fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

opět startování
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=4725
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 05 úno 2006 22:03 ]
Předmět příspěvku:  opět startování

Mám klasiku 1,8TD a nikdy jsem neměl se zimním startováním problém, na po druhé a to stojím jen venku. Před týdnem jsem dobíjel baterku, byla s auta venku ,teď točí jako hrom, ale od té doby to chytá velice obtížně. Skoro tak pětkrát dvacet sekund točení né-li déle . A dnes jsem již nenastartoval vůbec a i ta baterka to asi brzo odnese. Zkusím zítra teplou garáž. A uvidím. V zamrznutí a ve vodě to ale nevidím, naftu beru furt stejně, žhavení taky jede. Víte někdo v čem by mohl být další problém? Díky

Autor:  Carminsky [ 05 úno 2006 22:41 ]
Předmět příspěvku:  startování

V posledním měsíci jsem si užil se zamrzáním nafty. Od ACM jsem se dozvěděl, že pod sedačkou je víčko nádrže, vypáral jsem tam kus kastle rozbrusem, víčko našel , nádrž jsem vyčistil - lihem a natankoval jsem Articku u Shellu. Jezdil jsem v pohodě ( Natáhl jsem i nové potrubí vnitřkem auta), ale dnes, z ničehonic, bez varování - za jízdy přestal běžet motor. Za autem plnej vozík, v kopci, v idiotským místě a na ledu, no jak jinak. Po nějaké době se mi podařilo znova nastartovat, pak to za pár kiláků opět chcíplo, to se opakovalo třikrát, teď už to nedělá nic. Nafta teče, žhaví to, nevím si rady. Po poradě s Etzoldem si říkám, jestli to nejsou vstřiky. Nevím si rady, tak Ti přeju hodně úspěchů.

Autor:  Jan R [ 06 úno 2006 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

Měl jsem obdobný problém, když jsem měnil palivový filtr a kontroloval topení ohřevu nafty. Následovao odvzdušnění (nejsem si jistý, zda bylo dostatečné - malé bublinky šly pořád.) Přitom jsem také měl mimo jiné krátce odpojenou baterku - měřil jsem klidový proud (bez zátěže), a po nastartování trhavý běh motoru, při jízdě do 2000ot kolísavé otáčky (bylo slyšet přidávání krokovým motorkem), během něsledujících 15-ti km jsem 5x stál - nejčastěji do kopce. Vždy stačilo dopumpovat naftu čerpad. nad filtrem a jel jsem dál. Z počátku jsem měl podezření, že mi vymazalo nastavení v paměti - ale do dnes nevím... Po cca 2 dnech jezdím zdálo-by se normálně. Jen mám pocit, že slyším během jízdy v otáčkách do 2000 nastavování krokovým motorkem ARG (nevím, zda je zkratka správně). Dřív jsem to neregistroval. Je to normální?

Autor:  Lancelote [ 06 úno 2006 11:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: opět startování

pav. píše:
Mám klasiku 1,8TD a nikdy jsem neměl se zimním startováním problém, na po druhé a to stojím jen venku. Před týdnem jsem dobíjel baterku, byla s auta venku ,teď točí jako hrom, ale od té doby to chytá velice obtížně. Skoro tak pětkrát dvacet sekund točení né-li déle . A dnes jsem již nenastartoval vůbec a i ta baterka to asi brzo odnese. Zkusím zítra teplou garáž. A uvidím. V zamrznutí a ve vodě to ale nevidím, naftu beru furt stejně, žhavení taky jede. Víte někdo v čem by mohl být další problém? Díky


Tak ten samý problém mám také, startovalo mi to dobře, pak trošku hůře, měl jsem ještě orig.žhaviče, následovala výměna (brisk) a bylo to dobré, ale během prvních velkých mrazů mi to začalo dělat to co Tobě. Má závada je tedy tím, že mi padá nafta, tzn. vždy ráno otevřu kapotu, napumpuju naftu, až je pumpa úplně tvrdá a nejde skoro zmáčknout (jo mám klíček v poslední poloze - svítí kontrolky), pak jedno žhavení, cvakne relé a na první otočení chytne. Zkus.

Autor:  Návštěvník [ 06 úno 2006 17:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: opět startování

Jo, díky za radu. Já si totiž taky myslím, že je to tím, že se tam nafta nedostává, jak má. Nechal jsem dnes auto rozmrznout v teplé garáži na pět hodin a pak na podruhý chytlo. Ale jelikož tam být nemůže, tek jsem zase vyjel ven. Tak uvidíme. Zkusim co radíš, když to nepomůže, mrknu se na palivový filtr. Jinak za jízdy žádný problém nemám.

Autor:  Endy [ 06 úno 2006 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

Vypadá to na zanesený filtr.

Autor:  Karel [ 06 úno 2006 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Uvazuju ze do okruhu vzradim sklinku.Mel jsem ji tam uz na starym ropaku.Tam bude hned videt jaka nafta tece do filtru.Po zanesenï palivoveho filtru uz mu nic nepomuze,ikdys rozmrzne.Porad bude mit malou pruchodnost.Staci vyradit filtr a dojet jen tak.Ale lepsi je vozit sebou takovej malej pruchozi filtrik(asi 40Kc) a ten tam na dojezd vrazit.A doma tam dat funglovku.A panove vite jak to delaj rusaci?Vrazi do nadrze retaz a na ten se nachyta led,pak ho vydelaj,omlati a vrazi zpatky. :D

Autor:  Martin 1,6 [ 06 úno 2006 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

Pav. : A když tak dlouho startuješ.... Jde ti z výfuku rozprášená nafta?

Autor:  Lancelote [ 07 úno 2006 07:14 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 1,6 píše:
Pav. : A když tak dlouho startuješ.... Jde ti z výfuku rozprášená nafta?


Mě to právě z výfuku kouřilo, takže nafta mi tam šla, teď záleží co to dělá Pavlíkovi.

To Karel: s tím řetazem v nádrži se to dělá i tady, na něm se vlastně vymrazí ta voda, ale parafin ti ztuhne kdekoli dále v pal. soustavě.

Autor:  Návštěvník [ 07 úno 2006 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

Lancelote píše:
Martin 1,6 píše:
Pav. : A když tak dlouho startuješ.... Jde ti z výfuku rozprášená nafta?


Mě to právě z výfuku kouřilo, takže nafta mi tam šla, teď záleží co to dělá Pavlíkovi.

To Karel: s tím řetazem v nádrži se to dělá i tady, na něm se vlastně vymrazí ta voda, ale parafin ti ztuhne kdekoli dále v pal. soustavě.





No, žádnou rozprášenou naftu jsem nezaregistroval, ale protože venku celý den sněží, tak jsem se ještě o nic nepokoušel

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/