fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 čer 2012 18:13 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2012 18:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
nedávno jsem si všiml že ty motory jsou hodně podobné,a než bych se do toho pustil radši se zeptám.
Děkuji za odpovědi .

_________________
ESCORT 1.8D 1996
ESCORT CABRIO 1.6 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2012 11:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
jako že bys rád povýšil D na TD?...motory jsou si podobný odlitkem bloku a hlavy...když vyměníš všechno rozdílný, tak by to i mohlo jet... :D ...ale moc ti toho z D nezbyde...jiný sání s coolerem, turbo a jeho mazací okruh, jiný výfukový svody, jiný setrvák + výroba díry pro snímač polohy klikovky a jeho montáž, výměna vstřikovacího čerpadla a vstříků a nutnost impementace jiný motorový elektriky s řídící jednotkou EEC-V je jentak zběžnej nástřel toho co tě čeká...nehledě na nutnost úpravy "bižuterie" kolem motoru...jednoduchá rada, vezmi si foťák a udělej si detailní fotky obou motorů a pak ty rozdíly uvidíš, pokud nabydeš dojmu že je to sranda tak se do toho pusť...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2012 13:04 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Čau, no mylsím,že kdybys na motor nabastlil "vysavač" s 51kw,tak bys myslím nemusel ani ten kompresní poměr snižovat. Jen olejový čerpadlo z TD a hurá, jenom vyměníš parohy sání,výfuku,olejovej filtr,přidáš na čerpadle ma naftě (jestli to u tebe lze) a hotovo.

Jinak se dá perfektně hledat na googlu- (třeba):
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/turbo-11996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2012 14:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
on kompresní poměr je to jediný co zůstává u všech stejný...a montovat ten "větrník" natupo nemá smysl...on i rozdíl regulérní 51 kw oproti běžný atmosferický verzi je prakticky nulovej....efekt turba se dostává v otáčkách kdy tenhle motor je navrcholu a tak ho vlastně moc nepotřebuje...což v praxi vede k tomu, že to pocitově jede stejně...až plnohodnotná 66kW má smysl...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2012 23:27 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
To mě přijde divný,že by klasická 1.8 D a 1.8TD (51kw/66kw) měli stejnej komprák.
Myslím,že z 44kw na 51kw je na přestavbu nejjednoduší, nemusí se ani řešit čerpadlo, prostě turbo,parohy,olej.filtr a hotovo. Mě jezdila 51kw líp vodspod,než Mondeo 66kw,který táhlo až od 2600 vejš.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012 00:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Mno, když si ty motory prostuduješ, tak zjistíš že kompresní poměry se neliší...a výhodnost přestavby motoru na teoretických 51kw lze nejlíp prakticky vyzkoušet projetím se v 66kw verzi, pak otevřít kapotu, odpojit hadičku od turbokorektoru, zavřít kapotu a absolvovat tu samou trasu po downgrade, a hned bude znát jaký švihadlo to bude... :D ...a ještě líp si tu cestu dát s někým kdo pojede tím downgrade 66kw a současně onou 1,8D, tam se ten "výkonovej nárust" ukáže hned tím, že ta standartní 1,8D se vcelku v pohodě bude držet v závěsu...asi reálnější test už udělat nejde...a přitom tam turbo je a tlak dává, dokonce i řízení předvstřiku je plně funkční, o kterým si "normální" čerpadlo ani nesní...a to ještě není úplně přesný, pro úplný přechod by bylo potřeba ještě zdecimovat výhodu chladiče vzduchu jeho zakrytím, aby netlačilo chladnější čili hustší vzduch...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012 07:52 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Walker: Koukal jsem nevěřícně na ty kompresní poměry a musím potvrdit. Pak nechápu, proč vyráběli tu "fixírku" (51kw). Asi aby byl soused nas.anej ,že máš 66kw.
Ale nutno podotknout,že jsem měl možnost vyzkoušet Mondeo 65kw TD a o moc živější se mě to nezdálo (funkční turbokorektor) ,obživlo až kolem 2500 navrch,jinak mrtvola. Naproti tomu Fiana 1.8D měla aspoň vodsol, ochotně do otáček, pružnej,krása. Subjektivní pocit,ale tak se mě to zdálo.

Cooper: tak závěrem lze říct,že si kup novej vzduchovej filtr a neřeš to.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012 09:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2012 18:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
Dik za odpovědi dost poučný(radši se nato vyprdnu) vzducháč přijde na řadu až za měsíc (až přijdou peníze) a jaký je tak nejvhodnejší pro 1.8 Dik cena okolo 1500Kč

_________________
ESCORT 1.8D 1996
ESCORT CABRIO 1.6 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012 09:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Vzducháč za patnáctset?! Čoveče s tebou by byla radost obchodovat :-)
Vzduchový filtr koupíš běžně tak za 250-300,- (UFI)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012 17:10 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Jo,lepší nechat motor točit svoje,než to předělávat a laborovat. Pak by si byl jenom nas.anej,že tě kořeň v kravatě předjede s Oktávkou (a vůbec tomu nerozumí,třeba).
Vzducháč za 1500? Tak možná nějakej Ká,eN a na Déčko na dvě věci.

Čau ,Michal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012 20:37 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2012 18:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
hm tak to sem rad že nemusím dávat tolik tu cenu sem vzal tady s fóra ale to bylo na 1.6 a 2.0Beno tak sem to asi trošku přepískl no nic tak jaký doporučujete?

_________________
ESCORT 1.8D 1996
ESCORT CABRIO 1.6 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 črc 2012 23:44 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Wizzy :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2012 07:49 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tak ještě jednúc..
http://www.elitecat.cz/ArticleDetails.a ... leTypeID=1

Jinak K&N vložka (nebo jiná bavlna) nemá smysl ani pro benzín, stejně tak otevřené filtry - konusy, ty jsou jen na efekt. (měl jsem oboje a nakonec jsem stejně skončil u papíru)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2012 20:20 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 čer 2012 18:08
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha
Wizzy píše:
Tak ještě jednúc..
http://www.elitecat.cz/ArticleDetails.a ... leTypeID=1

Jinak K&N vložka (nebo jiná bavlna) nemá smysl ani pro benzín, stejně tak otevřené filtry - konusy, ty jsou jen na efekt. (měl jsem oboje a nakonec jsem stejně skončil u papíru)


no já myslel že bavlna vydrží díl než papír tak seto vyplatí ne?

_________________
ESCORT 1.8D 1996
ESCORT CABRIO 1.6 1997


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 črc 2012 21:55 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
No jasně,pro běžný motory jsou KáeNka k ničemu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 06:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Wizzy píše:
drahýýýý...... :lol:
http://autobazar.hyperinzerce.cz/motory ... dni-cechy/

http://www.zbozi.cz/?q=AP067&typ=nabidk ... ejlevnejsi

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 10:53 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
Nebo ještě je možnost vzít kompresor a vyfoukat to- to je ještě levnější, pokud máš ty nebo soused kompresor (nesmí to být ten na kola,na 12V). :)

Michal.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 14:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
:lol:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 15:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
V údržbě je bavlna super, ale cenově pěkně drahý (vložka). Konus mění zvuk, ale musí se mu vyrobit odstínění aby se nezhoršil už tak mizerný výkon :D

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 črc 2012 15:59 
Offline
Forďák

Registrován: 21 zář 2010 12:22
Příspěvky: 341
No nevim, když na to přijde,nemusím na papíru nic vymívat, lapnu ho a hodím do kotla a je klid. Dám novej a nemám za 5minut co na práci. Jestli se to vyplatí? Tak když si vezmu kalkulačku a počítám,že stojí KN 1400KČ + čistící/mazací 300KČ = 1700KČ, no a papír 130KČ (trošku kvalitní Filtron),tak by se mě ten KN zaplatil až po 130 000km,když počítám výměnu každých 10 000km- a to spousta lidí nevymění AIR F. ani za 30 000km a nejen ten.

Michal.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz