fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4457 |
Stránka 1 z 24 |
Autor: | Lancelote [ 09 led 2006 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) |
Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat? Díky za info. |
Autor: | Tom69 [ 09 led 2006 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Liberec ráno -8 na jedno žhavení 2s. startér |
Autor: | strny [ 09 led 2006 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
2x žhavím a chytne hned!!!!! Takže si nemůžu stěžovat |
Autor: | dj.DEKL [ 09 led 2006 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
V práci Transit 2.5D kterej nežhaví a baterka vydrží 3x 5sec startování... lano to jistí Praha -5 stupňů |
Autor: | Martin 1,6 [ 09 led 2006 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ráno -15 stupňů: 1. Dvakrát nažhaveno, startér 5 vteřin.....nic. 2. Znovu dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin.... klep, klep,....nic. 3. Opět dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin...... klep, klep, klep,....nic. 4. Přestávka 30 vteřin na chlazení startéru. 5. Jednou nažhaveno, startér víc jak 10 vteřin, půl plynu a pak dlouho zase klep, klep, klep, klep a hurá naskočil. = žhavičky v pr...i. |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) |
Lancelote píše: Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat?
Díky za info. V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce. Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma. |
Autor: | timmy [ 09 led 2006 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | v Prerove ?? |
urcite to koupis napr. naproti prerovance v tom servisu.prodava tam dily od autokelly a ti je maj. jinak tranzit 2.5D nazhavim a chytne :] |
Autor: | Bendy&Macíček [ 09 led 2006 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15°C a startuje v pohodě )) Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě. Zatá Garáž |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bendy&Macíček píše: Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15;C a startuje v pohodě ))
Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě. Zatá Garáž Mluvis mi z duse!Akorat mi to nechcipne ,ale ma strasnej chod, nes se to ustali. |
Autor: | mrJekill [ 09 led 2006 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ráno -18 1 žhavení 1-2 s start okamžitě běží a během cca 15 s se ustálí automat.zvýšený volnoběh jsem zrušil a předělal na růčo |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 20:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proc?Me se to prave libi a taky ti to automaticky prida(udrzi volnobeh) treba pri popojizdeni v kolone. |
Autor: | mrJekill [ 09 led 2006 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere. Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl. Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho. |
Autor: | mrJekill [ 09 led 2006 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:) |
Nejlepší je nažhavit až vypne relé a pak teprve točit starter Díky za info.[/quote] V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce. Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma.[/quote] |
Autor: | Karel [ 09 led 2006 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
mrJekill píše: akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere.
Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl. Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho. Tak to jsi to mel blbe sestelovany.Me to zvedne volnobeh jen pri nizkych teplotach a po minute to pomalu spadne na volnobeh,samozrejmne v zavislosti na okolni teplote.A to startovani po rozepnuti relatka, to je samozrejmost.Po nastartovani ti to stejne prizhavuje. |
Autor: | Slow D [ 09 led 2006 23:09 ] |
Předmět příspěvku: | Startování |
Ráno jsem měl v autě na teploměru -8,5 a tak jsem raději žhavil 2x, vždy do zhasnutí kontrolky. Motor naskočil tak po 1s startování. S autem jsem zatím nestartoval při teplotě nižší než -10°C, takže by mě docela zajímalo, jaká by byla situace při těch -18°C . Napadá mě, zdali pro případ úplné nouze nekoupit nějaký ten startovací sprej, co se nastříká před startem do sání. Nemáte s tím někdo zkušenost ??? |
Autor: | Marpie [ 10 led 2006 08:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já včera při -15 až -17 nažhavil a hned při prvním otočení jsem věděl že je zle. Sotva se to točilo a za chviličku už byla baterka vyšťavená. Startovací kabely mám samozřejmě 30 km daleko u rodičů v garáži , dobíječku nemám a tchán ji má v práci tak dnes mi ji doveze. Navíc nemůžu najít 13 klíč a ni obyčejný ani nástrčkový abych baterku vytáhl, a soused ho jako naschvál taky nenašel takže si ho musím dnes půjčit od tchána. Ty šrouby tam drží jako přibité. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 10 led 2006 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá |
Autor: | Marpie [ 10 led 2006 09:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bendy&Macíček píše: Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá
To mě možná ještě čeká až se mi podaří uvolnit ty šrouby. Ach jo. |
Autor: | Bendy&Macíček [ 10 led 2006 09:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jo tak opatrně ať si něco v autě nedomrvíš... já sem zapřel tyč v díře v kastli a baterku zapáčil, nebo to nahřát jemně aby to povolilo, ale to jsem neměl možnost Na páčená se blbě hledá nísto pro zapření. |
Autor: | Lancelote [ 10 led 2006 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo díky za info ohledně těch žhavičů, ještě by mě zajímalo, jestli má nějaký vliv počkat při žhavení na cvaknutí relé, a jestli ano, proč tedy kontrolka žhavení svítí kratší dobu, než po kterou svíčky ve skutečnosti žhaví. Já žhavím 3x ale jen po dobu svícení kontrolky. A ještě pánové jakým způsobem funguje ten zvýšený volnoběh, také mi nejde, ale po startu to běží tak na cca 800 ot a svítí dobíjení, jemně klepnu po plynu, dobíjení zhasne a otáčky se ustálí na 900. |
Stránka 1 z 24 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |