fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zástěrka před chladič
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4204
Stránka 1 z 1

Autor:  Jack [ 06 pro 2005 19:35 ]
Předmět příspěvku:  Zástěrka před chladič

Zdarte,

minulý týden jsem umístil před chladič "zástěrku" z lepenky, kvůli tomu, že při velkých mrazech při jízdě mimo město se mi motor ochladí tak že teploměr klesne do bílého pole. Při jízdě ve město no problem, nejhorší je když jedu v koloně cca 80 - 90 na pětku.

Taky spotřeba se mi zvedla na 6,4l (a to sem to začal šetřit) z minulých 5,9-6l.

Očividně to zabralo - zakryl jsem cca 90% plochy a teplota se mi držela i v kopcích kolem písmen R, M ve slově NORMAL.

Najel sem přes víkend cca 1100km a podle průběžných propočtů to vychází na 6l - uvidíme až budu brát plnou.

V každém případě to asi nechám celou zimu zakryté.

Nevíte dá se někde sehnat přímo kryt který by se namontoval na přední masku nárazníku originál?

Jack

Autor:  Karel [ 06 pro 2005 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to jsem asi vyjimka. :-D Tohle se praktikovalo snad na 120,ale ESCO??
Bud se mi zblaznil teplomer, nebo zacal fungovat termostat.Behem 5 km mam skoro ohratej motor(-6) a teplota drzi, ikdys to mastim 120-140km.Pokud se ti jednou ohreje motor, tak pochybuju, ze za jizdy ti tak moc ochladne.Ja mam spis strach o prehrati.Doted mi teplomer ukazoval max. na O.Ted je mezi R-M.Bacha na prehrati!!Ropacky hlavy jsou na to MOOOC haklivy.Mas dobrej termostat?

Autor:  Návštěvník [ 07 pro 2005 01:42 ]
Předmět příspěvku: 

tak to já znám jednoho od nás z budějc. ten si také u escorta 1.8d dal před chladič lepenku. zdálo se mu, že v mrazech málo topí. pak se oteplilo on papundekl nevyndal. když jel, tak mu motor přestal tahnout, tak přeřadil na 4 potom 3, 2 a pak zastavil. výsledek byl výměna těsnění a nová hlava. papír před chladič se opravdu dával u S 120 u forda je lépe vyzkoušet, případně vyměnit termostat

Autor:  Slow D [ 07 pro 2005 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

Také bych to viděl na to, že ti netěsní termostat, který zavírá průtok chladící kapaliny do chladiče před dosažením provozní teploty. Mě se motor ohřeje během tak během 4 až 5-tikm a pak už to drží bez ohledu na styl jízdy.

Autor:  Jack [ 07 pro 2005 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
Tak to jsem asi vyjimka. :-D Tohle se praktikovalo snad na 120,ale ESCO??
Bud se mi zblaznil teplomer, nebo zacal fungovat termostat.Behem 5 km mam skoro ohratej motor(-6) a teplota drzi, ikdys to mastim 120-140km.Pokud se ti jednou ohreje motor, tak pochybuju, ze za jizdy ti tak moc ochladne.Ja mam spis strach o prehrati.Doted mi teplomer ukazoval max. na O.Ted je mezi R-M.Bacha na prehrati!!Ropacky hlavy jsou na to MOOOC haklivy.Mas dobrej termostat?


Karle a kdyz rikas zahraty, kde Ti ukazuje teplomer. Me kdyz sem jel treba po ceste cca 90 tak nekde u hranice bileho pole.

Tedka mam kolem O az R pri velmi ostre jizde do kopce.

Ten termostat je asi horsi, jenom se mi do toho moc nechce.....

Je to moc komplikovane vymenit ho? Kolik stoji novy?

Jack

Autor:  Wizzy [ 07 pro 2005 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Termostat stojí tři až čtyři stovky a vymění ho každej, kdo umí povolit a utáhnout tři šroubky. Z nářadí stačí klíč (teď nevím, jestli 8 nebo 10), sikovky a možná desetikačka na ventil na chladiči. Foto umístění termostatu bohužel nemám, ale je to taková černá krabička napravo na motoru (když koukáme zepředu proti směru jízdy) a vede do ní hadice z chladiče, to najdeš.

1) necháme auto vychladnout
2) strčíme si pod motor lavór
3) vypustíme do něj část chladící kapaliny (někdo to dělá sundáním hadice z tělesa termostatu, někdo výpustným ventilem na chladiči). Nemusí se vypouštět vše, stačí jen část, termostat je nahoře na motoru.
4) z tělesa termostatu sundáme hadice
5) odšroubujeme všechny šroubky, co drží ten černej domeček s termostatem
6) vyndáme starý termostat a zapamatujeme si, jak tam sedí
7) strčíme tam novej
8) přišroubujeme zpět kryt termostatu
9) nasadíme hadice
10) nalejeme zpět kapalinu, nebo dolejeme novou (podle toho, jak kdo má rád svoje auto)

Nepočítám-li chladnutí auta, tak je to práce tak na 7 minut.

Autor:  Karel [ 07 pro 2005 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Co dodat, snad jen ze se jeden sroub blbe sroubuje(spatnej pristup).Cena:koukni do cen na konci fora ,psal jsem kolik stoji original.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/