fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Ford Escort 1,8TD Combi 66kW r.v.98-udrzba-na co dat pozor
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5497
Stránka 1 z 2

Autor:  Návštěvník [ 10 dub 2006 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Ford Escort 1,8TD Combi 66kW r.v.98-udrzba-na co dat pozor

Zdravím všetkých zainteresovaných f.escorťákov.
Stal som sa čerstvým majiteľom Ford Escort-u (r.v. 1998, 1.8TD, 66kW, 101.000km, klíma, centál, ABS, 2x airbag...) a rád by som sa dozvedel, na čo všetko si mám dohliadnuť, aby mi môj tátoš vydržal čo najdlhšie a aby mi čo najlepšie slúžil.
Díky vopred všetkým za rady.

Autor:  mrJekill [ 10 dub 2006 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Když se o něho budeš starat : náplně,oleje atd,tak by chvíli vydržet mohl.Závadám se stejně asi nevyhneš,ale to je taky dost o předchozím majiteli.U TD hlavně vyměň rozvoďák,jestli to má skutečně 101 000,tak je možný,že je tam třeba ještě původní..I to se soudruzi může stát.

Autor:  Návštěvník [ 10 dub 2006 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Rozvodový remeň som menil, aj tesnenie pod hlavou, na výmenu náplní a filtrov sa strojím.
Merali mi tlaky a majú 24 ale neviem čoho. Povedali mi že to je super a počet kilometrov určite tomu zodpovedá... Čo vy na to?
Čo ešte treba spraviť?

Autor:  Návštěvník [ 11 dub 2006 12:18 ]
Předmět příspěvku:  Nízké tlaky

Tlaky 24 jsou dost málo, minimum je 27, jak to startuje v zimě? Pavel

Autor:  Návštěvník [ 11 dub 2006 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

mam ho 2 dni takze neviem...
na co si mam davat pozor pri tomto type?

Autor:  haromax [ 11 dub 2006 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

v podstatě to základní už bylo řečeno náplně ,rozvoďák , hlavně to extrémně nehoň a pak by ti to mělo vydržet dlouho , pokud původní majitel něco nezmrvil .
Ja mam najeto přes 250 tis. a není co řešit , je dobré aby rozvodak měnili opravdu dobře ,aby byl dobře nastaven předstrik paliva , pak to blbne, jinak přeji spousta najetych kilometru a hlavne bez nehod

-------------------------------------------------------------
F. escort 1,8td 66kw com :lol: bi

Autor:  ACEMajky [ 11 dub 2006 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

Nejak se mi to nechce cist,krom toho o tomto tu toho bylo napsano mnoho, jenom hledat

Napada me v rychlosti, kdyz ho rpozenes (treba dalnice) tak kdyz zastavis, nech ho tak 30s-1minutu navolnobeh bezet - coz se ma delat u kazdyho oturbenyho motoru) - aby se schladil trochu olej co maze turbo

Kdyz je studenej, nenakladej mu, pak rada praska hlava motoru

Autor:  Návštěvník [ 11 dub 2006 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

diky vsetkym za rady.
takze aj tu plati, ze co do neho da to mi aj vrati...
ak by niekoho este napadlo ako dobra rada, budem vam povdacny...

Autor:  Eskláda [ 11 dub 2006 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

já mám sice slabší verzi ale ještě zdůrazním a připomenu aby jsi se choval dost opatrně na studenej motor,žádný točky :wink:

Autor:  Návštěvník [ 12 dub 2006 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

priatelia,
este by ma zaujimalo ktore miesta karoserie su nachylne na hrdzavenie,
ako to je s zivotnostou tlmicov a
ako su na tom napravy...
Diky.

Autor:  ACEMajky [ 12 dub 2006 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

U rzi zalezi odkud autoje, u me je to (byla) podlaha za ridicem - spatne striknuty z vyroby, pak u kombi 5. dvere - okolo sterace a nad a okolo SPZ, kouknout okolo dveri pod ty gumy, obcas to tam taky rezne

Autor:  Návštěvník [ 12 dub 2006 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Diky.
Este by ma zujimalo, ako to je klucmi, teda hlavne ako sa pozna, ktory kluc je MASTER. Ja som dostal len 2 kluce a v navode sa pise, ze by mali byt 3. Ak ho nemam, da sa niekde zohnat?

Autor:  PADY [ 12 dub 2006 13:59 ]
Předmět příspěvku: 

Master je ten s tim červeným bodem na plastu. Tedy alespoň myslým,protože já mám z Belgie jen ten a vše funguje. Někde na foru se to tu již řešilo.

Autor:  ACEMajky [ 12 dub 2006 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

U me to bylo tak, ze celej cervenej byl mastr a pak jsme mel cernej s cervenym bodem a to byl (je) podle me obyc

Autor:  Jardas [ 12 dub 2006 14:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ja taky myslím že master je celý červený.Ten s tím čtverečkem a lampičkou je normál.

Autor:  -petr- [ 12 dub 2006 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Správně jsou klíče 3, a to červený (zřejmě MASTER), pak černý s červeným čtverečkem a černý s lampičkou nebo DO centrálu.

Autor:  Návštěvník [ 12 dub 2006 21:20 ]
Předmět příspěvku: 

takze teraz viem, ze MASTER nemam.
Kde sa da zohnat taky kluc?

Autor:  ACEMajky [ 13 dub 2006 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ve fordu a priprav si moc moc penez :)

Autor:  Návštěvník [ 14 dub 2006 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Mam dalsi dotaz.
Ako zistim, ze tam mam alarm? Medzi nastaveniami hodin mam diodu ale neviem na co tam je. Dialkove k autu nemam takze naozaj neviem.
Ako to zistim?

Autor:  mrJekill [ 14 dub 2006 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

Budeš tam mít zřejmě jen imitaci alarmu,tzv blikající dioda,pokud nemáš DO,tak by jsi ani neměl ten alarm čím ovládat.
Případně ta dioda signalizuje pouze činnost imobilizeru.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/