fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
3 vstrik http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=35884 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | vasber [ 01 dub 2012 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | 3 vstrik |
Zdravim,je mozne aby nektere motory nemeli na 3 vstrku snimac?u mne to tam neni a mam 1.8 td ,r.v. 1996 |
Autor: | Walker [ 01 dub 2012 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
Je to naprosto normální...on tam není jen ten snímač třetího vstřiku, ale ani váha vzduchu a spoustu dalších věcí, třeba solenoid pro korekci předvstřiku...jsou to motory s typovým značením RFD a RFK a mají jen malou řídící jednotku Lucas EDC...ten s kontrolním vstřikem, váhou vzduchu a plným řízením s řj EEC-V je typ RFS |
Autor: | vasber [ 11 dub 2012 06:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
u mne je to RVA,ale ma to intercooler a rekl bych ze ma vic jak 51 kw,mam s tim takovy problem ,menil jsem cerpadlo a po nastartovani normalne motor bezi ale jakmile pridam trochu plyn tak motor najednou ma zvuk jak traktor ,je to takovy detonacni chod...,po nekolika minutach se ozve cvaknuti nekde v palubovce a motor uz bezi normalne,neporadil bys mi neco ? |
Autor: | Walker [ 13 dub 2012 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
Co ti mám odpovědět? Leda to, že RVA intercooler z fabriky neměla žádná, takže tvůj pohon je nějaká lidotvorba, o ježímž základu nemám potuchy... |
Autor: | vasber [ 13 dub 2012 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
ja jsem si myslel jestli nahodou nevis cim by to mohlo byt ze ten motor kdyz je studeny tak bezi jak Zetor ( snad jeste hur) a po nekolika minutach se ozve nejake cvaknuti relatka pod palubovkou a uz to bezi normalne, myslim si ze solenoid to ma,neni treba vadny nejeky snimac? |
Autor: | Walker [ 14 dub 2012 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
něco tam špatně je určitě, ale těžko můžu říct co, když nemám kde začít...jak jsem psal, máš v autě nějakou lidotvorbu a těžko se můžu dobrat nějaký reality, když to nevidím..jen čerpadel jsou 3 druhy, navíc s různou bižuterií kolem...jestli to je poskládaný stylem každej pes jiná ves, tak to těžko někdo uvede do funkčního stavu... |
Autor: | anthAn [ 14 dub 2012 00:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
prostě jezdi a buď rád, že ti to jezdí .... |
Autor: | Walker [ 17 dub 2012 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
Ono to je samozřejmě řešitelný, jen je potřeba to uvést do souladu...to proč ti nyní memůžu pomoct je to, že nevím co auto původně bylo, tj. jakej typ motoru a výkon je uvedenej v techničáku a zda ten sedí i s tím co v autě fyzicky je...jedině pomocí cílenejch fotek si můžu auto "prohlídnout" a dojít k nějakýmu závěru, co je potřeba udělat pro ucelení řízení provozu motoru... |
Autor: | vasber [ 18 dub 2012 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 3 vstrik |
to auto bylo dovezeno asi z Francii,v technicaku melo napsano 1.8 d a potom cernou fixkou pred d dopsali t takze 1.8 td ,v papirech je motor RVA a vykon je uveden 51 KW ale ma to intercooler a rekl bzch ze jezdi lip jak na 51 kw,vstrikovaci cerpadlo bylo tam Lucas F18.| TC |.10 a vymenil jsem to za stejny typ, pricemz to bylo z 1.8 td 66 kw,mozna by to uz chtelo vymenit a i ridici jednotku ,kde vubec se nachazi ridici jednotka abych to porovnal ? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |