fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Táhlo na turbu
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5123
Stránka 1 z 1

Autor:  havrdy [ 12 bře 2006 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Táhlo na turbu

Při jakym tlaku má otevřít to táhlo výfukovy potrubi nebo jak jinak to mám seřídit,připadá mě že to málo otevírá.Dik

Autor:  Návštěvník [ 12 bře 2006 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

Zkontroloval bych jen jestli není klapka zatuhlá, nebo jestli není vypadlá závlačka, pří přetlaku 1,3 Baru bývá naplno otevřená. A moc to nešteluj u auta kde ta klapka zatuhne v zavřené poloze a turbo tlačí furt max. to řídící jednotka vyhodnotí jako chybu a omezí to na palivu aby nedošlo k poškození motoru. A pak to fakt nejede. Zkontroluj jen funkčnost!!!

Autor:  havrdy [ 12 bře 2006 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

S klapkou jde pohnout normálně až do plna,ale při přidání plynu se pootevře jenom kousek,to si myslim že při nárustu tlaku by se měla otevřit uplně,aby se nepřetočilo turbo,zkusim ještě změřit tlak jakej dává turbo

Autor:  ACEMajky [ 13 bře 2006 09:53 ]
Předmět příspěvku: 

Takze obavam se ze RJ zadny pretlak nevyhodnoti - nema jak :)))

Takze u escorta a mondea je max tlak nastaven na 0,9atm (podle Etzolda). na miste to nesestelujes, musis mit budik v aute a merit za jizdy, na volnobeh jsem s origo turbem udelal 0,6atm a pri jizde 0,8-0,9atm, ted pouzivam tuto banku na turbu s promenlivou geometrii lopatek a mam to sestelovany na 0,9atm a pri max seslapnuti 1atm (jezdival jsem asi tyden s 1,7atm a to byl nazec:) - ale na cerpadlo uz nesla pridat nafta :) - ale to bylo jenom tim ze mi to jeden byvaly kamarad instaloval a udelal regulaci blbe, pak jsme si to opravil a je to OK

Autor:  Návštěvník [ 13 bře 2006 21:36 ]
Předmět příspěvku: 

To co jsem psal jsou zkušenosti z tdci a tddi. Hlavně jsem tím chtěl říct, že je do toho lepší nevrtat. U aut kde regulace nefunguje a nebo je už někým "ovlivněna" je lepší koupit si nějakou tu ojničku navíc!

Esik sice nemá čidlo map v sání, ale samotnou regulací turba, jak jsi sám napsal nic nevyřeší, pokud si neporadí se směšovacím poměrem!

Jinak by mě docela zajímalo co máš za turbo a jestli ten motor kterej byl překrmenej 1,7 ještě žije. Řešil jsem Tansita TDCI, kde zákazník zapojil hadičku přímo z vakuovky na ovladání lopatek a nejvíc co to dokázalo natlačit bylo 250 kpa absolutního tlaku, takže 1,5Baru. Skončilo to tím, že umřelo turbo. Po namontování novýho auto cukalo- komprese 18,28,29,27- Na jedničce ohnutá ojnice!!!

Autor:  ACEMajky [ 14 bře 2006 09:19 ]
Předmět příspěvku: 

VNT17 z audi A4 (passat B5) - tusi ta 110konovka

Kamos co mi delal priruby zapojil regulaci nesmyslne - vim vice to tlacilo, tim vice to chtelo pridavat na tlaku a steloval to tim doraz sroubkem, takze jsem drzak prevaril na druhou stranu a posteloval na 0,9-1atm. Reguluje se to original bankou (tusim accurator se tomu rika).

Motor takhle najel asi 10, max 20km, me bylo hned jasny ze tudy cesta nevede - ze je to na odrovnani motoru - jinak tohle turbo umi udelat i 2,5atm :) (samo zalezi na jak dlouho :) - snad to neni OT, kdyz je to taky o regulaci :)


Jinak plne s tebou souhlasim ze do regulace radeji nesahat, kor kdyz clovek nema budik v aute. Jinak nejhorsi je taky kdyz nekde zacne netesnit saci soustava za turbem, to pak i budik ukazuje malo a clovek si mysli ze to netlaci a ono to zatim funi jako svin a turbo muze udelat papa

Autor:  havrdy [ 14 bře 2006 13:41 ]
Předmět příspěvku: 

Takže všechno jinak,podfukuje těsněni na vyfuku na parohách,takže dám novy a uvidíme co to udělá s tlakama,budik mám sehnanej tak to tam zkusim naroubovat kolik to teda vlastně dáva,ale myslim,že hlavni problem bude to těsněni

Autor:  havrdy [ 23 bře 2006 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

No tak jsem to rozdělal a těsněni špatny,hadica od váhy taky dirka no a hlavně turbo si dalo odchod,takže kdyby náhodou měl někdo turbo navic tak bych měl zájem za nějakou rozumnou cenu

Autor:  Jardas [ 26 bře 2006 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

S tím táhlem se dá normálně pohnout rukou?Klapku myslíte u výfuku?

Autor:  havrdy [ 26 bře 2006 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

s táhlem by mělo jít pohnout rukou a nebo to můžeš vyzkoušet vzduchem,ale musiš mít redukční ventil a tlak 1,3 baru otevřeno naplno jak řiká Pája,klapka je ve vyfukovym potrubi

Autor:  Jardas [ 26 bře 2006 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to zítra musím vyzkoušet,pak dám vědět jak jsem dopadl :-D

Autor:  ACEMajky [ 27 bře 2006 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Musi jit rukou,a le je tam pruzina, takze to de docela ztuha

Autor:  Jardas [ 27 bře 2006 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

Rukou jsem s tím nehnul,ale šroubovákem jo,jde to dost silou,ale zarezle to nebylo

Autor:  Jan R [ 08 říj 2006 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

Dotaz..
Tím táhlem by mělo jít pohnout ven? - od baňky? nebo dovnitř.. Mám to docela tuhé.

Autor:  ACEMajky [ 16 říj 2006 09:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tusim ze vyjizdi z banky ven, jj, vyjizdi z banky ven - do banky de tlak a vysouva tycku

Autor:  Jack [ 25 říj 2006 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

ACEMajky píše:
VNT17 z audi A4 (passat B5) - tusi ta 110konovka

Kamos co mi delal priruby zapojil regulaci nesmyslne - vim vice to tlacilo, tim vice to chtelo pridavat na tlaku a steloval to tim doraz sroubkem, takze jsem drzak prevaril na druhou stranu a posteloval na 0,9-1atm. Reguluje se to original bankou (tusim accurator se tomu rika).

Motor takhle najel asi 10, max 20km, me bylo hned jasny ze tudy cesta nevede - ze je to na odrovnani motoru - jinak tohle turbo umi udelat i 2,5atm :) (samo zalezi na jak dlouho :) - snad to neni OT, kdyz je to taky o regulaci :)


Jinak plne s tebou souhlasim ze do regulace radeji nesahat, kor kdyz clovek nema budik v aute. Jinak nejhorsi je taky kdyz nekde zacne netesnit saci soustava za turbem, to pak i budik ukazuje malo a clovek si mysli ze to netlaci a ono to zatim funi jako svin a turbo muze udelat papa


Chtěl jsem se zeptat. To Turbo z audi. Má to vliv na spotřebu a na sílu motoru. Nezkoušel si z 0 na 100?

Jack

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/