fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Jakou baterii do TDcka
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4411
Stránka 1 z 4

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 03:25 ]
Předmět příspěvku:  Jakou baterii do TDcka

Zdarec, tak baterka de asi do vecnych lovist, dneska jsem se snazil nahodit autak, starter tocil, motor blafal a nic az jsem vystavil baterku, ted ji ma doma, nabijim a nabijecka uz ukazuje, ze do baterky nejde skoro zadny proud, zmeril jsem olektrolit a jeden clanek tezka 0 a zbytek sotva 25% necham ji jeste na nabijecce provarit a uvidime, takze se zaciman zabyvat tim, co dat do auta az baterku a aby dlouho vydrzela, ne jako tahle akuma sotva 3 roky.

Zvazuju original motorcraft, nevite co stoji do TD a jestli se dela i s kulatymi kontakty?

Dale zvazuju bannerku... zajmaji mne tedy vase zkusenosti s baterkama a hlavne vydrz

Jinak sorry ze ot davam sem, ale de mi konkretne o baterku do TD, takze pokud nekdo mate benzin esco a pouzivate slabsi baterii nez 71Ah tak to sem ani nepiste...

Jeste jaka nejsilnejsi baterka tam asi tak de dat?

Jeste jak to maji s baterkama ve fordu, baterky by se nemeli skladovat dele nez 3 tydny tusim (nebo 3 mesice, ted nevim), myslite ze se u forda baterky toci, aby clovek koupil nejakou novejsi. Ja koupil akumu u nas na benzince a pak po roce kdyz jsem byl na premereni, tak mi rekli, ze jsem ji koupil tak tak pred koncem skladovaci doby

Autor:  mrJekill [ 05 led 2006 08:42 ]
Předmět příspěvku: 

Momentálně používám v několika autech baterky Banner Uni Bull a jsem s nima naprosto spokojenej.Do TDIčka stála něco kolem 2200Kč.
Dřív jsem měl v jednom autě takovou tu gelovou,šíleně těžkou americkou baterku a za 8 let jsem ji nemusel ani jednou nabíjet a točila jak blázen.
Nevím,jestli se dělá i s kontaktama na Forda,ale životnost má prej min 10 let.
Skus si zjistit co to je zač,já to zapoměl,ale je to červená baterka poskládaná jakoby ze šesti válců s gelem.

Autor:  Tom69 [ 05 led 2006 08:52 ]
Předmět příspěvku: 

Já mam PERION 74Ah za 1465 je to výroba z České Lípy kde se dělala VARTA mam jí tam od 16.6.2004 takže už druhou zimu v pohodě teď po výmněně žhavičů startuju hned na první žhavení. Za tu cenu je super
kupoval jsem jí tady : http://www.pneumax.cz/

http://www.perion.cz/

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 08:53 ]
Předmět příspěvku: 

Gelovka bude asi dost draha - jen tak mimochodem, to je preklep nebo mas TDI?

A jakou kapacitu te UNI jsi pouzil? Ja zvazuju jakou nejvetsi do escorta narvu

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Tom69 píše:
Já mam PERION 74Ah za 1465 je to výroba z České Lípy kde se dělala VARTA mam jí tam od 16.6.2004 takže už druhou zimu v pohodě teď po výmněně žhavičů startuju hned na první žhavení. Za tu cenu je super
kupoval jsem jí tady : http://www.pneumax.cz/

http://www.perion.cz/


To je zajimava cenovka...

Autor:  Tom69 [ 05 led 2006 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

je to samozřejmně cena s DPH a Pneumax je v LB u nádraží

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 09:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jj, koukam ze jsou v Liberci u Aralu, dokonce se tam zastavim na geometrii pristi vikend a jine mereni - brzdovka, tlumice a tak, snad tam dojetu na tu svoji baterku a necham si to kdyztak rovnou vymenit, za tu cenu by to mohlo byt dobry

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Kukam ze mas tu 74Ah a ta je vysoka 190mm, taze se tam da dostat - original je tusim 175mm

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 12:12 ]
Předmět příspěvku: 

Jeste info, neslyseli jste o nejakym sajrajtuco se nasype do baterky a ona se jste na chvili probere k zivotu?

Autor:  Nagant [ 05 led 2006 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kdysi jsem o něčem takovém slyšel, byly to nějaké ampule, lilo se to do baterky. Ale v účinnost něčeho takového naprosto nevěřím.

Autor:  mrJekill [ 05 led 2006 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

Ten sajraj je rusky vyroby,jmenuje se ,,mečta super,, ale na dlouho to nepomůže.
Ta gelovka stála kdysi 6 tis,ale už jsem ji viděl i za 3,5
To TDI neni překlep ,,I,, je velké a není to injection,ale INTERCOOLER

Autor:  Nagant [ 05 led 2006 12:30 ]
Předmět příspěvku: 

Hm, "mysl super" :D ...
Tak opravuji: "mečta" je toužení, sen, přelud, vidina, snění...
Pořád jsem měl za to, že mečtátěl je myslitel, a on je to vizionář nebo snílek. :)

Autor:  mrJekill [ 05 led 2006 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Co si pamatuju,tak takhle nějak to tam bylo v azbuce,ale byla to asi jen krystalicka kyselina sírová co se nasypala do článků.
Jelikož se ale kyselina neodpařuje,považoval bych to za naprostou zbytečnost.
Ta investice do baterky není zas až tak veliká na to aby jsi dělal takovýhle pokusy.

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, ja si jenom rikal ze pokud ej baterka KO, tak ji to neublizi, jeste prej se drive delalo to, ze s ni clovek zaklepal, kdyby byl nahodou nejaky sajrajt mezi clankama, no asi objednam tu bannerku 80Ah 720A

Autor:  Standa [ 05 led 2006 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

Co vím tak kdysi se dělaly proplachy olověných aku peroxydem vodíku, který je v každé lékarně. Jde o to, že když je na povrchu olověných desek nějaká oxydační vrstva, tak by ji měl peroxyd odstranit. U starých akumulátoru je ale většinou problém s rozloženým olovem, které se už vysypalo mezi separační desky a články skratujou. Tam pomůže jen nový akumulátor.

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 14:41 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tady je neco o nabijeni baterek a z tohodle mam strach

http://www.spotrebitel.cz/forum/message/924/

Autor:  Tom69 [ 05 led 2006 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

TEN AMPER Plus : Obrázek
Neni špatnej já sem to lil do baterie v Favoritu už byla naprd nechtělo se mi kupovat novou a fakt to pomohlo

Autor:  Karel [ 05 led 2006 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

O tom ruskym pripravku jsem cet,ze to rusaci pouzivali do baterek v ponorkach.Ale jestli je to pravda nevim.Ale za komousu se pouzival ten peroxid a pomohlo to jen u baterek, ktery nebyly uz uplne KO.Ale odoxidovavalo se to peroxidem, kterej nebyl zredenej(nebo jen malo).Ten co je na sramy v lekarnach, je slabej. Jo a Banner dela baterku,ktera ma asi o 20%vyssi startovaci kapacitu(pusti vic amper).Ma hustsi clanky(plochu) a tim dovoli pustit vic amper naranu.Ale zase se driv vycucne pri delsim startovani.

Autor:  ACEMajky [ 05 led 2006 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Tak zitra bych mel mit baterku novou

Prisel jsem domu a baterka od rana stala doma v teple bez nabijecky a mela 13,08V - divny, ale olektrolit hustotu zhrunba25% (normalne jsem ji nabil tak na 50%) a tak sjem baterku zasrouboval (vicka) a udelal to co mi radil otec a poradne ji proklepal a pak jsem ji znova zmeril a hustota elektrolitu stoupla zhruba na 35%-40% - zajimave - ted ji dal nabijim

Autor:  Wizzy [ 06 led 2006 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tím proklepáním se mohly z elektrod odloupnout nějaké větší usazeniny toho sírníku olova a tím teoreticky stoupnout jejich plocha, ale to je jen hypotéza. Pravda ale je, že spousta baterek končí tak, že se v nich elektroda utrhne (náhlá smrt baterek) a to zase hovoří proti proklepávání. Na druhou stranu povrch našich silnic je asi naklepává podstatně víc, tak je to aspoň takovej malej test :-)

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/