fordfans.cz http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/ |
|
NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=55471 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | milalof [ 27 pro 2012 22:41 ] |
Předmět příspěvku: | NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
Zdravím, mám rád Ford a pořídil jsem Escort r.v 97 1.8 TD Endura -DE bohužel druhá jízda a nestartuje Koukal jsem na různá fóra, ale nikde nebyl postup co a jak zkontrolovat, když motor nestartuje. Manuál ,,Jak na to" jsem nikde v .pdf nenašel. U mne při startování po dvojím nažhavení slyším nějaké cvakání, pak motor točí, ale nenaskočí. Jen se občas ozve jakoby pár vznícení směsi, jinak nic a to mohu vybít celou 70 Ah Vartu. Teplota při startování nad nulou. Co bych měl zkontrolovat? Před dvěma dny, kdy jsem auto koupil startovalo normálně jen mi přišlo že hodně žere. Liberec => Praha cca 12l nafty jízda pomalá ve sněhu. Pak druhý den Praha => Tábor s extrémně spořivou jízdou cca 7,5l. Motor je docela hodně od oleje, ale nezdá se, že by hladina oleje klesala. Nezdálo se mi, že by se míchala chladící kapalina s olejem. Předem díky za pomoc. Je těžký být nemobilní. |
Autor: | anthAn [ 28 pro 2012 00:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
Zkontroluj žhavení, mě se stalo, že jsem měnil baterku a v takový tý krabičce u plusu jsou pojistky, no a já si vytáhnul konektor z pojistky žhavení... Jinak funkci žhavení zkontroluješ tak, že si vezmeš zkoušečku (dva dráty a 12v žárovka) a připojíš to na jeden žhavič a někam na kostru, pak zační žhavit, žárovka by se měla rozsvítit, pokud ne, tak je chyba tam .. zkontroluj tu velkou pojistku |
Autor: | milalof [ 29 pro 2012 00:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
anthAn píše: Zkontroluj žhavení, mě se stalo, že jsem měnil baterku a v takový tý krabičce u plusu jsou pojistky, no a já si vytáhnul konektor z pojistky žhavení... Jinak funkci žhavení zkontroluješ tak, že si vezmeš zkoušečku (dva dráty a 12v žárovka) a připojíš to na jeden žhavič a někam na kostru, pak zační žhavit, žárovka by se měla rozsvítit, pokud ne, tak je chyba tam .. zkontroluj tu velkou pojistku Díky. Na Akumulátor mám na kladném pólu více pojistek na vysoké proudy. Kontroloval jsem je pouze pohledem a všechny byly zapojené. Na žhavičích jsem naměřil 9.2 až 10,2 V i chvilku po otočení klíčkem do polohy II. |
Autor: | anthAn [ 29 pro 2012 01:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
žhavení: Stačí měřit přímo na baterce. Po otočení do II. polohy by napětí mělo klesnout na cca 11,5V (to dělá mě u nový baterky) a pomalu růst (tak o 0,05V), pak zhasne kontrolka žhavení - nic se nestane, žhaví dál, pak uslyšíš cvaknutí - přestane žhavit a napětí vyleze zase nahoru. Jinak mě napadá .. nenatankoval jsi třeba benzín? |
Autor: | anthAn [ 29 pro 2012 01:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
milalof píše: Zdravím, měl jsem moc rád escort zetec a tak jsem pořídil už svůj escort, ale ropák r.v. 1997 1.8 TD ENDURA - DE. Zpočátku byla radost z auta, ale po dvou dnech prostě najednou nešlo nastartovat. - Po otočení klíčku do druhé polohy se rozsvítí žhavení cca 5s (nechávám 2x - dle doporučení) a slyším zvláštní cvakání (odněkud z čerpadla) při startu motor točí, ale nedojde ke vznícení. - Na žhavičích jsem naměřil 9.2 až 10,2 V i chvilku po otočení klíčkem do polohy II. - K palivovému filtru mi nejde napumpovat naftu tlačítkem nahoře na palivovém filtru. (Kontrolováno na vysunuté hadičce nejvýše na palivovém filtru, která vede do čerpadla ve spodnější části. Pak je do čerpadla shora další hadička, ale ta jde mimo filtr tak jsem ji prohlásil za návratovou do nádrže. ) - Imobilizér se zdá funkční, neboť led dioda pod hodinama se rozsvítí a pokojně zhasne. => Z toho jako absolutní laik bez možnosti servisu z důvodu Vánočních svátků usuzuju, že by mohl být problém v hadičce před filtrem odkud prostě nemůžu dostat naftu . Co před tím filtrem je? Je tam v nádrži u Ropáku palivové čerpadlo? ( Jestli jo, kde jej najdu, nebo lépe kde do něj pustit volty z Aku, aby nafta tekla proudem????? ) Je tam nějaká jiná komponenta, co mi sedí na přívodu nafty?? Mohl jsem tu palivovou část nějak zavzdušnit?? ( Jak a kde ji odvzdušnit? ) Předem díky za pomoc. Trávím tím Vánoční svátky a moc bych si přál slyšet spásný zvuk nastartovaného auta. Ropák nemá v nádrži čerpadlo, naftu tahá čerpadlo celým potrubím z nádrže, takže je háklivý na netěsnosti - je tam podtlak. Před (pod) filtrem bys asi ještě měl mít takovou černou krabičku do který vedou dva dráty a dvě hadičky - to je předehřev, kterej většinou nefunguje a bejvá zdrojem zavzdušnění, tak zkus tu hadičku co vede do něj z nádrže dát rovnou na filtr. Předtim, ale zkus pusou profouknout hadičku do nádrže, jestli neni ucpaná bordelem. pak připoj hadičku z nádrže na vstup filtru (měly by na něm bejt šipky) a pumpuj, dokud ti z ní nevystříkne nafta, pak zapni klíček na kontrolky, připoj hadičku od čerpadla a pumpuj dál. Pak zkus nastartovat. Ale pokud opravdu nenatáhneš pumpičkou naftu z nádrže a hadička profouknout pujde, tak je chyba v pumpičce. To bych pak zkusil koupit takovej ten malej filtr na jhadičku z benzínky a připojit to bez filtru jen zkrz tohle, ale pozor na netěsnosti. |
Autor: | hubert [ 29 pro 2012 16:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
mne se vysral pred vanoci orion 1.8D ze nepomohlo profouknuti,ani malej uni filtrik,ani zapojeni na tvrdo bez filtru,zalil sem rucne cerpadlo,nastartuje a jede tak 5 km pak ubytek vykonu az chcipne,to vse nekolikrat abych dojel domu. ted stoji u nasich pred domem 100 km od meho bydliste musel sem extremne narychlo koupit jinej postrk,jelikoz bez auta sem v prdeli,nez to resit ruznejma pokusama protoze i jine mouchy uz ma a hlavne silna koroze podlahy.sice ma jeste na rok tk a skoro plnou nadrz,jestli je to v haji to vestavene cerpadylko tak me napadlo dat tam nezi hadicky elektricke z benzina abych aspom dojel tu naftu,je to realne? |
Autor: | stokholm [ 11 bře 2013 20:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
cvakání při startu, startér, dělalo mě to u escortu 1.8 D r.v. 89, a po opravě jak hodinky, jinak svezení 4-5 l/100 km |
Autor: | Mawerick 81 [ 11 bře 2013 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
ak je motor od oleja,, a ak ten olej ide spopod vrchneho vika, ,tak su dve moznosti,, po prve,, odislo tesnenie pod vikom,, po druhe,, motor tlaci do spodu,, cize budu v prdeli najskor kruzky,, to by mohlo suvisiet aj s tym, ze to nejde nakopnut,, pokial by to chytlo,, skus otvorit vicko oleja, pri volnobehu by malo sa triast podla vibracii motora,, ak sialene poskakuje,, tak by som to videl na potrebu prekruzkovania motora,, pripadne vymenu gufier na ventiloch,, stoja par susnov... |
Autor: | W50L [ 04 dub 2013 20:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: NÁVOD JAK NA TO NESTARTUJE |
Ropák potřebuje dvě věci, tlaky a naftu ve správný moment. To co ti tam cvrlliká před startem je předsuvník vstřiku. Zjisti, jestli máš v čerpadle naftu (sundej přepad donádrže a pumpuj) pokud ano povol trubky ke vstřikovačům a zatoč motorem. Pokud je čerpadlo na suchu prostě hopodlij hadičku na přívod, naplnit naftou zatočit motorem on si natáhne. Jestli ti plivnou naftu změř tlaky. Pokud neplivnou je možná stop ventil v háji. Jinak takhle po netu se blbě radí. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |