fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zavzdušnění palivového systému při zhoupnutí
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=3922
Stránka 1 z 1

Autor:  Marpie [ 07 lis 2005 08:59 ]
Předmět příspěvku:  Zavzdušnění palivového systému při zhoupnutí

Mám dotaz. V sobotu(předevčírem) jsem byl u Standy a učil jsem se měnit provozní kapaliny za což bych Standovi chtěl veřejně poděkovat. Objevil se ale problém. Dvakrát se auto silně zhouplo, jednou při sjetí z nájezdu a při spuštění z heveru a vždycky byl zdvihnutý jen předek a pokaždé jsem auto nastartoval ale po chvíli motor při volnoběhu zhasl a nešel nastartovat. I na několik dlouhých pokusů. A připadalo nám, že je to kvůli tomu že nejde do motoru nafta. Zkusili jsme podle Etzolda (sice podle jiného motoru) odvzdušnit a potom to po chvíli naskočilo. Při odvzdušňování nám nejdřív šla z filtru nafta s bublinkami a po chvíli čistá a zpětné vedení nebylo natlakované a po chvíli čerpání ruční pumpou se to natlakovalo, že už nešla ta ruční pumpa ani zmáčknout. A v tom zpětném vedení to teklo jen slabounce. Poprvé jsme tím ztratili hodinu protože jsme nevědeli čím to je a podruhé jsme šli najisto. A pokud to auto bylo ve stavu, kdy nešlo nastartovat tak plynový pedál, nekladl vůbec odpor a šel úplně lehounce zmáčknout. Naštěstí měl Standa Etzolda, protože sám nevěděl co s tím. A já jako totální laik na auta bych si sám neporadil. Jinak to auto startuje na první ťuk(kromě tuhých mrazů) a nikdy jindy se tento problém neobjevil. Včera i dnes jsem startoval i jel bez sebemenšího problému. Je to normální nebo je někde chyba? A pokud ano tak čím by to teda mohlo být?

Autor:  Karel [ 07 lis 2005 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Urcite jsi mel prazdnou nadrz a tim padem jako spojite nadoby.

Autor:  Marpie [ 08 lis 2005 08:09 ]
Předmět příspěvku: 

Právě že nádrž prázdná nebyla, byla tam o fous větší půlka. Myslíš že i to stačilo, aby se to zavzdušnilo?

Autor:  Karel [ 08 lis 2005 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

No podle me to zhoupnuti(jestli jsi mel malo nafty)ukazalo (obrazne)zacatek trubicky privodu nafty k filtru a tim to mohlo nasat.Pokud jsi nemel a nemas dosud zadnej problem, tak by to takhle mohlo byt.

Autor:  Marpie [ 08 lis 2005 22:25 ]
Předmět příspěvku: 

No musím doufat že to byla jen opravdu vyjímka.

Autor:  Jiří Kliment [ 08 lis 2005 23:52 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie píše:
No musím doufat že to byla jen opravdu vyjímka.

Měl bych ještě jednu možnost, při větším náklonu zadkem dolů se dost výrazně zvětší podtlak v sací trubce, a pokud je tam jen malá netěsnost, rádo to přisaje vzduch. Nejčastějci to bývá u napojení trubky z nádrže na plastovku - je tam taková spojka, ve které občas odejde kroužek.

Autor:  Karel [ 09 lis 2005 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Mel bych radu,porad mit plnou nadrz :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/