fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Kvalita nafty http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4481 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Black storm [ 11 led 2006 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | Kvalita nafty |
Tak by ma zajimal vas nazor na kvalitu nafty. Podla vasich skusenosti ktora znacka ma najkvalitnejsiu naftu? Jazdim s Fusionom 1,4 TDCI / pry je moc nachylny na kvalitu nafty/ a moje skusenosti su take ze nejlip jede na 1 ARAL / nemecky / 2 OMV 3 SHELL Ma niekto skusenosti s JET CONOCO? Vraj maju najcistejsiu naftu. Ma vyznam do znackovych paliv este pridavat nejake aditiva??? |
Autor: | Bendy&Macíček [ 12 led 2006 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Popravdě sem naftu zatím jinde nebral osobně, ale to co mi říkali, tak je to takto, já mám stejnou zkušenost z benzínu takže když to jde beru jen u Shell a vzhledem k tomu, že je to snad nejbližší benzínka nemám nutnost brát jinde |
Autor: | Ondrej [ 12 led 2006 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja v praci jezdim se ZAFIROU 2.2 DTi 130k a tankuju tam kde to je potreba a v nafte nepozoruju v jizdnich vlastnostech rozdil, ma uz najeto skoro 90tkm, osobne preferuju OMV |
Autor: | dj.DEKL [ 12 led 2006 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Transit 2.5D - Shell V-Power Diesel |
Autor: | ACEMajky [ 13 led 2006 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz mam tu moznost beru Shell naftu, dokonce se mi zda, ze to na ni lepe startuje |
Autor: | Nerco [ 10 lis 2006 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
No můj názor je, že značkové pumpy do nafty aditiva přidávají. Jenže problém je v tom, že se to tam leje až při plnění tanku na čerpací stanici a zas to tam leje jen člověk. No a některý se cítí mzdově podhodnocen, nebo ho k tomu vedou i jiné důvody a nenaleje tam určenou dávku celou a zbytek aditiva vesele rozprodá po známých a u slavného Shellu pak maj úplně obyčejnou naftu, akorát je trochu dražší. Jeden kamioňák prodal známému kanystr nafty z Belgie a ten mi tvrdil, že to na tu naftu jelo o moc líp, než na tu, co tankuje u nás. Tak pokud si to jen nevsugeroval, když na ni jezdil, tak by to znamenalo, že tam asi ty aditiva v Belgii opravdu lejou a pak je to znát na síle motoru a i na spotřebě. |
Autor: | Jack [ 10 lis 2006 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Shell nebo OMW. Ale vzhledem k tomu, že cestou do práce mám OMW tak beru OMW. Na spotřebě, jízdních vlastnostech a i startování se mi zdá Shell i OMW stejné, ale hlavně nebrat neznačkové. |
Autor: | Nerco [ 11 lis 2006 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak s tím nebrat neznačkové nesouhlasím, protože jsem jednou četl ve Světě motorů, kde dělali test u různých čerpaček na kvalitu nafty a u některých značkových pump měli naftu nějak namíchanou s topnou naftou a neznačkové pumpy v malých obcích z toho testu vyšly nejlépe. Takže si berte u značkových, protože to je ten správný psychologický moment, kdyx si myslíte, že do svého miláčka tankujete to nejlepší a přitom jste jen okradeni. Jen o tom nevíte. |
Autor: | Jack [ 11 lis 2006 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerco píše: Tak s tím nebrat neznačkové nesouhlasím, protože jsem jednou četl ve Světě motorů, kde dělali test u různých čerpaček na kvalitu nafty a u některých značkových pump měli naftu nějak namíchanou s topnou naftou a neznačkové pumpy v malých obcích z toho testu vyšly nejlépe.
Takže si berte u značkových, protože to je ten správný psychologický moment, kdyx si myslíte, že do svého miláčka tankujete to nejlepší a přitom jste jen okradeni. Jen o tom nevíte. Z vlastní zkušenosti - když jsem bral u jedné malé benzínky, tak mi to děsně kouřilo, spotřeba cca 6,9l, jednou mi dokonce zamrzla. Od doby co beru Shell nebo OMW tak v pohodě startuju, spotřeba 5,7-5,9l,kouří to podstatně míń a líp to jede. Ale možná máš jiné zkušenosti. How domluvil sem....... |
Autor: | Nerco [ 11 lis 2006 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mno tak z vlastní zkušenosti. Tankuju v nemocnici u sanitkové služby. Maj tam jen pumpu v garáži a cenu o 80 haléřů až o korunu na litru nižší než u Shellu a nic nekouří , tak proč tankovat dražší. Do sanitek to lejou taky a jezdí jim to. Přece by si do vlastních vozů nedávali nějakej sajrajt. No a jednou jsem náhodou tankoval u Shellu a nemůžu je pomlouvat, protože to jelo taky, ale že by to jelo líp, nebo to líp startovalo, tak to potvrdit nemohu, protože se to nijak neprojevilo. |
Autor: | Návštěvník [ 11 lis 2006 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerco souhlas s tebou co se tu kolikrát píše je mi až špatně ale mlčím každý má svůj názor , jinak podniky by nekoupili nějakou břečku |
Autor: | Karel [ 11 lis 2006 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proc by si taky kazili sva auta?To spis jakekoliv pumpy,ty tankuji cizim.A vetsinou jim nic nedokazes. |
Autor: | Karel1 [ 11 lis 2006 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě kvalita pohoných hmot záleží hlavně na provozovateli čerpací stanice . Dvě čerpací stanice , každá má jiného provozovatele , ale obě mají stejného dodavatele firmu Popilka . Na jednu řidiči nadávají a s druhou jsou spokojeni . Někdo holt pančuje a druhý ne ! |
Autor: | Návštěvník [ 12 lis 2006 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já tankuju u OMV v Berouně a zatím v pohodě ani tam v zimě nic nemíchám a voda ve filtru za 10 tis km skoro žádná. |
Autor: | koumen [ 13 lis 2006 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já nejčastěji beru na ONU nebo benzínka Tesco nejlevnější nafta za cca 26,90/l a zatím si nemůžu stěžovat, auto jede a žádné snížené jízdní vlastnosti jsem nezaznamenal. |
Autor: | yakuza [ 12 pro 2006 00:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejvetsi rozdil v nafte byl ve Francii. Jela lip. Tissi motor, lepsi vykon. |
Autor: | vašík [ 17 pro 2006 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak dlouho vydrží nafta v sudu. Aniž by stratila na kvalitě? Sud je uskladněn v kůlně tak že na něj působěj změny teploty. |
Autor: | Karel [ 18 pro 2006 19:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na vojne jsme meli v ulozenkach naftu dost dlouho.A je to v podstate olej a ten by se teoreticky nemel moc kazit ne?Podle me 2 roky urcite.Ale je tu i nejakej chemik tak by to mohl objasnit. |
Autor: | Wizzy [ 18 pro 2006 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsem nijak zvlášť studovaný chemik, ale napadá mě akorát, že po chemické stránce na to bude působit maximálně vzdušná oxidace a to jen na povrchu, což je minimum, to vydrží dlouho. Nafta ale není složena z jedné látky a tu bych viděl možný problém - jak moc homogenní (nebo spíš heterogenní) ta směs je, jestli se časem nezačnou složky od sebe oddělovat, atd... |
Autor: | Návštěvník [ 28 pro 2006 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli si chceš syslit naftu tak raděj zimní,ta je víc aditivovaná takže by mela více vydržet. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |