fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=35586 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lukino-mo [ 07 bře 2012 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS |
Zdravim mám takový problém na mém mondeu odešel motor typ RFN 1.8Td 66kw a dostal jsem nabídku na motor 1.8 Td 66kw typu RFS z escorta.A tak jsem se chtěl poradit jestli ho do mondea dostanu.Předem díky za odpovědi |
Autor: | Walker [ 07 bře 2012 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS |
To dostaneš a úplně snadno...ty motory jsou identický (holomotor, zbytek budeš muset prohlídnout, jestli není nějaká odlišnost kvůli typu auta ...ale je tu jeden a hlavní problém...RFS se dával pouze do escorta a tím ti nebude sedět typ motoru a na stk s tím budeš mít problém...nevím co se ti s starým motorem přihodilo (nejspíš se potkal), já bych to řešil tak že by blok s typem a číslem zůstal původní a z druhýho motoru přeházel potřebný...je to sice víc práce, ale jedinej spůsob jak to provozovat legálně...beztak tě výměna čerpadla nemine, je tam imobilizer, takže to "cizí" čerpadlo neputí...(alespoň imobilizerová část musí bejt z původního vozu.... |
Autor: | lukino-mo [ 08 bře 2012 00:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS |
díky za radu typem motoru na technickou bych si nějak moc hlavu nelámal akorát teda s tím imem no.já na svém mondeu imo mám off. ale asi teda na tom rfs je ještě řídicí jednotaka čerpadla jo?jinak věci bych přeházel.-) jen kvůli tomy uložení bloku jestli je stejný.jinak dík z pomoc |
Autor: | Walker [ 08 bře 2012 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS |
nepíšeš jaký máš mondeo a já si tak nějak vsugeroval mondeo II kde jsou oba RFS z escorta tak RFN mondeo řízený přes EEC-V....pak je ještě RFN starý z mondea I a tam to může bejt ještě přes Lucas EDC...jestli to je s EEC-V poznáš tak, že původní motor v mondeu by měl mít váhu vzduchu, na třetím vstřiku snímač vstřiku a zezadu na vaně snímač klikovky...jestli to tak je, tak immo off je pořešený až úpravou na čerpadle...a to s "novým" motorem ti v tvým autě nepojede, immo ti nepustí naftu...jinak já ti z hlavy přesně nepovím kde je jakej detail malinko jinak, ale když si projdeš zavěšení motoru, vývody pro vodu, uložení příslušenství (altík, klima. servo) a jeho pohon, pak výfukový potrubí, tak uvidíš co je případně jinak...pokud u novýho motoru není pochyb o zachovalosti rozvodů, tak u neznámýho motoru bych vyměnil rozvody včetně vodní pumpy, jelikož není větší voser, když se vymění motor a jede se to projet a rozvody rupnou za rohem nebo když po dojetí zjistíš že jsou rozvody vodou ohřívaný a pod autem se tvoří louže... |
Autor: | lukino-mo [ 08 bře 2012 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS |
No jedná se o mondeo II rv.1997 a na stávajícím motor váhu vzduchu mám,ze 3tího vtřiku kabl a snímač klikovky taky.-) |
Autor: | Walker [ 08 bře 2012 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS |
pak nutně musela proběhnout úprava imobilizéru přímo na čerpadle pod tím silným plechovým štítem co kryje stopventil proti jeho zapojení napřímo...a to je nutno udělat i nadruhým čerpadle nebo přehodit původní jestli je ok... |
Autor: | lukino-mo [ 08 bře 2012 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 1.8Td 66kw RFN vs. 1.8Td 66kw RFS |
jojo původní je ok akorát občas ukápne ze solenoidu ale ten bych přehodil z nového motoru(když bude nejhůř).jinak je vše ok.dík za rady |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |