fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Netopí,neohřívá se
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4395
Stránka 1 z 5

Autor:  mrJekill [ 03 led 2006 02:55 ]
Předmět příspěvku:  Netopí,neohřívá se

Prosím o jakoukoli radu od vás nadšenců.
Nový termostat - před montáží odskoušen
Odvzdušněno
klapka topení funguje
Téměř netopí a teplota se dostane sotva k M na teploměru
motor 1,8 TD 66KW
Už mi s toho hrabe :shock:

Autor:  Tom69 [ 03 led 2006 06:58 ]
Předmět příspěvku: 

Ta hadice co vede do chladiče nahoře z mororu se po nastartování pomalu ořívá???????? jestli jo tak zas termostat

Autor:  mrJekill [ 03 led 2006 11:18 ]
Předmět příspěvku:  netopí,nehřeje

Taky to tak vypadá,ale jak to,že v hrnci s vodou mi oba termostaty otevírají shodně při 90 st.C ?
Někde jsem se tu taky dočetl,že by tam mohla být pojistka,která vyletí při přehřátí a pustí vodu kolem termostatu.
Zatím jsem to tak dalece neskoumal,ale vypadá to jako kdyby tam žádnej termostat nebyl (je tam,dokonce novej Motorcraft),prostě to hned po startu teče do chladiče

Autor:  -petr- [ 03 led 2006 15:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: netopí,nehřeje

mrJekill píše:
prostě to hned po startu teče do chladiče

Tak v tom případě bych se zaměřil na prohlídku tělesa, ve kterém je termostat. Pokud si vzpomínám, komusi to tady teklo kolem termostatu, i když byl zavřený. Zkus to případně pohledat..

Autor:  mrJekill [ 03 led 2006 17:07 ]
Předmět příspěvku:  net,nehř.

Zítra s tím valím do servisu co má kámoš,tak se to pokusíme pořádně prolézt a skoušet termostaty,jestli se v hrnci s vodou nechovají jinak než pod tlakem v chlazení

Autor:  Karel [ 03 led 2006 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nekdo resil na Mondeu tenhle problem a prisel na to, ze moc natvrdo utahuje srouby a skrinka mu deformuje termostat a tim to otevira blbe,teda hned.

Autor:  mrJekill [ 03 led 2006 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

Taky zajímavá teorie,ale mám to utažený momenťákem podle tabulek,takže tohle by to snad dělat nemělo.
I když je to určitě jedna z možností na kterou si dám bacha.

Autor:  Karel [ 03 led 2006 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Jde taky o to tesneni (ten O-krouzek),to ti to taky dost priblizi ,pokud tam das neco jinyho.

Autor:  mrJekill [ 03 led 2006 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

Kroužek tam určitě jinej nedám,protože je to origoš sada Motorcraft.

Jinak s autem celkem spokojenost.Je to můj první diesel,předtím vždy LPG,ale když je zdroj táfny za 16Kč,velkej kufr a celkem slušná spotřeba,je ze mě řidič s hubou od ucha k uchu

Autor:  Karel [ 03 led 2006 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Presne tak! :lol: Proto mi ropaka nikdo nerozmluvi.

Autor:  Tom69 [ 03 led 2006 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

já sem kupoval termostat u Štagla našli mi ho přesně podle tabulek, ale nechtělo se mi to dělat na ulici v zimně tak sem to odvez do Forda Homolka ať mi ho tam daj. Jenže byl to termostat na staršího Escorta a nepasoval tam teď nevím jestli byl menší nebo větší.
Nakonec tam dali ten původní (byl OK) mněl sem ucpaný topení, a ten koupenej sem vrátil.
Tim chci jen říct jestli si změřil ten co si vyndal a ten novej jestli jsou stejný

Autor:  mrJekill [ 03 led 2006 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

jj,jsou stejny rozmerove i parametrama
uvidim zitra az to rozhazime a polepime zpet

Autor:  mrJekill [ 04 led 2006 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak pánové a včil skuste mudrovat
Tři termostaty rozdilnych značek
všechny perfekt funkční
ŽÁDNÁ ZMĚNA

Autor:  mrJekill [ 04 led 2006 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě skusím vyměnit čidlo teploměru,jestli jen blbě neukazuje a propláchnu radiátor.
I když se mi nezdá,že by byl přicpanej radiátor,když všechny hadice jsou vevnitř perfekt čistý

Autor:  Karel [ 05 led 2006 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

As zahrejes motor,tak sahni na hadici co vede do chladice.Mela by dost palit.Pak sahni na hadici co vede do topeni,mela by palit stejne.No a pak sahni na tu co vede s topeni(mej vyplej vetrak,po dorovnani teplot to jen protece radiatorem) a mela by po chvilce hrat uplne stejne ,jako ostatni dve.Pokud je to takhle a neudrzis skoro ruku na tech hadicich ,tak je vse OK.Tak to mam ja,schvalne jsem to zkousel.Jak ti ukazuje teplomer na to se nedivej ,muze ukazovat nepresne(cidlo).

Autor:  Tom69 [ 05 led 2006 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ta hadice co vede z radiátoru může bejt horká stačí když to trochu protejká,ale když pustí ventilátor topení nemněla by zchladnout úplně pokud jo je přicpanej.

Autor:  mrJekill [ 07 led 2006 16:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ted jsem přijel z Vídně a po 250 km jsem vytopil auto na 15st C.
Spíš jsem ho ale zadejchal
Bude určitě přicpanej,protože když jsem asi 10 minut stál s nastartovaným motorem,tak to asi 10 vteřin topilo a pak šlus.
Termostat je dobrej a pouští to tak jak má,hadice do topení je teplá,ale zatím jsem nenašel hadici z topení abych ji taky prohmátnul.
Napište mi kde ji mám na první hrábnutí najít a zítra to skusím propláchnout vodou v protisměru.

Autor:  Karel [ 07 led 2006 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

No smerem do interieru vedou jen dve, asi palcovyho prumeru.

Autor:  mrJekill [ 07 led 2006 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

To jo,tu vstupní co jde od hlavy do kabiny jsem našel,ale nevidím seshora tu co jde zpět,ale zítra snad vyhrabu ze sněhu nájezdy a pak to bude přístupnější.
I když ta druhá by se měla napojovat někde na čerpadlo ne?

Autor:  mrJekill [ 08 led 2006 13:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už to mám zase složený a na 100% je ucpanej radiátor,ale je tak zajebanej,že se ho nepovedlo provalit,maximálně z něj jde jen takovej slabej čůrek.
Ještě vyskouším chemii a kdyžtak ho budu muset vyměnit.
Jen doufám,že to nebude taková pr..čka jako u Peugeota,kde jsem musel vyhazovat celou palubku sedačky atd.atd.

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/