fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4457 |
Stránka 1 z 24 |
Autor: | Lancelote [ 09 led 2006 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) |
Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat? Díky za info. |
Autor: | Tom69 [ 09 led 2006 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Liberec ráno -8 na jedno žhavení 2s. startér |
Autor: | strny [ 09 led 2006 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
2x žhavím a chytne hned!!!!! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dj.DEKL [ 09 led 2006 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
V práci Transit 2.5D kterej nežhaví a baterka vydrží 3x 5sec startování... lano to jistí ![]() |
Autor: | Martin 1,6 [ 09 led 2006 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ráno -15 stupňů: 1. Dvakrát nažhaveno, startér 5 vteřin.....nic. 2. Znovu dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin.... klep, klep,....nic. 3. Opět dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin...... klep, klep, klep,....nic. 4. Přestávka 30 vteřin na chlazení startéru. ![]() 5. Jednou nažhaveno, startér víc jak 10 vteřin, půl plynu a pak dlouho zase klep, klep, klep, klep a hurá naskočil. = žhavičky v pr...i. ![]() |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) |
Lancelote píše: Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat?
Díky za info. V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce. Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma. |
Autor: | timmy [ 09 led 2006 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | v Prerove ?? |
urcite to koupis napr. naproti prerovance v tom servisu.prodava tam dily od autokelly a ti je maj. jinak tranzit 2.5D nazhavim a chytne :] |
Autor: | Bendy&Macíček [ 09 led 2006 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15°C a startuje v pohodě ![]() Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě. Zatá Garáž ![]() |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bendy&Macíček píše: Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15;C a startuje v pohodě
![]() Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě. Zatá Garáž ![]() Mluvis mi z duse!Akorat mi to nechcipne ,ale ma strasnej chod, nes se to ustali. |
Autor: | mrJekill [ 09 led 2006 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ráno -18 1 žhavení 1-2 s start okamžitě běží a během cca 15 s se ustálí automat.zvýšený volnoběh jsem zrušil a předělal na růčo ![]() |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proc?Me se to prave libi a taky ti to automaticky prida(udrzi volnobeh) treba pri popojizdeni v kolone. |
Autor: | mrJekill [ 09 led 2006 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere. Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl. Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho. |
Autor: | mrJekill [ 09 led 2006 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) |
Nejlepší je nažhavit až vypne relé a pak teprve točit starter Díky za info.[/quote] V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce. Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma.[/quote] |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrJekill píše: akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere.
Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl. Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho. Tak to jsi to mel blbe sestelovany.Me to zvedne volnobeh jen pri nizkych teplotach a po minute to pomalu spadne na volnobeh,samozrejmne v zavislosti na okolni teplote.A to startovani po rozepnuti relatka, to je samozrejmost.Po nastartovani ti to stejne prizhavuje. |
Autor: | Slow D [ 09 led 2006 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Startování |
Ráno jsem měl v autě na teploměru -8,5 a tak jsem raději žhavil 2x, vždy do zhasnutí kontrolky. Motor naskočil tak po 1s startování. S autem jsem zatím nestartoval při teplotě nižší než -10°C, takže by mě docela zajímalo, jaká by byla situace při těch -18°C ![]() Napadá mě, zdali pro případ úplné nouze nekoupit nějaký ten startovací sprej, co se nastříká před startem do sání. Nemáte s tím někdo zkušenost ??? |
Autor: | Marpie [ 10 led 2006 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já včera při -15 až -17 nažhavil a hned při prvním otočení jsem věděl že je zle. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Bendy&Macíček [ 10 led 2006 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá |
Autor: | Marpie [ 10 led 2006 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bendy&Macíček píše: Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá
To mě možná ještě čeká až se mi podaří uvolnit ty šrouby. Ach jo. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 10 led 2006 09:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jo tak opatrně ať si něco v autě nedomrvíš... já sem zapřel tyč v díře v kastli a baterku zapáčil, nebo to nahřát jemně aby to povolilo, ale to jsem neměl možnost ![]() Na páčená se blbě hledá nísto pro zapření. |
Autor: | Lancelote [ 10 led 2006 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo díky za info ohledně těch žhavičů, ještě by mě zajímalo, jestli má nějaký vliv počkat při žhavení na cvaknutí relé, a jestli ano, proč tedy kontrolka žhavení svítí kratší dobu, než po kterou svíčky ve skutečnosti žhaví. Já žhavím 3x ale jen po dobu svícení kontrolky. A ještě pánové jakým způsobem funguje ten zvýšený volnoběh, také mi nejde, ale po startu to běží tak na cca 800 ot a svítí dobíjení, jemně klepnu po plynu, dobíjení zhasne a otáčky se ustálí na 900. |
Stránka 1 z 24 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |