fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zhavici svicky TD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4304
Stránka 2 z 5

Autor:  Návštěvník [ 13 led 2006 23:24 ]
Předmět příspěvku:  for Tom69

Moc děkuji :D

Autor:  Rumlik [ 16 led 2006 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Žhavící svíčky od Brisku jsou v poho!!!!

Tak včera odpoledne jsem vyměnil svíčky.Vrazil jsem tam ty od Brisku(21S427 – 520,- za 4.ks.) a dnes ráno(auto stálo celou noc venku a u nás bylo -13), preventivně jsem 2x nažhavil a auto naprosto v pohodě chytlo na první protočení motoru!Prozatím tedy naprostá spokojenost :-D :!: :!: :!: :!:

Autor:  Karel [ 16 led 2006 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

A zkus zhavit jen jednou co to udela,jestli to taky v pohode chytne.

Autor:  Rumlik [ 16 led 2006 23:02 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
A zkus zhavit jen jednou co to udela,jestli to taky v pohode chytne.


:smt023 Hned ráno to testnu :!: :wink:

Autor:  Rumlik [ 17 led 2006 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Karel píše:
A zkus zhavit jen jednou co to udela,jestli to taky v pohode chytne.



Tak jsem testnul to jedno žhavení.Nebylo to úplně ono(4x se protočil motor, než naskočil), ale pořád to jde!Při 2x žhavení, naskočí na první protočení motoru! :wink:

Autor:  ACEMajky [ 17 led 2006 18:16 ]
Předmět příspěvku: 

Prover kabely ke svickam

Autor:  Rumlik [ 17 led 2006 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
Prover kabely ke svickam



Kontakty jsou dotaženy a očištěny, kablíky bez zjevného poškození!Blejská se to vše jak děcká prdelka!Už do toho šťórat nebudu, startuje to dobře!Auto stojí pravidelně přes noc venku a teploty teď nejdou nad -10. Přijde mi tedy normální, že pokud chci aby to v zimě chytlo na první otočení motoru, 2x žhavím.
Nebo snad chceš, aby to chytlo ještě před tím, než otočím klíčkem v zapalování? :smt081 :wink:

Autor:  Marpie [ 18 led 2006 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Rumlik píše:
ACEMajky píše:
Prover kabely ke svickam



Kontakty jsou dotaženy a očištěny, kablíky bez zjevného poškození!Blejská se to vše jak děcká prdelka!Už do toho šťórat nebudu, startuje to dobře!Auto stojí pravidelně přes noc venku a teploty teď nejdou nad -10. Přijde mi tedy normální, že pokud chci aby to v zimě chytlo na první otočení motoru, 2x žhavím.
Nebo snad chceš, aby to chytlo ještě před tím, než otočím klíčkem v zapalování? :smt081 :wink:


No já dříve taky dvakrát žhavil a startoval po vypnutí kontrolky, ale poté co mi v mrazu -17°C klekla baterka tak ji šetřím a žhavím jednou a čekám až cvakne relé a musím uznat že tyto starty jsou rovnocenné dvojitému žhavení - startuji na první otočení a aspoň pošetřím baterku.

Autor:  Esner [ 01 bře 2006 12:06 ]
Předmět příspěvku: 

Zdarec, chlapi, zrovna se chystám vyměnit žhavičky (mimochodem taky zkusím Brisk), ale když jsem je vyšroubovával tak mi šli 2 dost ztuha, docela jsem se bál za to zabrat, ale nakonec to dopadlo v pohode.. Tak mě napadlo, jestli to lehce něčím nenamazat třeba grafitkou nebo něčim jiným?? Ale zase si říkám aby se to třeba nezapeklo úplně..

Autor:  Tom69 [ 01 bře 2006 13:07 ]
Předmět příspěvku: 

Já sem ty závity jen prostřík WDčkem

Autor:  Esner [ 02 bře 2006 12:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak svíčky (Brisk 21s427= 680,-/4ks) jsou vyměněný, auto chytlo po 4 dnech stání a jednom nažhavení (a cvaknutí relé) na první otočení.. Jenom malý detail-všechny svíčky tam šli našroubovat v pohodě, jenom první svíčka od rozvodů je trochu víc venku než osatní (je vidět zhruba 1.5 závitu, u ostatních je závit celý vevnitř..) Jo a mám typ motoru RFS.. Mrkněte na to někdo jestli to máte taky tak.. Dík

Autor:  TomOzzy [ 02 bře 2006 16:36 ]
Předmět příspěvku: 

Já taky nedávno vyměňoval žhavičky a docela jsem se bál jestli je ven vůbec dostanu. Použil jsem co šlo použít z gola sad, protože na stranový klíč to bylo už dost vymačkaný.
Obrázek
:lol: [/url] - Nakonec to vyšlo!

Autor:  ACEMajky [ 02 bře 2006 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Co te staly ty bosch?

Autor:  TomOzzy [ 02 bře 2006 17:24 ]
Předmět příspěvku: 

1200,- :(

Autor:  ACEMajky [ 02 bře 2006 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, tak to sedi

Autor:  TomOzzy [ 02 bře 2006 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

A to jsou ještě ty levnější .. ty extreme by byly ještě o 600Kč dražší. Jinac už jsem poučen a příště - BRISK. :roll:

Autor:  ACEMajky [ 02 bře 2006 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, pred 3 roky mi znamej objednal BOSCH za 500,-/Ks ze to co tam bylo bylo moc kratky a tohle jsou ty pravy, ted po 3 letech zjistil, ze se jim upalili spicky a ze to jsou spatny a maji tam byt kratsi, tak mi je vymenil zadara (po tom co na muj autak u nej spadla 2t korba). No takze dneska uz to je byvaly kamarad


Jeste nevis zdali maji svicky na sobe nejaky kod vyrazeny ze bych omrknul, zdali mam ty pravy...

Autor:  PADY [ 03 bře 2006 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

Jo,jo taky mám na 1.6D BRISKY a spokojenost již 2 roky. Do -8 startuju na jedno nažhavení ,chvíly po zhasnutí kontrolky počkám a jde na otočení. A to mám tlaky 28, ale na všech válcích (naštěstí).

Autor:  TomOzzy [ 03 bře 2006 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

to ACE: Mám tam vyraženo to samý co je na krabičce

BOSCH 955 588
0 250 20 001

Jo a na starý je

BERU GERMANY 143
0 100 221 146 11,5V
93 FF -AA

- :wink: teda kdyby vás to zajímalo -- Nejsou to náhodou ještě origoš? Jsou ještě funkční .. to špatný startování mám něčím jiným. :?

to ESNER: Mám typ GALRFK a u mě je zase povylezlá 2. svíčka od rozvoďáku asi o ten 1,5 závitu.[/b]

Autor:  ACEMajky [ 03 bře 2006 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

dik, omrknu to

Stránka 2 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/