fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zavzdušnění palivového systému při zhoupnutí http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=3922 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Marpie [ 07 lis 2005 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | Zavzdušnění palivového systému při zhoupnutí |
Mám dotaz. V sobotu(předevčírem) jsem byl u Standy a učil jsem se měnit provozní kapaliny za což bych Standovi chtěl veřejně poděkovat. Objevil se ale problém. Dvakrát se auto silně zhouplo, jednou při sjetí z nájezdu a při spuštění z heveru a vždycky byl zdvihnutý jen předek a pokaždé jsem auto nastartoval ale po chvíli motor při volnoběhu zhasl a nešel nastartovat. I na několik dlouhých pokusů. A připadalo nám, že je to kvůli tomu že nejde do motoru nafta. Zkusili jsme podle Etzolda (sice podle jiného motoru) odvzdušnit a potom to po chvíli naskočilo. Při odvzdušňování nám nejdřív šla z filtru nafta s bublinkami a po chvíli čistá a zpětné vedení nebylo natlakované a po chvíli čerpání ruční pumpou se to natlakovalo, že už nešla ta ruční pumpa ani zmáčknout. A v tom zpětném vedení to teklo jen slabounce. Poprvé jsme tím ztratili hodinu protože jsme nevědeli čím to je a podruhé jsme šli najisto. A pokud to auto bylo ve stavu, kdy nešlo nastartovat tak plynový pedál, nekladl vůbec odpor a šel úplně lehounce zmáčknout. Naštěstí měl Standa Etzolda, protože sám nevěděl co s tím. A já jako totální laik na auta bych si sám neporadil. Jinak to auto startuje na první ťuk(kromě tuhých mrazů) a nikdy jindy se tento problém neobjevil. Včera i dnes jsem startoval i jel bez sebemenšího problému. Je to normální nebo je někde chyba? A pokud ano tak čím by to teda mohlo být? |
Autor: | Karel [ 07 lis 2005 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Urcite jsi mel prazdnou nadrz a tim padem jako spojite nadoby. |
Autor: | Marpie [ 08 lis 2005 08:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Právě že nádrž prázdná nebyla, byla tam o fous větší půlka. Myslíš že i to stačilo, aby se to zavzdušnilo? |
Autor: | Karel [ 08 lis 2005 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
No podle me to zhoupnuti(jestli jsi mel malo nafty)ukazalo (obrazne)zacatek trubicky privodu nafty k filtru a tim to mohlo nasat.Pokud jsi nemel a nemas dosud zadnej problem, tak by to takhle mohlo byt. |
Autor: | Marpie [ 08 lis 2005 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
No musím doufat že to byla jen opravdu vyjímka. |
Autor: | Jiří Kliment [ 08 lis 2005 23:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Marpie píše: No musím doufat že to byla jen opravdu vyjímka.
Měl bych ještě jednu možnost, při větším náklonu zadkem dolů se dost výrazně zvětší podtlak v sací trubce, a pokud je tam jen malá netěsnost, rádo to přisaje vzduch. Nejčastějci to bývá u napojení trubky z nádrže na plastovku - je tam taková spojka, ve které občas odejde kroužek. |
Autor: | Karel [ 09 lis 2005 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mel bych radu,porad mit plnou nadrz |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |