fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=37246 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | cooper182 [ 30 čer 2012 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
nedávno jsem si všiml že ty motory jsou hodně podobné,a než bych se do toho pustil radši se zeptám. Děkuji za odpovědi . |
Autor: | Walker [ 01 črc 2012 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
jako že bys rád povýšil D na TD?...motory jsou si podobný odlitkem bloku a hlavy...když vyměníš všechno rozdílný, tak by to i mohlo jet... ...ale moc ti toho z D nezbyde...jiný sání s coolerem, turbo a jeho mazací okruh, jiný výfukový svody, jiný setrvák + výroba díry pro snímač polohy klikovky a jeho montáž, výměna vstřikovacího čerpadla a vstříků a nutnost impementace jiný motorový elektriky s řídící jednotkou EEC-V je jentak zběžnej nástřel toho co tě čeká...nehledě na nutnost úpravy "bižuterie" kolem motoru...jednoduchá rada, vezmi si foťák a udělej si detailní fotky obou motorů a pak ty rozdíly uvidíš, pokud nabydeš dojmu že je to sranda tak se do toho pusť... |
Autor: | u2island [ 01 črc 2012 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Čau, no mylsím,že kdybys na motor nabastlil "vysavač" s 51kw,tak bys myslím nemusel ani ten kompresní poměr snižovat. Jen olejový čerpadlo z TD a hurá, jenom vyměníš parohy sání,výfuku,olejovej filtr,přidáš na čerpadle ma naftě (jestli to u tebe lze) a hotovo. Jinak se dá perfektně hledat na googlu- (třeba): http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/turbo-11996 |
Autor: | Walker [ 01 črc 2012 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
on kompresní poměr je to jediný co zůstává u všech stejný...a montovat ten "větrník" natupo nemá smysl...on i rozdíl regulérní 51 kw oproti běžný atmosferický verzi je prakticky nulovej....efekt turba se dostává v otáčkách kdy tenhle motor je navrcholu a tak ho vlastně moc nepotřebuje...což v praxi vede k tomu, že to pocitově jede stejně...až plnohodnotná 66kW má smysl... |
Autor: | u2island [ 01 črc 2012 23:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
To mě přijde divný,že by klasická 1.8 D a 1.8TD (51kw/66kw) měli stejnej komprák. Myslím,že z 44kw na 51kw je na přestavbu nejjednoduší, nemusí se ani řešit čerpadlo, prostě turbo,parohy,olej.filtr a hotovo. Mě jezdila 51kw líp vodspod,než Mondeo 66kw,který táhlo až od 2600 vejš. |
Autor: | Walker [ 02 črc 2012 00:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Mno, když si ty motory prostuduješ, tak zjistíš že kompresní poměry se neliší...a výhodnost přestavby motoru na teoretických 51kw lze nejlíp prakticky vyzkoušet projetím se v 66kw verzi, pak otevřít kapotu, odpojit hadičku od turbokorektoru, zavřít kapotu a absolvovat tu samou trasu po downgrade, a hned bude znát jaký švihadlo to bude... ...a ještě líp si tu cestu dát s někým kdo pojede tím downgrade 66kw a současně onou 1,8D, tam se ten "výkonovej nárust" ukáže hned tím, že ta standartní 1,8D se vcelku v pohodě bude držet v závěsu...asi reálnější test už udělat nejde...a přitom tam turbo je a tlak dává, dokonce i řízení předvstřiku je plně funkční, o kterým si "normální" čerpadlo ani nesní...a to ještě není úplně přesný, pro úplný přechod by bylo potřeba ještě zdecimovat výhodu chladiče vzduchu jeho zakrytím, aby netlačilo chladnější čili hustší vzduch... |
Autor: | u2island [ 02 črc 2012 07:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Walker: Koukal jsem nevěřícně na ty kompresní poměry a musím potvrdit. Pak nechápu, proč vyráběli tu "fixírku" (51kw). Asi aby byl soused nas.anej ,že máš 66kw. Ale nutno podotknout,že jsem měl možnost vyzkoušet Mondeo 65kw TD a o moc živější se mě to nezdálo (funkční turbokorektor) ,obživlo až kolem 2500 navrch,jinak mrtvola. Naproti tomu Fiana 1.8D měla aspoň vodsol, ochotně do otáček, pružnej,krása. Subjektivní pocit,ale tak se mě to zdálo. Cooper: tak závěrem lze říct,že si kup novej vzduchovej filtr a neřeš to. |
Autor: | cooper182 [ 02 črc 2012 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Dik za odpovědi dost poučný(radši se nato vyprdnu) vzducháč přijde na řadu až za měsíc (až přijdou peníze) a jaký je tak nejvhodnejší pro 1.8 Dik cena okolo 1500Kč |
Autor: | Wizzy [ 02 črc 2012 09:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Vzducháč za patnáctset?! Čoveče s tebou by byla radost obchodovat Vzduchový filtr koupíš běžně tak za 250-300,- (UFI) |
Autor: | u2island [ 02 črc 2012 17:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Jo,lepší nechat motor točit svoje,než to předělávat a laborovat. Pak by si byl jenom nas.anej,že tě kořeň v kravatě předjede s Oktávkou (a vůbec tomu nerozumí,třeba). Vzducháč za 1500? Tak možná nějakej Ká,eN a na Déčko na dvě věci. Čau ,Michal. |
Autor: | cooper182 [ 02 črc 2012 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
hm tak to sem rad že nemusím dávat tolik tu cenu sem vzal tady s fóra ale to bylo na 1.6 a 2.0Beno tak sem to asi trošku přepískl no nic tak jaký doporučujete? |
Autor: | u2island [ 02 črc 2012 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Wizzy |
Autor: | Wizzy [ 03 črc 2012 07:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Tak ještě jednúc.. http://www.elitecat.cz/ArticleDetails.a ... leTypeID=1 Jinak K&N vložka (nebo jiná bavlna) nemá smysl ani pro benzín, stejně tak otevřené filtry - konusy, ty jsou jen na efekt. (měl jsem oboje a nakonec jsem stejně skončil u papíru) |
Autor: | cooper182 [ 03 črc 2012 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Wizzy píše: Tak ještě jednúc.. http://www.elitecat.cz/ArticleDetails.a ... leTypeID=1 Jinak K&N vložka (nebo jiná bavlna) nemá smysl ani pro benzín, stejně tak otevřené filtry - konusy, ty jsou jen na efekt. (měl jsem oboje a nakonec jsem stejně skončil u papíru) no já myslel že bavlna vydrží díl než papír tak seto vyplatí ne? |
Autor: | u2island [ 03 črc 2012 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
No jasně,pro běžný motory jsou KáeNka k ničemu. |
Autor: | skaldal [ 04 črc 2012 06:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Wizzy píše: Tak ještě jednúc.. drahýýýý...... http://www.elitecat.cz/ArticleDetails.a ... leTypeID=1 http://autobazar.hyperinzerce.cz/motory ... dni-cechy/ http://www.zbozi.cz/?q=AP067&typ=nabidk ... ejlevnejsi |
Autor: | u2island [ 04 črc 2012 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Nebo ještě je možnost vzít kompresor a vyfoukat to- to je ještě levnější, pokud máš ty nebo soused kompresor (nesmí to být ten na kola,na 12V). Michal. |
Autor: | skaldal [ 04 črc 2012 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
Autor: | Malfis [ 04 črc 2012 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
V údržbě je bavlna super, ale cenově pěkně drahý (vložka). Konus mění zvuk, ale musí se mu vyrobit odstínění aby se nezhoršil už tak mizerný výkon |
Autor: | u2island [ 04 črc 2012 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Turbo z 1.8 TD do 1.8D Je to vůbec realné? |
No nevim, když na to přijde,nemusím na papíru nic vymívat, lapnu ho a hodím do kotla a je klid. Dám novej a nemám za 5minut co na práci. Jestli se to vyplatí? Tak když si vezmu kalkulačku a počítám,že stojí KN 1400KČ + čistící/mazací 300KČ = 1700KČ, no a papír 130KČ (trošku kvalitní Filtron),tak by se mě ten KN zaplatil až po 130 000km,když počítám výměnu každých 10 000km- a to spousta lidí nevymění AIR F. ani za 30 000km a nejen ten. Michal. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |