fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nejde nastartovat Escort TD
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=55737
Stránka 1 z 2

Autor:  Nebe [ 23 úno 2013 12:29 ]
Předmět příspěvku:  Nejde nastartovat Escort TD

Měnil jsem motor. Ze začatku jsem měl problém že mě nepustil imobilizer, když jsem otočil klíčkem do polohy 2 tak se nic nedělo... a začala mi hodně rychle blikat červená kontolka pod hodinama ( nevím jestli to má stím něco společného). Potom jsem vyměnil veškerou elektriku na čepadle a pak mi ta kontrolka přestala šíleně blikat, ale jenom se rozsvítila a potom zhasla, otočil jsem jakoby jsem chtěl nastartovat a ozvalo se cvaknutí (myslim že ze startéru) a potom mi zhasli všechny kontrolky a už se nerozsvítili ani když sem klíček vyndal a zase jsem se pokoušel nastartovat. Musel jsem vyndat + kabel z baterky a zase ho zasunout... a takhle se to opakuje dokola...
Víte někdo co stím?

Autor:  Nebe [ 24 úno 2013 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Když nevíte... můžete mi alespoň říct jestli ta dioda pod hodinama má něco společného s imobilizérem? Dik

Autor:  dj.DEKL [ 24 úno 2013 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Je to kontrolka immobilizeru a kdyz rychle blika nenacetl se spravny kod.

Autor:  Nebe [ 04 bře 2013 21:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Ahoj, mám ještě další zásadní problém... koupil jsem si "nový" motor do Esca, původní motor byl RFS a v domění že si kupuju RFS, ale nakonec jsem zjistil že mám RFK... tím pádem je i jiný typ čerpadla... můj problém je vtom ,že mám pocit, že mi nechce pustit naftu do vstřiků. Přehodil jsem veškerou elektriku ze stareho čerpadla na nové... ale na sterém čerpadle byl solenoid, start stop ventil s IMO a potenciomert a novém čerpadle byl star stop ventil, potenciometr a ještě nějaký dva el. mag. ventily... ( jeden větší cca průměr 5cm ze strany v horní části a druhý vypádá podobně jako solenoid)
Můžete mi někdo poradit co sou to za ty "ventily" ? Nebo z jakýho důvodu mi nechce pustit naftu?
Díky za každou radu už mi došli nápady.

Autor:  u2island [ 04 bře 2013 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Když ti to nechce pustit naftu přes imo, tak celý imo vyhoď a na start-stop solenoid přiveď normálně 12V ze spínačky. Otázka natažení 1 drátu.

Autor:  Nebe [ 05 bře 2013 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Ja jsem dal imo se start stop ventilem z puvodniho cerpadla. Ta kontrolka mi blika uz jak ma... jinak tuhle moznost vyzkousim.

Autor:  Nebe [ 05 bře 2013 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Ještě mě napadlo, mám dva stop ventily jeden je integrovanej s IMO a druhej pouze stop ventil... z jednoho mi vedou 3 dráty a z druhého 2 dráty, ten samotnej stop ventil má jeden drát + a druhý je kostra?

Autor:  Walker [ 05 bře 2013 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Pokud to chceš zprovoznit tím, že víš co děláš a proč, pak si prostuduj rozdíly mezi DPC a DPCN čerpadlem...pak rozdíl mezi LucasEDC a EEC-V motormanagementem a celý to můžeš zakončit použitím interaktivních schémat z Ford TIS...

Autor:  Nebe [ 05 bře 2013 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Co jsem našel tak DPC by neměl mít solenoid ale el. mag. ventil pro studený start a používal se u motorů ozn. RFK, ty novější DPCN mají solenid předvstřiku, atd... u RFS/RFN. Pak ten 8 pinovej konektor s čerpadlem DPCN mi nebude najednou sedět pro čerpadlo DPC když některý piny mají jinou fci.
Já jenom nedakážu pochopit proč mi to nechce pustit naftu do vstřiků, když to ovlivňuje stop ventil, když mi na starém autě fungoval.
Nikde se nedočtu jestli si můžu dát elekriku z čerpadla DPCN na DPC - když tam nebudu mít ten solenoid nebude mít ŘJ info a motor bude mít nepravidelný chod přece?

Autor:  Mawerick 81 [ 06 bře 2013 00:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

niezeby som teraz vedel co pisem,, ale ja mam RFK motor,, a na studeny start je rieseny cez parafinovy termostat ktory je nasrobovany v kryte termostatu,, od neho ide lanko, ktore potiahne packou na cerpadle a ta tzv obohati zmes,, ale toto nefunguje na takmer 101% Escortov,, ja v moc tuhych mrazoch idem pod kapotu, a potiahnem to rucne,, vysrobujem sponovak na druhom lanku ktra toto ovlada,, toto druhe lanko ide z membrany za soferovym prednym svetlom,, ktoru som doteraz nedokazal rozbehat,, (mala by potiahnut toto lanko pri zapnuti klimy a vraj po zaradeni spiatocky,, ale neviem ani schemu najst nato),, takze studeny start sa da aj bez toho aby bolo toto potiahnute,, naboku mam na cerpadle LUCAS cierny taky sulok,, to by mal byt imo,, potrebujes origo kluc z auta, na ktorom bol tento motor predtym,, ked aj nebudes s nim startovat,, tak aspon ho budes nosit niekde v aute,, aby bol v dosahu IMO... este nieco,, odvzdusnoval si trysky ked si prehodil motor?

Autor:  Nebe [ 06 bře 2013 00:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

u DPCN čerpadel je solenoid ale u DPC není ale já dřív jsem měl DPCN a když těď ten solenid tam nebudu mít, tak ŘJ nebude moc dostávat data. IMO jsem přehodil ze starého čerpadla měl jsem ho společně se stop ventilem, takže to startuje ale naprázdno (nejde nafta)
trysky jsem odpojil od vstřikovačů, abych věděl jestli mi do nich nafta, ale ani kapka.
Musí se samotný čerpadlo nějak odvzdušnit?

Autor:  Mawerick 81 [ 06 bře 2013 00:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

neviem inak ako to mas pozapajane,, RFK nema RJ,, je to len o tom, ze do cerpadla pride elektrika,, a auto ide,, samozrejme svoju ulohu zohrava IMO,, ale to sa vraj da odpojit,, ale to neviem ako,, v podstate by sa nemuselo cerpadlo odvzdusnovat,, skusal si natlacit naftu pumpou na filtri?

Autor:  Nebe [ 06 bře 2013 08:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

já mám ŘJ, mám to zapojený, tak že mám původní "svazek" kabelu, kde byl solenoid, stop ventil s imo a snímač polohy plynového pedálu jsem vzal a tento svazek včetně všech ventilů jsem zapojil na nové čerpadlo na stejné polohy jako bylo na starém.
Dohromady je to 8 drátů ( 3 na stopventil s imo, 3 na snímač polohy plyn. pedálu a 2 na solenoid)
Tou pumpou jsem naftu nasál až do přívodní trubky do čerpadla

Autor:  Mawerick 81 [ 06 bře 2013 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

pride mi to tak, ze tie elektriky neisu totozne,, proste musis vyradit IMO na cerpadle na RFK motore, a natiahnut zvlast kable od spinacky,, RJ a ostatne elektircke hovadiny su ti tam teraz zbytocne,, skus zohnat kluc z auta kde bol ten motor,, to by nemal byt problem,, neviem ale ci to ako to mas zapojene bude niekedy takto fungovat,, skusim sa opytat kamarata,, a dam ti vediet,,

Autor:  Nebe [ 09 bře 2013 12:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Už se mi to podařilo nastartovat... ale problém je vtom jakmile pustím plyn tak to chcípne, může to být něco s volnoběhem?
Ještě jedna poznámka musím startovat s plynem :/

Autor:  u2island [ 12 bře 2013 02:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Co seřídit volnoběh? Na páce akcelerátoru- na čerpadle je dorazový šroub, tak to zkus.
Jen detail, možná bych prvá zkusil odvzdušnit vstřiky, než začneš seřizovat.

Autor:  Bigmic [ 08 dub 2015 20:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Dovolim si oživit téma,hledal jsem,dočetl jsem jak odstříhat a propojit dráty od immo na čerpadle,jak nakodovat klíče a plno věcí z kterých nejsem zrovna chytrej.Toto téma se mi zdálo nejvíce podobné mému problému.
Potkal se mi motor na mém Escortu r.v.1998 1,8 TD 66kw (RFS)..koupil jsem Escorta 1999 1.8 TD 66Kw (kod motoru nevim,ale všechno je tam stejný,čerpadlo,turbo,včechny konektory atd) auta jsou ve stejné výbavě,klima atd)
Špatnej motor jsem vysápl a hodil novej..vše pozapojoval a chtěl nastartovat...v poloze 1..zapne radio...v 2 rozsvítěj se kontrolky a začne rychle blikat kontrolka immobilizéru...na poloze 3 to neudělá nic,ani startér se netočí.
Pokud to nebude nutné nechci nic nikde stříhat,napojovat atd....myslel jsem si že vyměnim jednotku co je na sloupku u spolujezdce a pujde to..bohužel myslet znamená h...o vědět,takže start motoru se nekonal.

Z původního auta,které darovalo motor mám vše,stačí tedy přeházet ještě nějaké jednotky,nebo prostě budu muset vyměnit čerpadlo z původního motoru a nebo to nějak zbastlit podle všelijakých návodů tu na foru.

Ještě dodám že jsem tedy zapojil jednotku z dárcovského auta ,svůj klíč jsem obalil do alobalu (dle toho co jsem četl tady někde to nenačte ten kod a u toho jsem držel klíč s kodem z dárcovského auta...immo blikal stejně a na poloze 3 taky nic.

Díky za rady Michal

Autor:  Walker [ 08 dub 2015 21:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Mno vcelku nejrychlejší a nejmíň náročný je přehodit to čerpadlo...nějak nechápu, že vás baví tahat ven celej motor, když stačí přehodit jen hlavu...což je mnohem míň práce...pokud se tomu chceš vyhnout, nezbejvá ti nic jinýho, než ze svýho auta udělat dárcovský auto kompletně...tudíž elektronika se bude domnívat že žije dárcovskej povoz v tvojí kastli...

Autor:  Bigmic [ 09 dub 2015 19:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Sakra že já to nepřehodil když byl motor mimo auto i tak díky za rady.Schvalně jsem připojil do konektoru to puvodní čerpadlo a hned byl immo v pohodě.Přes ten jejich plech se nedostanu abych to jen prohodil na čerpadle,takže holt přehodim celí čerpadlo a doufám že to celí nerozhodim....asi bych se nejdříve měl naučit nové nadávky než se do toho pustim.
Kdyby ještě někoho napadlo něco jinýho než přehazovat čerpadlo tak sem s tím......jednotku co je u spolujezdce na sloupku jsem zkoušel přehazovat i čipy v klíčy a bez uspěchu,nějakou jednotku co je u řidiče na sloupku u noho jsem chtěl taky zkusit přehodit ale je ta uplně jiná,takže nic.

Autor:  anthAn [ 09 dub 2015 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nejde nastartovat Escort TD

Ještě si to mužeš nechat spárovat ve Fordu

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/