo tak zacpaté, že som odtiaľ vybral za polievkovú lyžicu bordelu) no na mondeu som nepochodil, neviem, či je na to dajaký grif, ale nejde vybrať, lebo neprejde otvorom v karosérii - zavadzia potrubie, po cca 20 minútach nácvikov som to vzdal a zmontoval naspať. Dá sa to vybrať aj bez vymontovania nádrže ? |
Autor: | tato_Jozef [ 09 pro 2011 00:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
Zdravím ťa Walker, už asi rok mám mondeo 1.8TD MKII - RFN a asi pred 2 > týždňami mi začalo auto trhať a strácať na výkone, tak som zasadol za > PC a hľadal, čo by to mohlo byť. Bol som v jednom servise, kde mi to > napojili na počítač a verdikt 2 chyby 204 a P1765. Ani k jednej mi > nevedeli povedať čo to je, výpis bol len "neznáma chyba". po prečítaní > všeličoho to určuje na ten solenoid, ale dnes som sa pozeral na to "servo" > a po naštartovaní trochu cvičí s volnobehom, ale po pridaní otáčok sa > nevráti ale dotiahne tú páčku na doraz, a až po povolení otáčok zas > začne cvičiť. Po otvorení kapoty som mal pocit, že cítim výfukové plyny. > Dnes som bol u iného "borca" v servise, len na počítač, a už mám len > chybu P1765. dostal som typy na všetko, na čom by na mne zarobil... > zlé čerpadlo, krúžky, prasknutá hlava. Asi pred 2 mesiacmi mi menili > rozvody, vtedy mi chlapík v servise povedal, že ak mi to bude moc > žrať, mám sa zastaviť, že posunú čerpadlo o zub. Nevenoval som tomu > pozornosť, ale ak to pospájam so servom trvalo natiahnutým, evokuje to > vo mne zlý pocit. Prosím ťa, kde začať ? ten solenoid je dosť peňazí, > a čo ak to nebude on ? Je možné, že je čerpadlo posunuté o zub ? Ako to zistím ? > Ďakujem za akúkoľvek pomoc. |
Autor: | tato_Jozef [ 09 pro 2011 00:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
zdravím vospolok, tak som skúsil včera odpojiť servo volnobehu a dnes do a z práce (50+50km) sa mi zdalo, že to ide lepšie. Stále cuká, ale mám pocit, že sa tak nedusí. Cez víkend skúsim vyčistiť to servo, návod som tu kdesi vide a tiež sa idem pozrieť na ten solenoid. Chcel som aj vyčistiť snímač paliva v nádrži, ale nepodarilo sa mi ho vybrať cez otvor v karosérii, proste som hral 20 minút hru na hlavolam a prehral. Asi musí byť dole nádrž, ale to je ford... existuje na to nejaký trik ? |
Autor: | Karel [ 10 pro 2011 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor a 3 vstřik na 1.8 TD 66kw pomoc |
tato_Jozef píše: Asi pred 2 mesiacmi mi menili rozvody, vtedy mi chlapík v servise povedal, že ak mi to bude moc žrať, mám sa zastaviť, že posunú čerpadlo o zub. Myslim ze tenhle mechanik si titul mechanik asi moc nezaslouzi. ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |