fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Zhavici svicky TD http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4304 |
Stránka 2 z 5 |
Autor: | Návštěvník [ 13 led 2006 23:24 ] |
Předmět příspěvku: | for Tom69 |
Moc děkuji |
Autor: | Rumlik [ 16 led 2006 14:42 ] |
Předmět příspěvku: | Žhavící svíčky od Brisku jsou v poho!!!! |
Tak včera odpoledne jsem vyměnil svíčky.Vrazil jsem tam ty od Brisku(21S427 – 520,- za 4.ks.) a dnes ráno(auto stálo celou noc venku a u nás bylo -13), preventivně jsem 2x nažhavil a auto naprosto v pohodě chytlo na první protočení motoru!Prozatím tedy naprostá spokojenost |
Autor: | Karel [ 16 led 2006 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
A zkus zhavit jen jednou co to udela,jestli to taky v pohode chytne. |
Autor: | Rumlik [ 16 led 2006 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: A zkus zhavit jen jednou co to udela,jestli to taky v pohode chytne.
Hned ráno to testnu |
Autor: | Rumlik [ 17 led 2006 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karel píše: A zkus zhavit jen jednou co to udela,jestli to taky v pohode chytne.
Tak jsem testnul to jedno žhavení.Nebylo to úplně ono(4x se protočil motor, než naskočil), ale pořád to jde!Při 2x žhavení, naskočí na první protočení motoru! |
Autor: | ACEMajky [ 17 led 2006 18:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Prover kabely ke svickam |
Autor: | Rumlik [ 17 led 2006 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
ACEMajky píše: Prover kabely ke svickam
Kontakty jsou dotaženy a očištěny, kablíky bez zjevného poškození!Blejská se to vše jak děcká prdelka!Už do toho šťórat nebudu, startuje to dobře!Auto stojí pravidelně přes noc venku a teploty teď nejdou nad -10. Přijde mi tedy normální, že pokud chci aby to v zimě chytlo na první otočení motoru, 2x žhavím. Nebo snad chceš, aby to chytlo ještě před tím, než otočím klíčkem v zapalování? |
Autor: | Marpie [ 18 led 2006 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rumlik píše: ACEMajky píše: Prover kabely ke svickam Kontakty jsou dotaženy a očištěny, kablíky bez zjevného poškození!Blejská se to vše jak děcká prdelka!Už do toho šťórat nebudu, startuje to dobře!Auto stojí pravidelně přes noc venku a teploty teď nejdou nad -10. Přijde mi tedy normální, že pokud chci aby to v zimě chytlo na první otočení motoru, 2x žhavím. Nebo snad chceš, aby to chytlo ještě před tím, než otočím klíčkem v zapalování? No já dříve taky dvakrát žhavil a startoval po vypnutí kontrolky, ale poté co mi v mrazu -17°C klekla baterka tak ji šetřím a žhavím jednou a čekám až cvakne relé a musím uznat že tyto starty jsou rovnocenné dvojitému žhavení - startuji na první otočení a aspoň pošetřím baterku. |
Autor: | Esner [ 01 bře 2006 12:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdarec, chlapi, zrovna se chystám vyměnit žhavičky (mimochodem taky zkusím Brisk), ale když jsem je vyšroubovával tak mi šli 2 dost ztuha, docela jsem se bál za to zabrat, ale nakonec to dopadlo v pohode.. Tak mě napadlo, jestli to lehce něčím nenamazat třeba grafitkou nebo něčim jiným?? Ale zase si říkám aby se to třeba nezapeklo úplně.. |
Autor: | Tom69 [ 01 bře 2006 13:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já sem ty závity jen prostřík WDčkem |
Autor: | Esner [ 02 bře 2006 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak svíčky (Brisk 21s427= 680,-/4ks) jsou vyměněný, auto chytlo po 4 dnech stání a jednom nažhavení (a cvaknutí relé) na první otočení.. Jenom malý detail-všechny svíčky tam šli našroubovat v pohodě, jenom první svíčka od rozvodů je trochu víc venku než osatní (je vidět zhruba 1.5 závitu, u ostatních je závit celý vevnitř..) Jo a mám typ motoru RFS.. Mrkněte na to někdo jestli to máte taky tak.. Dík |
Autor: | ACEMajky [ 02 bře 2006 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co te staly ty bosch? |
Autor: | TomOzzy [ 02 bře 2006 17:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
1200,- |
Autor: | ACEMajky [ 02 bře 2006 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, tak to sedi |
Autor: | TomOzzy [ 02 bře 2006 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to jsou ještě ty levnější .. ty extreme by byly ještě o 600Kč dražší. Jinac už jsem poučen a příště - BRISK. |
Autor: | ACEMajky [ 02 bře 2006 22:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, pred 3 roky mi znamej objednal BOSCH za 500,-/Ks ze to co tam bylo bylo moc kratky a tohle jsou ty pravy, ted po 3 letech zjistil, ze se jim upalili spicky a ze to jsou spatny a maji tam byt kratsi, tak mi je vymenil zadara (po tom co na muj autak u nej spadla 2t korba). No takze dneska uz to je byvaly kamarad Jeste nevis zdali maji svicky na sobe nejaky kod vyrazeny ze bych omrknul, zdali mam ty pravy... |
Autor: | PADY [ 03 bře 2006 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo,jo taky mám na 1.6D BRISKY a spokojenost již 2 roky. Do -8 startuju na jedno nažhavení ,chvíly po zhasnutí kontrolky počkám a jde na otočení. A to mám tlaky 28, ale na všech válcích (naštěstí). |
Autor: | TomOzzy [ 03 bře 2006 14:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
to ACE: Mám tam vyraženo to samý co je na krabičce BOSCH 955 588 0 250 20 001 Jo a na starý je BERU GERMANY 143 0 100 221 146 11,5V 93 FF -AA - teda kdyby vás to zajímalo -- Nejsou to náhodou ještě origoš? Jsou ještě funkční .. to špatný startování mám něčím jiným. to ESNER: Mám typ GALRFK a u mě je zase povylezlá 2. svíčka od rozvoďáku asi o ten 1,5 závitu.[/b] |
Autor: | ACEMajky [ 03 bře 2006 15:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
dik, omrknu to |
Stránka 2 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |