fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
pomoc! http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4201 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | miro [ 06 pro 2005 12:54 ] |
Předmět příspěvku: | pomoc! |
Kupil som 99 escort combi 1,8td 66kW, a hned sa posralo.Bol som u Forda na diagnostiku a vyhodilo mi riadiaca jednotka na cerpadle a s tym aj spojene nastavenie cerpadla/a ak by sa nastavovala hlava cerpadla na stolci/ bolo by to moc drahe.Este s tym spojene opavy kablov a tym padom by som ho radsej podpalil!Nevie niekto asi kolko by stalo cerpadlo alebo rovno cely motor?/mozno najradsej cele bez PP/ |
Autor: | Michal-MS [ 11 pro 2005 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mohl bys prosím popsat podrobněji co přesně se stalo? Já si totiž myslím že to není tak tragické.... Snad se s tím dá něco dělat, ale musíš to opravit buď sám nebo to dej nějakému dobrému garážistovi, jen to nedávej k Fordovi, tam ti vymění i to co nemají, a to ti vyjde levnější koupit druhé auto na ND.... Hodně štěstí. |
Autor: | ACEMajky [ 12 pro 2005 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cece, presne jak psal Michal popis to podrobneji, jinak vetsinou repase cerpadla a nastaveni na stolici tusim okolo 15 000,- Novy cerpadlo podle typu 30-60 000,- Komplet motor zhruba za 15 000,- na inzerat (bez starteru a tusim asi turba) |
Autor: | miro [ 12 pro 2005 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak je motor zimny, krasne nastartuje bezi kludne , ale z vyfuku ide jemne modry az do biela dym-akonahle sa trochu ohreje dym zmyzne.niekedyked urobim150-250km straca vykon a nakoniec uplne zhasne!V sobotu mi to urobilo uz po 20m-zdochol/svina/ nastartujes, ides a zase zdochne-robi to kedykolvek-uplne zhasne.Vo forde na diagnostike mi vyskocilo vadne a riadiace jednotka na cerpadle a s tym aj nastavenie cerpadla,dalej neaky napajaci kabel je niekde poskodeny a nedostava stavu tak ako by malo.Vada je vtom ze ten variab.casovac sa nevie orientovat podla polohy plynoveho pedala. Ako som pisal zimny motor slape pekne turbo sa spusta hned krasne reaguje taha ako dive ale akonahle sazohreje na n-ormal/nedzi n-o/staca vykon treba casto podradovat a aj turbo zapne az okolo 2300-2600 ot. kedy-ako.S plynovym pedalom si mozes robit co chces motor nan nereaguje-ak hodas na doraz tak sa pomali rozbehne motor ako kedy to bala neaka 105 skoda a strasne dymi ale to je normal lebo aj nove diesle maju vysoku dymivost pri okamzitom pridani plyn.pedalu.Este sa mi vidi ze v poslednom case to zacalo neako vala papat 130km a 12l nafty je fuc ale priemer 120km/h.Ak z Vas uz niekto mal taky problem prosim o radu. |
Autor: | ACEMajky [ 12 pro 2005 11:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak s cerpadlem ti kluci urcite poradi, uz se v tom dost vrtali (ja mam jine, takze to moc nesleduju - nepamatuju si to), to ze po nastartovani ti de modrobyli dym, to by mohlo znamenat, ze ti to taky nekde bere olej, dokonce bych rekl, ze jak ti to najednou zacne ztracet vykon, ze to nebude cerpadlem, ale pokud je neco se snimacem polohy plynu, tak by to zase cerpadlem mohlo byt, mozna bude neco s tim ventilem jak cvrlika pri startovani, ale nevim, kluci 100% poradi... Jaky kabilek obcas nemiva stavu? Na cerpadle je totiz jeden, do kteryho kdyz nejde stava, tak to nepusti do cerpadla naftu Jinak predpokladam, ze jak pises ze na studenym motoru to tahne super, tak ze tomu nenapkadas kdyz je ot studeny, ale jenom teplymu a ze to bylo jenom v ramci testu.... |
Autor: | miro [ 12 pro 2005 13:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
miro to ace Olej mi nezerie,palivovy filter je novy nafta v ok.Ja som z toho jelen.Cerpadlo by malo byt v poriadku ale ak je to var. casovanie tak sa tam bude musiet nastavit aj cerpadlo. -to s tym prehananim rannych startov je skuska nie som az taky blbi predtym som mal renault 11 1,7 benzin 96k motor |
Autor: | Slow D [ 15 pro 2005 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co se týče tvého problému, mohu potvrdit, že špatně fungující magnetický ventil předvstřiku na čerpadle způsobuje u studeného motoru velkou kouřivost (světlý až namodralý dým). Bohužel ty závady načtené z řídící jednotky jsi nepopsal dost podrobně a jasně. Nejlepší by bylo zjistit přímo kódy chyb, které se z jednotky načetly. Pak by se snad dalo trochu upřesnit, čeho konkrétního se ty chyby týkají. To že třeba nastanou problémy s předvstřikem totiž může mít mnoho příčin: – např. vadný snímač třetího vstřiku, nějakou závadu v kabeláži či špatný konektor, může to být i problém řídící jednotky nebo i přímo toho ventilu. Pokud je pak chyba v tom ventilu, tak se motor bude chovat jinak za situace, kdy ventil neotevírá a jinak v případě, že zůstane zaseknutý v otevřené poloze. Počítám, že bez nějakého dalšího postupného proměření popisovaných obvodů se ta chyba bude těžko odstraňovat. |
Autor: | miro [ 29 led 2006 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Slow D píše: Co se týče tvého problému, mohu potvrdit, že špatně fungující magnetický ventil předvstřiku na čerpadle způsobuje u studeného motoru velkou kouřivost (světlý až namodralý dým).
Bohužel ty závady načtené z řídící jednotky jsi nepopsal dost podrobně a jasně. Nejlepší by bylo zjistit přímo kódy chyb, které se z jednotky načetly. Pak by se snad dalo trochu upřesnit, čeho konkrétního se ty chyby týkají. To že třeba nastanou problémy s předvstřikem totiž může mít mnoho příčin: – např. vadný snímač třetího vstřiku, nějakou závadu v kabeláži či špatný konektor, může to být i problém řídící jednotky nebo i přímo toho ventilu. Pokud je pak chyba v tom ventilu, tak se motor bude chovat jinak za situace, kdy ventil neotevírá a jinak v případě, že zůstane zaseknutý v otevřené poloze. Počítám, že bez nějakého dalšího postupného proměření popisovaných obvodů se ta chyba bude těžko odstraňovat. Sorry ze som sa neozval tak dlho ale cakal som ze sa auto vrati, ale veci sa vyvynuli celkom inac.Chyby ktore mi vypisali vacsinou suvisia s elekrikou: -cidlo polohy packy paliva/0x1154/ mam 1,73V a lim je viac ako 2,23V -Vstrekovacie cerpadlo-stary kod 120/FLVR/, 1641 zariadenie casoveho chodu cerpadla a je zavada ROM ID6BBD a na cidle polohy packy paliva je 0,25V limit viac 0,45 a menej ako,1,27V -riadiaci modul Power Train CHain je na nom 0ohm a ma byt viac ako0 a menej ako2,3 ohm stale vypisuje podozrenie na ten modul!!! Prosim o pomoc. Dik. |
Autor: | miro [ 06 bře 2006 13:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teraz konecne sa odhalila chyba ktora ma srala od zaciatku-vsetko to robilo odvetravaci podtlakovy ventil v nadrzi-netahal vzduch tym padom sa nedostala nafta do motora -blbovina za 2000,-alebo stale po 150-200km jazdy zastavit a pustit vzduch do nadrze!!!a zadara. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |