fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:)
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4457
Stránka 1 z 24

Autor:  Lancelote [ 09 led 2006 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:)

Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat?

Díky za info.

Autor:  Tom69 [ 09 led 2006 14:49 ]
Předmět příspěvku: 

Liberec ráno -8 na jedno žhavení 2s. startér

Autor:  strny [ 09 led 2006 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

2x žhavím a chytne hned!!!!! :D Takže si nemůžu stěžovat :lol: :smt033

Autor:  dj.DEKL [ 09 led 2006 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

V práci Transit 2.5D kterej nežhaví a baterka vydrží 3x 5sec startování... lano to jistí :lol: Praha -5 stupňů

Autor:  Martin 1,6 [ 09 led 2006 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Ráno -15 stupňů:
1. Dvakrát nažhaveno, startér 5 vteřin.....nic.
2. Znovu dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin.... klep, klep,....nic.
3. Opět dvakrát nažhaveno, startér 10 vteřin...... klep, klep, klep,....nic.
4. Přestávka 30 vteřin na chlazení startéru. :?
5. Jednou nažhaveno, startér víc jak 10 vteřin, půl plynu a pak dlouho zase klep, klep, klep, klep a hurá naskočil. = žhavičky v pr...i. :(

Autor:  Karel [ 09 led 2006 18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:)

Lancelote píše:
Zdravím všechny příznivce TD, jak jste dnes startovali? Já měl na teploměru -20 (bydlím u vody), zažhavil jsem 4x a pak jsem držel startér asi 10 sekund než to chytlo - jako liazka.Jemně jsem také zmáčkl plyn - nejde mi zvýšený volnoběh, a tím jemně sešlápnutým plynem to myslím vyrovnám. Asi budu muset koupit nové žhaviče. Karle ty jsi psal, že máš ty brisky a jsou bez problémů, kde jdou koupit v Přerově, prosím Tě? A montáž zvládnu sám, nebo sis to nechavál někde namontovat?

Díky za info.

V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce.
Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma.

Autor:  timmy [ 09 led 2006 19:09 ]
Předmět příspěvku:  v Prerove ??

urcite to koupis napr. naproti prerovance v tom servisu.prodava tam dily od autokelly a ti je maj.
jinak tranzit 2.5D nazhavim a chytne :]

Autor:  Bendy&Macíček [ 09 led 2006 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15°C a startuje v pohodě :-)))

Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě.

Zatá Garáž :-)

Autor:  Karel [ 09 led 2006 19:18 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
Nevím kolik bylo venku, ale v garáži tak cca 10-15;C a startuje v pohodě :-)))

Problémy mám občas u práce, ale to spíš takové, že se to otočí chytně a cca 1-2s zase chcípne a po dalším natočení chytně okamžitě.

Zatá Garáž :-)

Mluvis mi z duse!Akorat mi to nechcipne ,ale ma strasnej chod, nes se to ustali.

Autor:  mrJekill [ 09 led 2006 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ráno -18
1 žhavení
1-2 s start
okamžitě běží a během cca 15 s se ustálí
automat.zvýšený volnoběh jsem zrušil a předělal na růčo :D

Autor:  Karel [ 09 led 2006 20:08 ]
Předmět příspěvku: 

Proc?Me se to prave libi a taky ti to automaticky prida(udrzi volnobeh) treba pri popojizdeni v kolone.

Autor:  mrJekill [ 09 led 2006 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere.
Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl.
Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho.

Autor:  mrJekill [ 09 led 2006 20:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Tak pánové s TD, jak dnešní mrazivé starty?:)

Nejlepší je nažhavit až vypne relé a pak teprve točit starter

Díky za info.[/quote]
V bejvale Mototechne-Auto kobliha na Dlazce.
Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma.[/quote]

Autor:  Karel [ 09 led 2006 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

mrJekill píše:
akorát,že stačí na chvilku zastavit a nechat malinko schladnout motor a hned to víc žere.
Ne že by mi to tak vadilo (nafta za 16K),ale dvakrát to přestalo fungovat a nějak se mi to nechce zase rozvrtávat a dost jsem si na to zvykl.
Volnoběh mi to drží hned po startu i bez toho.

Tak to jsi to mel blbe sestelovany.Me to zvedne volnobeh jen pri nizkych teplotach a po minute to pomalu spadne na volnobeh,samozrejmne v zavislosti na okolni teplote.A to startovani po rozepnuti relatka, to je samozrejmost.Po nastartovani ti to stejne prizhavuje.

Autor:  Slow D [ 09 led 2006 23:09 ]
Předmět příspěvku:  Startování

Ráno jsem měl v autě na teploměru -8,5 a tak jsem raději žhavil 2x, vždy do zhasnutí kontrolky. Motor naskočil tak po 1s startování.
S autem jsem zatím nestartoval při teplotě nižší než -10°C, takže by mě docela zajímalo, jaká by byla situace při těch -18°C :?: .

Napadá mě, zdali pro případ úplné nouze nekoupit nějaký ten startovací sprej, co se nastříká před startem do sání. Nemáte s tím někdo zkušenost ???

Autor:  Marpie [ 10 led 2006 08:24 ]
Předmět příspěvku: 

Já včera při -15 až -17 nažhavil a hned při prvním otočení jsem věděl že je zle. :cry: Sotva se to točilo a za chviličku už byla baterka vyšťavená. Startovací kabely mám samozřejmě 30 km daleko u rodičů v garáži :x , dobíječku nemám a tchán ji má v práci tak dnes mi ji doveze. Navíc nemůžu najít 13 klíč a :( ni obyčejný ani nástrčkový abych baterku vytáhl, a soused ho jako naschvál taky nenašel takže si ho musím dnes půjčit od tchána. Ty šrouby tam drží jako přibité. :( :? :x :cry: :evil:

Autor:  Bendy&Macíček [ 10 led 2006 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá

Autor:  Marpie [ 10 led 2006 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

Bendy&Macíček píše:
Co šrouby, já měl pod baterkou zřejmě trochu vody a nemohl jsem jí utrhnout... byla přimrzlá


To mě možná ještě čeká až se mi podaří uvolnit ty šrouby. Ach jo.

Autor:  Bendy&Macíček [ 10 led 2006 09:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jo tak opatrně ať si něco v autě nedomrvíš... já sem zapřel tyč v díře v kastli a baterku zapáčil, nebo to nahřát jemně aby to povolilo, ale to jsem neměl možnost :-(

Na páčená se blbě hledá nísto pro zapření.

Autor:  Lancelote [ 10 led 2006 10:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jo díky za info ohledně těch žhavičů, ještě by mě zajímalo, jestli má nějaký vliv počkat při žhavení na cvaknutí relé, a jestli ano, proč tedy kontrolka žhavení svítí kratší dobu, než po kterou svíčky ve skutečnosti žhaví. Já žhavím 3x ale jen po dobu svícení kontrolky. A ještě pánové jakým způsobem funguje ten zvýšený volnoběh, také mi nejde, ale po startu to běží tak na cca 800 ot a svítí dobíjení, jemně klepnu po plynu, dobíjení zhasne a otáčky se ustálí na 900.

Stránka 1 z 24 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/