fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
Ford Escort 1,8TD Combi 66kW r.v.98-udrzba-na co dat pozor http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5497 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 10 dub 2006 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | Ford Escort 1,8TD Combi 66kW r.v.98-udrzba-na co dat pozor |
Zdravím všetkých zainteresovaných f.escorťákov. Stal som sa čerstvým majiteľom Ford Escort-u (r.v. 1998, 1.8TD, 66kW, 101.000km, klíma, centál, ABS, 2x airbag...) a rád by som sa dozvedel, na čo všetko si mám dohliadnuť, aby mi môj tátoš vydržal čo najdlhšie a aby mi čo najlepšie slúžil. Díky vopred všetkým za rady. |
Autor: | mrJekill [ 10 dub 2006 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když se o něho budeš starat : náplně,oleje atd,tak by chvíli vydržet mohl.Závadám se stejně asi nevyhneš,ale to je taky dost o předchozím majiteli.U TD hlavně vyměň rozvoďák,jestli to má skutečně 101 000,tak je možný,že je tam třeba ještě původní..I to se soudruzi může stát. |
Autor: | Návštěvník [ 10 dub 2006 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Rozvodový remeň som menil, aj tesnenie pod hlavou, na výmenu náplní a filtrov sa strojím. Merali mi tlaky a majú 24 ale neviem čoho. Povedali mi že to je super a počet kilometrov určite tomu zodpovedá... Čo vy na to? Čo ešte treba spraviť? |
Autor: | Návštěvník [ 11 dub 2006 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | Nízké tlaky |
Tlaky 24 jsou dost málo, minimum je 27, jak to startuje v zimě? Pavel |
Autor: | Návštěvník [ 11 dub 2006 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam ho 2 dni takze neviem... na co si mam davat pozor pri tomto type? |
Autor: | haromax [ 11 dub 2006 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
v podstatě to základní už bylo řečeno náplně ,rozvoďák , hlavně to extrémně nehoň a pak by ti to mělo vydržet dlouho , pokud původní majitel něco nezmrvil . Ja mam najeto přes 250 tis. a není co řešit , je dobré aby rozvodak měnili opravdu dobře ,aby byl dobře nastaven předstrik paliva , pak to blbne, jinak přeji spousta najetych kilometru a hlavne bez nehod ------------------------------------------------------------- F. escort 1,8td 66kw com bi |
Autor: | ACEMajky [ 11 dub 2006 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejak se mi to nechce cist,krom toho o tomto tu toho bylo napsano mnoho, jenom hledat Napada me v rychlosti, kdyz ho rpozenes (treba dalnice) tak kdyz zastavis, nech ho tak 30s-1minutu navolnobeh bezet - coz se ma delat u kazdyho oturbenyho motoru) - aby se schladil trochu olej co maze turbo Kdyz je studenej, nenakladej mu, pak rada praska hlava motoru |
Autor: | Návštěvník [ 11 dub 2006 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
diky vsetkym za rady. takze aj tu plati, ze co do neho da to mi aj vrati... ak by niekoho este napadlo ako dobra rada, budem vam povdacny... |
Autor: | Eskláda [ 11 dub 2006 23:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
já mám sice slabší verzi ale ještě zdůrazním a připomenu aby jsi se choval dost opatrně na studenej motor,žádný točky |
Autor: | Návštěvník [ 12 dub 2006 11:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
priatelia, este by ma zaujimalo ktore miesta karoserie su nachylne na hrdzavenie, ako to je s zivotnostou tlmicov a ako su na tom napravy... Diky. |
Autor: | ACEMajky [ 12 dub 2006 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
U rzi zalezi odkud autoje, u me je to (byla) podlaha za ridicem - spatne striknuty z vyroby, pak u kombi 5. dvere - okolo sterace a nad a okolo SPZ, kouknout okolo dveri pod ty gumy, obcas to tam taky rezne |
Autor: | Návštěvník [ 12 dub 2006 13:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky. Este by ma zujimalo, ako to je klucmi, teda hlavne ako sa pozna, ktory kluc je MASTER. Ja som dostal len 2 kluce a v navode sa pise, ze by mali byt 3. Ak ho nemam, da sa niekde zohnat? |
Autor: | PADY [ 12 dub 2006 13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Master je ten s tim červeným bodem na plastu. Tedy alespoň myslým,protože já mám z Belgie jen ten a vše funguje. Někde na foru se to tu již řešilo. |
Autor: | ACEMajky [ 12 dub 2006 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
U me to bylo tak, ze celej cervenej byl mastr a pak jsme mel cernej s cervenym bodem a to byl (je) podle me obyc |
Autor: | Jardas [ 12 dub 2006 14:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja taky myslím že master je celý červený.Ten s tím čtverečkem a lampičkou je normál. |
Autor: | -petr- [ 12 dub 2006 14:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Správně jsou klíče 3, a to červený (zřejmě MASTER), pak černý s červeným čtverečkem a černý s lampičkou nebo DO centrálu. |
Autor: | Návštěvník [ 12 dub 2006 21:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
takze teraz viem, ze MASTER nemam. Kde sa da zohnat taky kluc? |
Autor: | ACEMajky [ 13 dub 2006 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ve fordu a priprav si moc moc penez |
Autor: | Návštěvník [ 14 dub 2006 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam dalsi dotaz. Ako zistim, ze tam mam alarm? Medzi nastaveniami hodin mam diodu ale neviem na co tam je. Dialkove k autu nemam takze naozaj neviem. Ako to zistim? |
Autor: | mrJekill [ 14 dub 2006 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Budeš tam mít zřejmě jen imitaci alarmu,tzv blikající dioda,pokud nemáš DO,tak by jsi ani neměl ten alarm čím ovládat. Případně ta dioda signalizuje pouze činnost imobilizeru. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |