fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Čepadlo 1.6D http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5103 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Návštěvník [ 09 bře 2006 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | Čepadlo 1.6D |
Ahoj, na čerpadle BOSCH v mém Escortu 1.6D mám vymlácené pouzdro hřídelky plynu a velmi pravděpodobně mi tudy přisává vzduch a padá nafta. Zároveň mám jedno dobré vstřikovací čerpadlo náhradní. Co je jednodušší cesta - výměna čerpadla nebo výměna některých dílů? Jak na to? Díky za rady |
Autor: | PADY [ 21 bře 2006 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
No moje čerpadlo na tomto místě teklo.Takže šlo ven a k čerpadláři. Ten to přetěsnil a nastavil,zkontroloval tlak. Horší bylo po vrácení nastavit předvstřik. Bylo to minulou zimu a buď to blbě chytalo,nebo nešel do otáček.To nastavení je hodně citlivé. Mechanik to zkoušel týden,až se to povedlo na 1+ a letos v mrazech nemám problém to napoprvé natočit. Takže rysk, nebo koupit nové těsnění atd. a měnit na autě. Jinak 1,6 čerpadlo sedí na kuželu s klínkem a je tam převod ozub koly a né řemenem jako u 1,8 ,takže se to nerozhází,jen to pak doladit. Já to tam měl na kuželu dost nalisováný a mechanik si strhnul stahovák.Jo a motor musel ze silenbloku,aby se tam k tomu dostal . Takže vše zvaž,toto je má zkušenost u které jsem asistoval. |
Autor: | Návštěvník [ 21 bře 2006 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za radu a zkušenosti. Včera odpoledne jsem se dal cestou opravy uložení hřídelky plynu, vyměnit čerpadlo můžu vždycky. Nové pouzdro uložení a těsnící "O" kroužek jsem koupil v Pragopalu, horní víko jsem sundal postupem: odpojení zpětného vedení nafty - vyšroubování šroubu nastavení nafty - demontáž mechanismu pod táhlem plynu (poznačit polohu vůči hřídelce!) - demontáž víka. Nalisoval jsem nové pouzdro, na hřídelce vyměnil kroužek a opačným postupem demontáže vše namontoval zpět. Nejvetší problém byl s pákou plynu, pružinou pod ní a nastavením správné polohy na tisícíhranu hřídelky. Celá akce trvala asi dvě hodiny pečlivé práce a získal jsem mnohem lepší ranní starty. Ale protože teplý motor jde dost doměkka, možná bych starty ještě vylepšil trošinku větším předvstřikem. |
Autor: | PADY [ 22 bře 2006 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Gratuluju k úspěšné opravě. Pro předvstřik natáčej opravdu velmi málo, je fakt citlivé. |
Autor: | Pines [ 11 dub 2006 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahojky prosím vás jakým způsobem nastavím čerpadlo při startování nechce auto chytit trvá to někdy dost dlouho...měl jsem ho v servisu kde mi přetěsnily hřídelku plynové páčky jak zde popisujete.Ráno když auto stojí dva dny tak ho trápím se sešlápnutým plným plynem dost dlouho aby to chytlo. Děkuji za radu Zoufalec |
Autor: | PADY [ 11 dub 2006 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejspíš ti padá nafta.Zkus před startem napumpovat ručně naftu. Mě to sálo vzduch okolo ruční pumpy(nad naftovým filtrem).Vyřešil jsem to zatěsněním silikonem.Sice ručně nefunkční,ale nafta již nepadá.Také je docela důležité mít vpořádku přepadové hadičky od vstřiků. |
Autor: | Pines [ 12 dub 2006 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
PADY píše: Nejspíš ti padá nafta.Zkus před startem napumpovat ručně naftu. Mě to sálo vzduch okolo ruční pumpy(nad naftovým filtrem).Vyřešil jsem to zatěsněním silikonem.Sice ručně nefunkční,ale nafta již nepadá.Také je docela důležité mít vpořádku přepadové hadičky od vstřiků.
Bylo to v servisu tohle všechno by mělo být hotový a v pořádku....Ale díkes za radu |
Autor: | Návštěvník [ 12 dub 2006 16:29 ] |
Předmět příspěvku: | Pumpa |
To Pady : Tos to teda vyřešil... Prodává se na ruční pumpu set membrán, v sobotu jsem to kupoval i s palivovým filtrem za 450,-Kč komplet ! Starou pumpu rozděláš velmi lehce a celý vyčistit, vyměnit střeva a složit, práce na hodinku a těsní to parádně. A hlavně to FUNGUJE ! Je to poruchová věc a přisává to tudy vzduch do čerpadla, mě se to projevovalo postupným sáknutím až jsem najednou vůbec nenastartoval... Jirka |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |