fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 16 kvě 2024 03:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 24 bře 2013 21:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
ty turba nejsou nijak rizeny takze jde jen o to svarit svody a vyřešit mazani

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013 02:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Kdyby turba nebyly řízený, tak výkon roste lineárně s otáčkama, což se nedalo vyčíst z minulejch postřehů. Takže turba měli WG, tuším, že zapojeno v sérii.

Takže výsledek biturbo escort .. o 5% zlepšení než single-turbo escort. To, že potřeba (a spotřeba) vzduchu roste zhruba lineárně v závislosti na otáčkách je předpoklad hodně blízko realitě. Orig escortí turbo dokáže plnícím tlakem (ťěch zhruba 0,9bar) zásobovat motor až do jeho bezvědomejch otáček (4,5tis) ... bi-turbo je naprostá zbytečnost, pokud by teda jedno turbo nebylo abnormálně malý aby dokázalo dát max. plnící tlak třeba při 1tis ot.
Nechat jedno sériový a druhý ještě větší je totální píčovina .. stačí si představit jak funguje turbo-dízl motor a každýmu rozumně technicky smýšlejícímu dojde ,že to druhý větší turbo by bylo přínosem až třeba při 8tis. (dízl tam jde vytočit i aktivně, ale finančně jsi jinde než u turba co ti dal kámoš....)

Takže na lazení turbo-dízla je nejlepší zvýšit množství vzduchu ve válci a to jde buď zvýšením objemu válců nebo zvýšením plnícího tlaku a tím se dá zvýšit množství paliva které ve válci shoří a vytvoří potřebnou energii.
Přitom stačilo jen na sériovym turbu přidat na turbu (což jde při pochopení systému jeho fungování a regulace) a nebo jako bonus použít VGT turbo, což by dodalo plnej plnící tlak už v nižších otáčkách a tim by se zlepšla křivka krouťáku.

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013 09:42 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
este je tu jedna finta,, kamarat to ma na Omege,, urobil si turbo a kompresor,, vyhoda je ta, ze kompresor tlaci od nula otacok do xy otacok, kde potom nastupuje turbo,, nevyhoda,, ze tento motor v Escu to neprezije,, pretoze to je velka zataz v nizkych otackach,,

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013 15:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
mawerick s tim kompresorem by to nebylo spatny ae cena kompresoru je daleko nekde jinde nez cena jeteho turba
to druhe turbo sem chtel hlavne diky temu ze mi pripada ze kdyz potrebuju poradne vytocit ve velkym kopcu motor tak mi to puvodni turbo u 3 000 konci a ja kolikrat potrebuju tocit az tak do 4 000 kdyz sem nalozenej a druha vec je ze kdyz dam do predu intercooler tak by to puvodni turbo mohlo mit prodlevu nez celou tu cestu vzduchu dofoukne takze dam maly turbo za nej velky a velky turbo bude tlacit prez cooler do maleho :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013 15:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
ono to druhe turbo je k16ka ktera nema banku jak origo na fordu takze by ani moc ridit neslo

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013 23:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Hlavně aby tady byly nějaké fotky, jinak si mluv třeba o hexa-turbu :wink: a omegu s kompresorem bych také rád viděl :roll:

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 bře 2013 23:45 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
Omega s kompresorom a turbom je v Ziline,, kamarat si ju postavil,, zaklad je 3,0 V6 komplet prekopany, lebo mu trhalo furt hadice,, tesnenia atd.. na brzde ma odmeranych 406PS,, hovori, ze dakedy z krizovatky na uzavierke, ci to tieto auta maju ide aj na trojke bokom,, to tie pozitiva,, a teraz to podstatne,, ked tomu urve,, tak zo sidliska do centra a naspat,, co nieje viacej ako cca 10km,, a 10€ v palive je het :D

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2013 13:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Link na projekt?

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2013 14:04 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
len osobne,, nikomu sa tym nechvali,, ak chces,, tak ta s nim zoznamim,, este ma aj FOrd Fiestu nieco okolo r. 1988 asi,, a s nou chodi na Decibel Drag,, niekolko krat aj vyhral,, ale poviem ti tak, ze iba raz som si sadol do toho auta,, a zdalo sa mi, ze mi prdel prechadza pozvolna cez hlavu,, srdce mi islo vytrhnut ci co,, to ked je na zraze,, tak mu musia srzat okna zvonku,, musel vystuzit karoseriu, lebo raz mu opadala farba zboku a na streche :D

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2013 15:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Tak nějaká fotka? :smt006

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 bře 2013 16:09 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
vypytam od neho..

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz