fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Zhavici svicky TD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4304
Stránka 5 z 5

Autor:  Karel [ 28 lis 2010 14:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Nez zhavit 3-4x je lepsi protocit motor pred zhavenim.Dotlakujes vstriky a pak staci nazhavit jen jednou,aspon me se to osvedcilo nekolikatou zimu.Co se tyka upaleni zhavice,tak pokud se upali, tak je to spise spatnou tryskou,nedela mlhu.

Autor:  maros000 [ 29 lis 2010 00:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Asi tou rucnou pumpickou to clovek nenatlakuje :). Skusim to zajtra a uvidim ci to je lepsie tak.

Autor:  maros000 [ 29 lis 2010 09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Som to skusal a fakt bomba :) startuje to na vrnk.

Autor:  g.lub [ 30 lis 2010 09:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

To co napsal Karel tak s tím souhlas.Je to lépe startnout při mrazech

Autor:  Píp [ 19 úno 2011 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Zhavici svicky TD

Zdravím vás, tak dneska sem sháněl ty Brisky v Auto Kelly kde měli mít výprodej za 118-,/ks, ale boužel už nebyli a nebudou. Tak sem vzal od Beru GV 666, máte s něma někdo zkušenosti? Mám Fordíka z 94-týho 1.8 TD.

Autor:  hubert [ 19 úno 2011 23:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

ja mam zhavky bosky, mam je osmou zimu,najeto na ne asi 70 tisic km a porad startuje.

Autor:  jozkablack [ 22 úno 2011 16:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Píp: Beru jsou ofiko do Forda. Nedávno jsem koupil do Focuse sadu ''origo'' Motorcraft a uvnitř světe div se Beru. Do Escorta jsem dal Beru Beru GN022 a je to bomba. Mrazy, nemrazy....startuju na drc. Před tim jsem tam měl nějaký Championky a to byl děs.

Autor:  jozkablack [ 22 úno 2011 17:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Jinak malej typ. U Auto Kelly maj teď výprodej těch GN 022 za luxusních 176,- s DPH. Escort ještě nějakej čas v rodině zůstane tak je objednám.

Autor:  anthAn [ 28 úno 2011 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Tak jádnes taky nahodil BERU, sice jsou psaný na 1,6D, ale jsou skoro uplně stejný. Jenom maj větší závit na kabel, takže jsem zvětšil ty očka o 1mm. A ještě maji asi o 1mm tlustější tu část co se rozžhaví. Uvidim zejtra ráno, jak to chytne :)
Jinak ty BERU jsem koupil tady http://goo.gl/AVxpd a všechny 4 i s poštou mě stály asi 530,- .. ve čtvrtek dopoledne jsem je objednal a dneska v 10 ráno mi je už pošta přivezla.

Autor:  anthAn [ 01 bře 2011 09:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Tak chytá parádně. Venku -6°C, nažhavil jsem jednou do cvaknutí relátka a chytil tak během 4 otočení krásně na všechny 4 válce :)

Autor:  Píp [ 06 bře 2011 10:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Chlapy já s tím mám trochu problém a nevím proč. Po výměně těch žhavek mi po nastartování na volnoběch asi vynechává jeden válec, motor skáče jak blbej, čoudí to a při brždění motorem to má tendenci zdechnout. Otáčky sou cca na 950, před výměnou 1000-1100...tak sem přemejšlel čím by to mohlo bejt poraďte-buď by mohla bejt v řiti jedna žhavka z výroby nebo sem tam narazil na jakej si kábl co vede jakoby do ovládání plynu v prostoru motoru a u rychlospojky jsou oholený káble a dotýkaj se. Nevíte někdo jesti to náhodou není ovládání volnoběhu než budu kontrolovat svíčky? K večeru dám foto.

http://spip.rajce.idnes.cz/Auto/#06032011153.jpg
http://spip.rajce.idnes.cz/Auto/#06032011154.jpg
http://spip.rajce.idnes.cz/Auto/#06032011155.jpg

Omotal sem ty 3 oholený káble el. izolačkou a už to nedělá ale chce to je vyměnit, nevíte co to je zač a jestli jdou vyměnit nebo sehnat nový?

Autor:  dieselak [ 28 říj 2014 17:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

co je tohle za spojku ke zhavicim svickam ? cely se to kvedla a vypada to nezdrave , chcu na zimu kupovat baterku + zhavice a zajima me jestli tohle je naky zas kurvitko nebo to neni problem ? utahnout ani povolit to nejde .
http://youtu.be/WPTZJIs0mmY
Obrázek

Autor:  Esner [ 28 říj 2014 18:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Je to jen nějakej držák celkem řekl bych na nic, já jsem to měl taky KO, spojil jsem ty dva kabely rovnou k sobě a je klid...

Autor:  gott [ 08 led 2015 10:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Já jsem loni koupil žhavící svíčky, protože jsem u měl problém se startováním při teplotách kolem nuly. Koupil jsem ty samé, které jsem vymontoval a to byly Boschky. Namontoval jsem je zpátky ale nějak se ty starty nezlepšily. Tak jsem si říkal, že to buď budou vstřiky, nebo tlaky a nebo taky předvstřik. Nijak jsem to neřešil, protože už do auta nehodlám nic moc investovat. Teď ale uhodily zase mrazy a já samozřejmě zase stojím. Tak jsem si řekl, že zkusím ty žhaviče ještě jednou proměřit, ale tím nejjednoduším způsobem. Odpojil jsem jenom ten kabel přišroubováný ke svíčkám a od plus baterky jsem natáhl drátek a na každou svíčku lehce brnknul a ejhle nová svíčka a nejde! Půjčil jsem si od kolegy z práce jinou namontoval a auto chytá v mínus 8 na jedno nažhavení okamžitě. Jsem zvědavý když dávají záruku dva roky jestli ji uplatním. Takové problémy s novými svíčkami. koho by napadlo novou svíčku kontrolovat? Mě bohužel ne ale ode dneška nevěřím ani nové věci!

Autor:  Walker [ 08 led 2015 14:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Životnost žhavící svíčky je limitovaná mnoha faktory. Jako u všeho lze samozřejmě koupit vadný kus který poměrně extremní podmínky nepřežije, nicméně každej vyrobenej kus je testovanej, takže u výrobce musí splnit podmínky v rozžhavení na danou teplotu za danej čas, takže koupit úplnou mrtvolu by se nemělo stát. První co je důležitý, tak je to dát tam správnej typ co tam patří, to že žhavič je stejně dlouhej a má stejnej závit ještě neznamená že je vhodnej. Ač třeba se zdá motor 1,8D a 1,8TD hlavou a systémem žhavení stejnej, tak tomu tak není a v obou motorech se dějou rozdílný věci. Proto se do nich dávají rozdílný typy žhavičů. Pak samosebou první v řadě "likvidátorů" žhavičů je vstřik nad ním, pokud je na demontovanejch nějaká stopa ohoření, bodového vypálení pláště nebo v extremu je upálenej celej, tak vstřik nad ním je vadnej. Další věcí je stav předkomůrkový vložky, ta by měla bránit tomu aby vstřik a žhavič nepobejval v epicentru teplot válce, pokud je rozdrobená, tak nejenže nefunguje jako prvek pro promísení směsi ve válci ale nefunguje jako termoštít, a pokud je žhavička příliš rozpálená už jen provozem motoru, tak prostě nepřežije. Někdy se žhaviče zničí vadou v elektrice (platí pro motory bez EEC-V s autonomním žhavícím relé), kdy za chodu motoru "vypadne" napájení relé a zase se obnoví a relé za chodu motoru "zažhavuje". Důvod může bejt jakejkoliv, ale mrtvá žhavka je v drtivce spálená. Na rozdíl od normálně opotřebený žhavky, která sice žhaví ale pomalu a menším žárem.

Autor:  dieselak [ 16 bře 2017 23:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

Ahoj , prosím o radu.
Jaký žhaviče do Ford Escort 1.8TD RFS 66kw ?
http://www.autokelly.cz/Product/BO-0250 ... 2;32913204 nebo
http://www.autokelly.cz/Product/BO-0250 ... 2;32913204.
Je tam rozměr v armatuře 21mm nebo 18mm.
našel jsem dokonce 20,5mm .
Tak jsem z toho dost zmatenej :shock:
ted jeste otazka značky ? BOSCH,NGK,BERU, atd.. vetsinou vsechno beru od bosche ale rad si necham poradit pokud ma nekdo lepsi zkusenosti s jinou znackuo .
Díky

Autor:  haromax [ 18 bře 2017 16:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zhavici svicky TD

No ten první odkaz máš do r.v. 08 1995 a ten druhý od 09 1995
takže pokud máš r.v. 1998 tak ten druhý odkaz :wink:

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/