fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zhavici svicky TD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4304
Stránka 1 z 5

Autor:  ACEMajky [ 19 pro 2005 15:13 ]
Předmět příspěvku:  Zhavici svicky TD

Zdarec, tak uz nikdy nezkousejte zhavicky metodou mereni odberu proudu, ja to udelal, autak uz stoji 14 dni v servise a ted zjistili po vymontovani svicek, ze jsou upaleny a to mela kazda minimalne 12-14A takze se tvarili OK

Autor:  Karel [ 19 pro 2005 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ty jsi je meril nevymontovany?Ja se radsi na ne koukam jak vypadaj, pri kontrole funkcnosti.Hlavne proto, jestli nejsou upalene spatnym rostrikem nafty.Tak to nastve ze kvuli blbym svickam jsi 14 dni bez auta.

Autor:  ACEMajky [ 19 pro 2005 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

No me nanapadlo koukat zdali nejsou uplaleny, hlavne upaleny asi diky spatnymu roztriku nafty ne? - Takze kdyz mu porad rikam, aby premeril vstriky, tak by to asi chtelo ne? - jinak jak by mohli byt upaleny kdyby byli vstriky OK - on mi rekl, ze az to navrkne, tak poslechne, jak to bezi ten motor a podle toho koukne na ty vstriky - jinak koukni do smetiste a dozvis se, co me na tech 14 dnech stve (nastvalo) nejvice...

Autor:  Tom69 [ 28 pro 2005 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

Nejjednodušší ozkoušení žhavicích svíček

Obrázek

Autor:  Karel [ 28 pro 2005 09:17 ]
Předmět příspěvku: 

Tak me se uz stalo, ze svicka mela odpor(driv jsem tak meril merakem),ale nezhavila.Po vymontovani se nerozzhavila do cervena.Proto uz testuju jen na vlastni oci.

Autor:  ACEMajky [ 01 led 2006 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Souhlas s Karlem a vsem doporucuji zasadne svicky vyndavat a kontrolovat ocima a pripojit ji na 12V a kouknout jak zhavi

Autor:  Rumlik [ 02 led 2006 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj
Máte někdo zkušenosti se žhavícíma svíčkama - Brisk 21S427?Právě se je chystám koupit, tak abych neudělal špatnej kauf :!: Dík :wink:

Autor:  ACEMajky [ 02 led 2006 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

Mam info od kluka (Nick. Simi) z diesel poweru a psal mi toto:
Jen pro doplnění informací, pokud by jsi se přece jen rozhodl pro žhavičky Brisk tak do Escorta TD,Turnier TD 1,8 66kW (RFS,RFD,RFK) rok výroby 08.90-07.98 patří žhavička 21S427.

Autor:  Rumlik [ 02 led 2006 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Mam info od kluka (Nick. Simi) z diesel poweru a psal mi toto:
Jen pro doplnění informací, pokud by jsi se přece jen rozhodl pro žhavičky Brisk tak do Escorta TD,Turnier TD 1,8 66kW (RFS,RFD,RFK) rok výroby 08.90-07.98 patří žhavička 21S427.


Jo jo díky :smt023 !Zajímá mě hlavně jestli je už někdo má v káře a jak je s nima spokojen.(Studený starty atd.)

Autor:  ACEMajky [ 02 led 2006 15:32 ]
Předmět příspěvku: 

Karel je ma a co vim, tak uz je ma nejaky ten patek a pohodicka

Autor:  Rumlik [ 02 led 2006 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Karel je ma a co vim, tak uz je ma nejaky ten patek a pohodicka


Ok.Tak do nich jdu taky :!: :wink:

Autor:  Karel [ 02 led 2006 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Karel je ma a co vim, tak uz je ma nejaky ten patek a pohodicka

3 roky(10000km/rok) a zatim fungujou OK.Za cenu jedne originalky mam vsechny 4.

Autor:  Tom69 [ 02 led 2006 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Hmmm a zase rok výroby 08.90-07.98 a jaký do 05.99 ???

Autor:  ACEMajky [ 02 led 2006 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Nechapu tvuj dotaz na rok vyroby.... nejak jsem nepochopil na co se ptas

Autor:  Tom69 [ 03 led 2006 06:53 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Nechapu tvuj dotaz na rok vyroby.... nejak jsem nepochopil na co se ptas



Píšeš že do Escorta TD,Turnier TD 1,8 66kW (RFS,RFD,RFK) rok výroby 08.90-07.98 patří žhavička 21S427.

no žhavící svíčku a do Escorta r.výroby 5.99 sem ani na stránkách Brisku nenašel a když sem tam poslal dotaz tak mně odpověděl tohle:

je možné, že údaj o ukončení výroby je nepřesný a motor se montoval déle.
Označení typu motoru souhlasí takže bych si s tím nelámal hlavu.
Pokud svíčka půjde bezproblémů namontovat a nebude se podstatně lišit
od svíčky, kterou demontujete, není problém. V opačném případě napište
a svíčky Vám kus za kus nahradíme. Jestli je v katalogu nepřesný údaj,pak
se omlouvám.

S pozdravem Petr Žalud - vývoj svíček

Autor:  ACEMajky [ 03 led 2006 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, ten motor je stejnej sdo roku 2000, jenom par motoru je jinych a toby prej snad nejaky imitovany edice, aspon se mi kdysi nejaky manik ozval a ze jeho kamos ma nejaky iTD ci co

Autor:  Michal-MS [ 03 led 2006 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Nemám sice příspěvek o žhavičích BRISK, ale stala se mi taková věc.
Začlo mi špatně startovat auto, tak mě nejdříve napadly svíčky. Všechny jsem vymontoval a testoval přímo na baterii, všechny měly stejný odběr 18-20 A, a červenaly pěkně, jenom u jedné se mi zdálo že pomaleji žhavila (pomaleji zčervenala). Nevšiml si toho náhodou někdo? Všechny byly dobré takže mě to překvapilo a zkoumal jsem další příčinu špatného startování. Odmontoval jsem přívodní kabel od žhav. relé a na očku byla vidět menší oxidace. Tak jsem projistotu pořádně očistil i očka u žhavičů.
Startování se dost zlepšilo, můžu žhavit jednou, a i po nastartování to má lepší chod. Zkusím ještě dobít baterku a uvidim.
Tak to je moje zkušenost se svíčkama.

Autor:  ACEMajky [ 03 led 2006 23:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, ta moznost tu je, ten motor je dost nachylnej, staci mu kdyz jedna svicka malo zhavi a uz je problem nastartovat...

Autor:  Návštěvník [ 13 led 2006 20:53 ]
Předmět příspěvku:  žhaviče

Pánové prosím vás a jaké svíčky zn. BRISK bych měl dát do eska 1,8 D r.v. 1993 ? Kdysi tady byl odkaz na srovnávácí tabulku od výrobce Brisk, ale nemůžu ji najít. Díky :cry:

Autor:  Tom69 [ 13 led 2006 23:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: žhaviče

warior píše:
Pánové prosím vás a jaké svíčky zn. BRISK bych měl dát do eska 1,8 D r.v. 1993 ? Kdysi tady byl odkaz na srovnávácí tabulku od výrobce Brisk, ale nemůžu ji najít. Díky :cry:


http://www.brisk.cz/index.php?page=katalog_zhavici.html

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/