fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Přesný typ motoru
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4560
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 19 led 2006 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Přesný typ motoru

Mám Ford Escort 1.8D Hatchback CLX výroba 1992/10 a budu měnit motor. Mám dojem, že se do těchto Fordů montovaly 3 druhy motorů a já bych chtěl přesně zjistit jaký tam mám. Kde přesně bych to mohl najít.

Autor:  Karel [ 19 led 2006 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Tady na strankach je nekde Vin dekoder a ten ti to vypise.Nebo to soupni rovnou do http://nmr.ioc.ac.ru/Staff/DmitrievDE/vin/index.html

Autor:  Návštěvník [ 19 led 2006 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

Výsledek je tady, ale v přehledu motorů v sekci Technics jsem našel tři různé identifikace motorů RTE, RTF a RTH a nějak v tom nemám jasno.

Checked VIN --------------> WF0AXXGCAANY18302
Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany
Model --------------------> Escort/Orion 91
Body style ---------------> Hatchback 5 doors
Production date ----------> 1992/10
Complectation ------------> CLX
Engine -------------------> Diesel 1.8NA
Gear ---------------------> BC/MTX/IB5 (5 speed)
Drive --------------------> LHD 2WD
Conditioner --------------> Without AIR Conditioner
Produced for -------------> CZ
Colour -------------------> NORDIC GREEN
Interior -----------------> RAVEN

Autor:  Návštěvník [ 20 led 2006 10:21 ]
Předmět příspěvku:  Typ motoru

To je zrovna trochu o tom o čem debatujeme na vedlejší kapitole (Motor Endura). Z VIN kodi není jasný a jaký motor jde, akorát je vidět že je to atmosferický 1,8 diesel (tzn. BEZ turba), ale typ ??? Možná dělali fakt jen jeden typ od 1990-1998 a jen v 1993 přidali turbo, podle zdvihu a vrtání to tak vypadá, ale Etzoldovi nelze úplně věřit, jsou tam i evidentní bláboly (viz ta ENDURA D a TD)...
Jirka

Autor:  Návštěvník [ 28 led 2006 09:23 ]
Předmět příspěvku:  kod motoru

podívej se přímo na motor. jak je spojenej motor s převodovkou, jak jsou ty dva horní šrouby, tak v těch místech je na bloku motoru vyražený číslo a kod motoru

Autor:  rocco [ 28 led 2006 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Tenhle motor by měl bejt typ RTH (od 90 roku) ale nevim jestli jsou i jiný, ale 1.8TD bych řek že musí mít jiný označení.

Autor:  Bendy&Macíček [ 30 led 2006 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

V techničáku to nemáš? já ano, hledali to i na STK a jak zde kluci výše píšou je to na motoru vyrazěný, ale je to huře vidět zejména když je zapr****ý motor

Autor:  Návštěvník [ 30 led 2006 21:50 ]
Předmět příspěvku:  typ motoru

V TP se č.motoru už min. 2 roky neeviduje, tudíž ho na TK u dovozů (a ani u průběžných TK) nikdo nehledá. To nejezdíš na technický kontroly ?
Prosím kdo z majitelů 1.8 D zná přesně typ svého motoru nebo ho má ještě zapsán v TP ať ho tady uvede, aspoň si v tom teda uděláme jasno, každopádně v Etzoldovi nejsou přesné informace. A o to jde !!!
Díky předem
Jirka

Autor:  Návštěvník [ 31 led 2006 07:49 ]
Předmět příspěvku:  číslo motoru

tak to každopádně, že už číslo motoru nikoho nezajímá, ale nepleťte si pojmy s dojmy, protože číslo a kod motoru, jsou dvě úplně samostatný věci. Před 2 roky mi udělal motor kaput (1.8D) a doma se mi povaloval motor ze staršího typu(1.6D), tak jsem ho naaplikoval do auta a to jste měli vidět panáčky na STK, jak se tvářili.

Autor:  Bendy&Macíček [ 31 led 2006 09:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: typ motoru

Jirka H píše:
V TP se č.motoru už min. 2 roky neeviduje, tudíž ho na TK u dovozů (a ani u průběžných TK) nikdo nehledá. To nejezdíš na technický kontroly ?
Prosím kdo z majitelů 1.8 D zná přesně typ svého motoru nebo ho má ještě zapsán v TP ať ho tady uvede, aspoň si v tom teda uděláme jasno, každopádně v Etzoldovi nejsou přesné informace. A o to jde !!!
Díky předem
Jirka


přesně jak píše DUB, bavíme se o typovém označení motoru, ne o jeho čísle a jak vidíš v podpisu mám dvě auta akobe jsem přpisoval na sebe a s jedním byl na STK a u obouch je zajímal typ motoru. Číslo ani u jednoho a to u jednoho je napsané, je totiž v původním TP a na motoru je čitelné i když stěží. Na Escortu není vůbec a tam dle TP je přiděleno nějaké, ale to nikdo nikdy nehleda, jen typ, abych tam neměl jinej typ motoru než je uvedeno v TP. U Mondea to hledal jeden člověk asi 15min a pak si přizval na pomc kolegu, nevěděl kde to je a tak hledali a pak hezky luštili, je to celkem na blbém místě a špatně viditelné, ale je to asi na dvou nebo třech místech - kdyby někdo chtěl přerážet :P

Autor:  vašík [ 31 led 2006 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem si našel velký TP.Při STK 2maníci hledali číslo na motoru snad 20 min :D , poslali mě na kafe,pak přišli valká radost :roll: .Prej je na bloku pravo pod hlavou schované pod trobkama.Nemůžo potvrdit byl jsem na kávě.V TP jsem č.m. nenašel všude je jenom VIN. Typ motoru 1.8 TCI D RFS.Rok výroby neurčen,dle první registrace TP NSR v roce 27.03.1998.To je zápsáno v TP. :wink:

Autor:  Endy [ 31 led 2006 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Číslo motoru v TP je, a jeto posledních pět číslic z VIN. Na motoru vyraženo z boku nad převodovkou. Na STK šel úplně na jisto. Hledají ho hlavně u Evidenční kontroly.

Autor:  Návštěvník [ 31 led 2006 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Kód motoru

Díky, že jste mě vyvedli z omylu, že typ motoru je (tedy NENÍ) součástí čísla motoru !
Tak jak to logicky mají třeba AUDI. Jak Fordi uvažují někdy zírám ?! Takhle je č.motoru opravdu údaj na h... Ale kde tedy ten typ motoru zjistim ??? To je stále otevřená otázka, protože se to odhaduje jen nepřímo z typu auta a roku výroby. Měl vůbec motor 1.8D během své výroby od r.1990 nějaké konstrukční změny a modifikace ?
Jirka

Autor:  Bendy&Macíček [ 01 úno 2006 09:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jak píše vašík, vpravo pod hlavou schovanej pod trubkama a pak taky někde níž je zepredu a snad má nebo může bejt i vlevo, ale fakt se to blbě hledá, chce to pořádný světlo. Zkusím to najít a nafotiti ti to, kde by se to dalo najít, ale bylo to špatně vidět. Ideální je kouknout k někomu a pak hledat u sebe, ale místa jsou prý "nepravidelná" a jsou tři, kam to dávali. To říkal ten chlapek na STK - právě při evidenčce.

Autor:  nat [ 26 úno 2006 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Co mám v TP, opsal jsem do podpisu. Co mám na motoru zatím nevím. :-D

Autor:  Návštěvník [ 17 bře 2006 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

vašík píše:
Tak jsem si našel velký TP.Při STK 2maníci hledali číslo na motoru snad 20 min :D , poslali mě na kafe,pak přišli valká radost :roll: .Prej je na bloku pravo pod hlavou schované pod trobkama.Nemůžo potvrdit byl jsem na kávě.V TP jsem č.m. nenašel všude je jenom VIN. Typ motoru 1.8 TCI D RFS.Rok výroby neurčen,dle první registrace TP NSR v roce 27.03.1998.To je zápsáno v TP. :wink:

Já mám stejnej problém. V techničáku mám RFS, ale v autě RFK. Je zajímavý, že v originál TP z Německa žádné označení motoru není a podle VINu to taky určit nelze. Kde je teda chyba? Na technický u Forda jsem neprošel, ale u jinýho maníka jo (Přesně jak píšete, po 20-ti minutách to vzdal a řek, že je to OK.).
Jak dál?

Autor:  PADY [ 21 bře 2006 11:11 ]
Předmět příspěvku: 

Já jsem také hledal,ale našel jsem pouze ten typ RFS na boku nad převodovkou. V místech co byvalo vpředu vlevo číslo,vpravo typ na u MkIV nic není,teda podle benzínových.Na 1,6D ho mám také nad převodovkou.

Autor:  Floki [ 12 dub 2007 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: typ motoru

Jirka H píše:
V TP se č.motoru už min. 2 roky neeviduje, tudíž ho na TK u dovozů (a ani u průběžných TK) nikdo nehledá. To nejezdíš na technický kontroly ?
Prosím kdo z majitelů 1.8 D zná přesně typ svého motoru nebo ho má ještě zapsán v TP ať ho tady uvede, aspoň si v tom teda uděláme jasno, každopádně v Etzoldovi nejsou přesné informace. A o to jde !!!
Díky předem
Jirka


Mám Escorta 1.8D rok výroby 1993 a mam kod motoru RTH

Autor:  horse [ 13 črc 2007 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

Marty píše:
vašík píše:
Tak jsem si našel velký TP.Při STK 2maníci hledali číslo na motoru snad 20 min :D , poslali mě na kafe,pak přišli valká radost :roll: .Prej je na bloku pravo pod hlavou schované pod trobkama.Nemůžo potvrdit byl jsem na kávě.V TP jsem č.m. nenašel všude je jenom VIN. Typ motoru 1.8 TCI D RFS.Rok výroby neurčen,dle první registrace TP NSR v roce 27.03.1998.To je zápsáno v TP. :wink:

Já mám stejnej problém. V techničáku mám RFS, ale v autě RFK. Je zajímavý, že v originál TP z Německa žádné označení motoru není a podle VINu to taky určit nelze. Kde je teda chyba? Na technický u Forda jsem neprošel, ale u jinýho maníka jo (Přesně jak píšete, po 20-ti minutách to vzdal a řek, že je to OK.).
Jak dál?


Můžeš prosim napsat jak to dopadlo, mam ted stejny problem - pri evidencni kontrole pri prepisu neprisli na to ze v aute je jinej typ motoru, nez v TP a ted mi nechtej udelat technickou...

Autor:  Floki [ 14 črc 2007 10:43 ]
Předmět příspěvku:  typ

Myslím že vy nemělo vadit pokud je jiny jen to poslední ze tří písmen ne? Já mam totiž v papírech kod motoru RTB protože mam papíry z roku 1989 a auto i motor je 1993 a motor RTH. na kastli mezi světlama mam na stříbrnym štítu napsáno jako kod motoru jenom RT,z toho vyvozuju že tam můžu dát všechny motory ktery začínají na RT. Jo a technickou sem udělal legální a prošlo normálně,neměl k tomu žádny výhrady. Kod motoru je vyraženej na hlavě když se podíváte u řidičovy strany,pod pumpu na naftu. já tam mám třeba vyraženo RT a potom jinou raznicou i velikostí tam je zatím H :o

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/