fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zhavici svicky TD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4304
Stránka 3 z 5

Autor:  Esner [ 04 bře 2006 00:19 ]
Předmět příspěvku: 

TomOzzy: Čoveče já sem tam měl taky ty samý svíčky Beru, že by origoš... Ale spíš náhoda, pochybuju že by originál vydrželi 120 000km co tam ted mám namotáno.. Řekl bych že origoš tam dávali Motorcrafťácký svíce...

Autor:  TomOzzy [ 04 bře 2006 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

Jó, to nevím. Já mám namotáno 165tKm a taky se mi nezdá, že by to byly orig. Ale kdyby ano, tak klobouk dolů !!! :smt023

Autor:  vašík [ 06 bře 2006 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už jsem taky začal řešit svíčky.Ráno příjdu k fordíkoj projde jeden ciklus zapnu klíček a on točí a nic :twisted: .Podruhé a zase nic.Tak jsem podržel startér a ono jo jo jojojoj a chytnul :D .Celou zimu chytal bez problému :roll: .Tak jsem obešel autosoučástky:Ford origoš-550,-kč za kus, nejlacinější 145,-kč značka Iskra Slovensko, Beru 400,-kč ,Bosch 250,-kč a Brisk také 250,-kč za kus ale ta byla jenom jedna.Všechny svíce jsou vybrané podle katalogu na daný tip auta.Tak asi půjdu do Bosche. :wink:

Autor:  Esner [ 06 bře 2006 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

vašík píše:
Tak už jsem taky začal řešit svíčky.Ráno příjdu k fordíkoj projde jeden ciklus zapnu klíček a on točí a nic :twisted: .Podruhé a zase nic.Tak jsem podržel startér a ono jo jo jojojoj a chytnul :D .Celou zimu chytal bez problému :roll: .Tak jsem obešel autosoučástky:Ford origoš-550,-kč za kus, nejlacinější 145,-kč značka Iskra Slovensko, Beru 400,-kč ,Bosch 250,-kč a Brisk také 250,-kč za kus ale ta byla jenom jedna.Všechny svíce jsou vybrané podle katalogu na daný tip auta.Tak asi půjdu do Bosche. :wink:


Tak ty Brisky za 250,- to je teda palba jestli jsou to ty 21s427 jakože asi jo.. Jestli jsi z HK tak to zkus v Autokelly, tam je mají asi za 190,- Ale taky tam mají Beru G10SB za 1189,- No nevím co na tý svíčce je tak extra.. :lol:

Autor:  ACEMajky [ 07 bře 2006 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Co ej na ni extra, to ti povim...... cena :)

Autor:  mmu [ 25 pro 2007 15:33 ]
Předmět příspěvku:  Žhaviče Bosch

Ahojte,
v před Vánocema jsem si koupil do Escorta nové žhavící svíčky Bosch. Původně jsem měl nějaké PADOCKY (285.-/1ks) - ty mě odešly během 3/4 roku asi 2x a tak jsem koupil kvalitnější BOSCH. V prodejně jsem je objednával podle roku výroby Escorta a podle kw motoru. Svíčky jsem ihned vyměnil,při montáži jsem zjistil, že jsou asi o 2-3 mm kratší než ty původní.Teďkom když jsou noční mrazy okolo minus 10 st., jsou starty s novými BOSCH svíčkami výrazně horší.Tak nevím, zda mě prodali správný typ žhavících svíček. Na výše uvedené fotce žhavicích svíček od TomOzzy(str. 2) je podle čísel na krabičce asi jiný typ.Tak nevím teda...
Nemáte prosím někdo ty samé co mám já ?

MM

Obrázek

Autor:  TomOzzy [ 25 pro 2007 21:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Žhaviče Bosch

mmu píše:
Ahojte,
v před Vánocema jsem si koupil do Escorta nové žhavící svíčky Bosch. Původně jsem měl nějaké PADOCKY (285.-/1ks) - ty mě odešly během 3/4 roku asi 2x a tak jsem koupil kvalitnější BOSCH. V prodejně jsem je objednával podle roku výroby Escorta a podle kw motoru. Svíčky jsem ihned vyměnil,při montáži jsem zjistil, že jsou asi o 2-3 mm kratší než ty původní.Teďkom když jsou noční mrazy okolo minus 10 st., jsou starty s novými BOSCH svíčkami výrazně horší.Tak nevím, zda mě prodali správný typ žhavících svíček. Na výše uvedené fotce žhavicích svíček od TomOzzy(str. 2) je podle čísel na krabičce asi jiný typ.Tak nevím teda...
Nemáte prosím někdo ty samé co mám já ?

MM

Obrázek


To já je měl stejně dlouhé ... také je to vidět na fotkách, ale nevím jaký to má vliv. Jen vím, že jen svíčky mi nepomohli ... dal jsem i novou silnou baterii (ta moje měla malé vybíjecí i zkratové proudy), ale hlavně mi pomohla výměna rozvodů!!!!!!! Tuhle zimu je to úplně v poho a to tu už bylo také -10stC. Jo a moje doměnka je, že pokud máš kratší žhavící "šťopky" tak bod vznícení se asi posunul o krapítek dále :? .

Autor:  mmu [ 26 pro 2007 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Nevis nahodou,jak byly ty tvoje zhavicky dlouhe? Abych to porovnal s tema co mam ja.
Nevite o nejakem odkazu,kde by byly svicky BOSCH v nejakem katalogu ?

MM

Autor:  Walker [ 26 pro 2007 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.elitecat.cz/Default.aspx

Autor:  catrr [ 26 pro 2007 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

mmu na 1.8 TD jsou podle různého výrobce žhavičky dlouhé od 62.6 do 70

Autor:  Marpie [ 27 pro 2007 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

Už jsem se na to dříve ptal ale nemůžu to najít a nepamatuji se. Když budu jednotlivě zkoušet žhavicí svíčky na baterce tak co připojit na plus a co na mínus?

Edit: Tak už jsem to našel: - na ten šestihran a + na ten závit

Autor:  catrr [ 27 pro 2007 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie nejlepší je spojit všechny a najednou vyzkoušet ,oni můžou být v pořádku ale se může stát že třeba jedna žhaví později neb málo.Jinak + připoj na tu část cos tam měl připojenej kabel ostetní - žhavíc.část volná

Autor:  Karel [ 28 pro 2007 09:47 ]
Předmět příspěvku: 

Ja to zkousim tak,ze + je na zavit(jak je matka) a - na zavit(co se sroubuje do hlavy).Zkousim kazdou zvlast.Ono udrzet 4 zhave svicky, neni zrovna prdel,ikdys je to idealni a clovek hned vidi ,jak na tom ktera je v pomeru k dalsim.Je to ale zdlouhavejsi na pripravu.Ja merim cas,kazde zvlast, za jaky se uplne nazhavi(rozzhavi).Staci i pocitat.Pokud se nazhavi vsechny 4 za +-stejny cas a uplne tak jsou jeste OK.

Autor:  TomOzzy [ 28 pro 2007 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

Dejte si je do svěráku všechny 4 a na svěrák přihoďte "-" a propojte závity s "+". Nemusíte nic držet :D a vidíte jak která žhaví. Jo a jinač si změřte odpor každé z nich ... také poznáte rozdíly pokud jsou větší. Také je dobré zkontrolovat celou cestu plusu od baterky až ke svíčkám ... jakýkoli nedotažený spoj má velký přechodový odpor!!! Ale to je snad samozřejmost :P .

Autor:  Marpie [ 28 pro 2007 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Tak se mi podařilo vytáhnou tři a všechny mrtvé. Tak jsem tam dal tři nové Boschky. Ty co tam byly a co tam jedna zůstala jsou 10V. Ty Boschky jsou 11V. Můžu s jednou 10V a třemi 11V nastartovat a dojet někam kde mi ji vytáhnou?

Autor:  Walker [ 28 pro 2007 12:51 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie v pohodě...nic se nestane

Autor:  catrr [ 28 pro 2007 13:21 ]
Předmět příspěvku: 

Marpie v pohodě

Autor:  Marpie [ 28 pro 2007 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem nakonec potřeboval jet jinam taková smutná událost - švagrová chtěla zavézt psa(fenku dalmatina) na veterinu na utracení - ale bylo to pro ni vysvobození. Jak jsem ale startoval (ty tři jsem měnil na studeném motoru) tak byl hned obrovský rozdíl chytalo to hned ale chvíli to chrchlalo na tři válce až se chytil i čtvrtý. Jak jsem se vrátil tak jsem to zkusil s tou čtvrtou ještě jednou a světe div se mám vyměněnou i tu čtvrtou. Pro většinu to nic není ale pro mne to je asi životní výkon. S jednou dlouhou nástrčkovou 8 s dlouhou násadou s rukojetí (protože na ráčnu ani klasickou 8 nemám) jsem uvolnil ty matky. Naštěstí u všech se dala najít pozice kde i tu dlouhou násadu jsem tam prostrčil. Na žhavičky jsem měl klasický ale kvalitní plochý klíč 13-12. První vlevo byla v pohodě druhá se dost vzpouzela a trochu se i ten šestihran strhl, pak třetí byla jakž takž po chvíli zápolení a ta čtvrtá vpravo byla nejhorší dostat tam ten klíč byla síla a když jsem ho tam dostal tak na otočení byl prostor tak 5mm a to většinu vyplnila vůle na otočení klíče a pružení klíče ale nakonec povolila, kousek jsem ji po kousíčkách otáčel klíčem pro který jsem musel hledat novou polohu a nakonec šla rukou. Ty Boschky jsem tam vždy vešrouboval rukou až na doraz a pak ještě dotáhl ne na sílu tím klíčem. Zatím start nehodnotím to uvidím až ráno až motor vychladne, ale myslím že to bude OK. Ty stávající žhavičky ani jedna nežhavila. Zkusil jsem všechny na baterce a vůbec nezčervenaly. Sice hřály protože vzduch kolem se tetelil ale nerozžhavily se a to byly letos nové. Upálené nejsou jen mají všechny černé ty žhavící tyčinky. To je ale normální ne???

Autor:  Marpie [ 28 pro 2007 22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Žhaviče Bosch

mmu píše:
Ahojte,
v před Vánocema jsem si koupil do Escorta nové žhavící svíčky Bosch. Původně jsem měl nějaké PADOCKY (285.-/1ks) - ty mě odešly během 3/4 roku asi 2x a tak jsem koupil kvalitnější BOSCH. V prodejně jsem je objednával podle roku výroby Escorta a podle kw motoru. Svíčky jsem ihned vyměnil,při montáži jsem zjistil, že jsou asi o 2-3 mm kratší než ty původní.Teďkom když jsou noční mrazy okolo minus 10 st., jsou starty s novými BOSCH svíčkami výrazně horší.Tak nevím, zda mě prodali správný typ žhavících svíček. Na výše uvedené fotce žhavicích svíček od TomOzzy(str. 2) je podle čísel na krabičce asi jiný typ.Tak nevím teda...
Nemáte prosím někdo ty samé co mám já ?

MM

Obrázek


Jinak ty Bosch co tam teď mám jsou přesně ty co má mmu. Ty původní letos měněné byly Febi Bilstein typ přesně nevím, ale je na nich vyraženo 10V, odhadem jsou stejně dlouhé jako Bosch ale Bosch jsou 11V.

Autor:  catrr [ 28 pro 2007 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

to že žavička je na konci očouzená nic neznamená

Stránka 3 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/