fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
jak odblokovat vstrikove cerpadlo http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=37899 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | michalrulec [ 01 srp 2012 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
na escortu mi nejde nafta do striku ale do cerpadla de auto ma imobilizer a ja ho koupil bez klicu co mam delat s tim cerpadlem ??? dik mo za odpoved jedna se o 1.8TD |
Autor: | lukino-mo [ 04 srp 2012 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
zdar ja mel ten samej problem a vyresil jsem ho tak za na cerpadle u vyvodu nafty ke vstrikum je elektromagnetickej ventil z nej vedou dva kabely z poza cerpadla.Prestrihl jsem je a ty co vedou do tohco ventilu jsem napojil na parkovacky a kdyz chci nastartovat tak zapnu parkovacky a on se sepne a pusti naftu do vstriku;-) |
Autor: | lukino-mo [ 04 srp 2012 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
prestrihni dva kabely co vedou do elektromagnetickeho ventilu kterej je na prave strane u vyvodu nafty ke vstrikum a napoj je na parkovacky a kdyz budes chtit nastartovat tak je zapni a on se sepne ten ventil pusti naftu a drapne to;-);-) |
Autor: | u2island [ 07 srp 2012 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
Pak napiš,jaks dopadl. Chtěl bych vidět,jak to pujde přestřihnout na autě,když je tam cca 5mm plech,kterej to všechno kryje. Ale jinak dobrej nápad s parkovačkama,ale takhle bych to asi neřešil. Je tam spousta drátů,kde leze 12V po zapnutí zapalování-multimetr a jedu. |
Autor: | michalrulec [ 16 srp 2012 00:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
us sem to vyresil tak ze sem vyndal cerpadlo a sundal ten plech vyndal ventyl a vytahnul sem ten pistek co byl vevnitr takze ted mam ten ventil spis jako kus zitra to skladam a bud pude nb ne |
Autor: | anthAn [ 19 srp 2012 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
A jak chceš auto chcípat, když mu nezavřeš naftu? |
Autor: | u2island [ 19 srp 2012 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
Aspoň se objeví nové téma: Pomoc,nevypíná. Ale vážně, ten krám tam je na vypínání nafty, myslím,že nebude už takovej problém natáhnout 2 drátky ke spínačce, respektive jeden=spínací plus a uzemnění na čerpadlo. |
Autor: | Karel [ 21 srp 2012 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
Proc tahat kdyz uz tam jsou? Pokud je originalni stopventil oddeklovanej, tak ma + a - , no a minus snad neni problem najit a + po zapnuti klicku taky ne, myslim ty puvodni vodice co jdou do imob.pro nalezeni spinaciho napeti. |
Autor: | u2island [ 21 srp 2012 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
Na originální konstrukci s imobilizérem není žádné označené plus a mínus pól na stopventilu- jsou tam dva dráty, černé barvy,které vedou z/do dekodéru signálu. Samozřejmě je to klasickej elektromagnetickej ventil,takže je to fuk,zda-li to zapojíš tak či onak. Mínus pól je klasicky na bloku motoru a i v přivedených drátech k dekodéru,solenoidu předvstřiku,tps,servo volnoběhu... Spínací plus se dá určitě v motorovém prostoru taky najít, dokonce i bez multimetru (žárovková zkošečka například). Stopro je napájení a kostra přivedená do dekodéru + signál,ale nikdy jsem neměřil,zda-li je napájení typycky 5V nebo 12V. |
Autor: | Karel [ 22 srp 2012 17:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
No jestli si dobre pamatuju, tak do te krabicky(imob)na cerpadle vedou 4 draty. Dva spojime a to je + ktere jsem soupnul do originalniho stopv. a dalsi je minus. Ktere, to jde snad zjistit merakem. Jen bych doporucoval po tech letech provozu, se podivat na tu gum.cepicku co uzavira dirku do cerpadla. Ja ji mel rozpadlou a silne rozleptanou, takze jsem daval novej, jednopolovej stopvent. |
Autor: | u2island [ 22 srp 2012 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
Jak se říká: co Ford, to originál. Nicméně do dekodéru,u mě, vede z ŘJ 3 dráty,které jsou až ke sdruženému konektoru čerpadla označeny barvou,ale do čerpadla-repspektive od konektoru do čerpadla, to jede po třech černých-v bužírce. Napájení bude s největší pravděpodobností taky oněch 12V, jelikož start/stop solenoid je též na 12V a dekodér bude staženej zennerem nebo 7805,ale to už uhýbám. Takže,jak tu bylo předneseno, najít ve svazku 12V a zem. |
Autor: | michalrulec [ 25 srp 2012 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
tak to sem debil ja tam odstrih ty draty nechcete nekdo prijet a pomoct mi to rozchodit zaplatim jinak ja us sem na tom tak ze premejslim ze to auto poslu zpet do srotu a koupim jiny jinak to auto je nadherny je to bile kombi s cernyma foliema |
Autor: | michalrulec [ 25 srp 2012 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
a z toho elestromagnetickeho ventylu vedli 3 draty ne 2 jeden - jeden + a 3 nic zkousel sem to ruzne propojovat a nic pokud nebil ten ventil nefunkcni |
Autor: | u2island [ 26 srp 2012 23:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
Od kud seš? Mimochodem, ty tři dráty jsi ustřihl ještě před dekodérem (imobilizér).Abychom si rozuměli,3 dráty vedou z ŘJ imobilizéru (pod palubovkou) do čerpadla,kde je dekodér signálu a ten teprve pošle "šťávu" do solenoidu (startstop ventilu). Trochu ti nerozumím. Říkáš,že si sundal plech i ten solenoid,tak si snad viděl ty dva dráty,co vedou do solenoidu,respektive ze solenoidu do krabičky za čerpadlem (dekodér signálu)? Bez urážky,ale měl si to rozdělaný? |
Autor: | w4ever [ 14 bře 2014 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | mondeo 1.8 td rv 95 immo |
může mi někdo vysvětlit jak zapojit ten stopventil na čerpadle? mám sundanej ten kryt, ventil jsem připojil na 12v norm. cvaká ale naftu to netlačí, je to s něčím v sérii? ventil má dva černé dráty. potřebuji vyřadit imobilizér. kdyžtak sz, jinak tlačítko hledat jsem použil stokrát.. díky |
Autor: | anthAn [ 14 bře 2014 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
nechápu pojem naftu to netlačí..... když na ventil připojíš + a - tak se otevře, zastartuješ a motor ti chytne |
Autor: | w4ever [ 14 bře 2014 22:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
už je to vyřešený, chtělo to jen pořádně odvzdušnit |
Autor: | leons [ 10 črc 2016 22:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
Karel píše: No jestli si dobre pamatuju, tak do te krabicky(imob)na cerpadle vedou 4 draty. Dva spojime a to je + ktere jsem soupnul do originalniho stopv. a dalsi je minus. Ktere, to jde snad zjistit merakem. Jen bych doporucoval po tech letech provozu, se podivat na tu gum.cepicku co uzavira dirku do cerpadla. Ja ji mel rozpadlou a silne rozleptanou, takze jsem daval novej, jednopolovej stopvent. Kde jsi ho koupil? Je to on? http://www.autodilyuo.cz/?p=productsMor ... dai,Fiat-- |
Autor: | Karel [ 17 črc 2016 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: jak odblokovat vstrikove cerpadlo |
No to uz si nepamatuju, je to moc dlouho, jde v podstate jen o zavit co se srubuje do tela vstr. cerpadla. Myslim ze jsem kupoval z Delphi servisu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |