fordfans.cz
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/

Nízké tlaky
http://fordfans.ford-escort.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=25&t=5616
Stránka 1 z 1

Autor:  Návštěvník [ 20 dub 2006 20:00 ]
Předmět příspěvku:  Nízké tlaky

Mám nízké tlaky ve válcích - nemáte někdo zkušenosti s opravnými kroužky Goetze? Nebo s nějakým slickem do válců? Výbrus, výměna pístů a kroužků se mi zdá dost drahá a asi se ani nevyplatí. Poraďte prosím.

Autor:  Karel [ 20 dub 2006 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlacinejsi jsou asi ty G.krouzky.Jsou v podstate tvrdsi a delaj ti postupne vybrus.Vydrzi to ale (pry)jen 50000km.

Autor:  Návštěvník [ 21 dub 2006 17:59 ]
Předmět příspěvku:  Goetze kroužky

Tak 50.000 km by mi stačilo... aspoň by mi to pomohlo z nejhoršího.

Autor:  feras [ 22 dub 2006 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

a ako vies ze mas slabe tlaky???si meral abo co???a startuje ti aj s takymi tlakmi ako mas teraz ked je vonku teplo???

Autor:  Karel [ 23 dub 2006 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

Nizke tlaky neznamenaji ze to nepojede.Ja mel diesla co startoval (po mojim dostelovani) do -10 a pak ani skyt.Foukalo to tak,ze jsem musel dat odvetrani skrine dolu,ale jezdilo to.Pri dnesnich cenach dilu a prace nevim jestli se to vyplati.Radsi jezdit do smrti motoru a setrit na lepsi auto.

Autor:  feras [ 23 dub 2006 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

No hej ja mam problem ze auto mi dako netaha ale podla toho ze mi nefuka do vane ani cez vicko oleja usudzujem ze nemam moc slabe tlaky, ale nemam ako zmerat nikto tu v okoli nic na to nema.ale zo stratom mam problemy aj ked je teraz plus 15, nafta by mi nemala padat bo mam pumpu a cerpadlo bolo minuly tyzden na stlolici a pretesnovane, vstriky mam nove zhavice tiez, palivovy filter novy, vzduchovy novy, tak ja uz neviem a tiez to dymi ciernym, a cez emisnu asi neprejde...co ty na to karel???

Autor:  Návštěvník [ 23 dub 2006 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Neříkám že to nepojede...

Karel píše:
Nizke tlaky neznamenaji ze to nepojede.Ja mel diesla co startoval (po mojim dostelovani) do -10 a pak ani skyt.Foukalo to tak,ze jsem musel dat odvetrani skrine dolu,ale jezdilo to.Pri dnesnich cenach dilu a prace nevim jestli se to vyplati.Radsi jezdit do smrti motoru a setrit na lepsi auto.


No já neříkám, že to nepojede. Ale nejprve se musí nastartovat a to je problém jako hrom.

Autor:  Návštěvník [ 23 dub 2006 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

feras píše:
No hej ja mam problem ze auto mi dako netaha ale podla toho ze mi nefuka do vane ani cez vicko oleja usudzujem ze nemam moc slabe tlaky, ale nemam ako zmerat nikto tu v okoli nic na to nema.ale zo stratom mam problemy aj ked je teraz plus 15, nafta by mi nemala padat bo mam pumpu a cerpadlo bolo minuly tyzden na stlolici a pretesnovane, vstriky mam nove zhavice tiez, palivovy filter novy, vzduchovy novy, tak ja uz neviem a tiez to dymi ciernym, a cez emisnu asi neprejde...co ty na to karel???


To že netáhne, to bych skousnul, ono taky co chtít od 60 koní. Ale že to nestartuje, to je problém, dneska bylo venku asi +15 C a točil jsem 40 vteřin. Baterka dostává zabrat a startér taky.

Autor:  Karel [ 24 dub 2006 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

A co dostelovani predvstriku?Pokud je naprd ,tak to nejde do otacek,nebo taky nestartuje.Je na to merak ,ale ja to steloval na ucho a taky podle startovani asi mesic.Pak jsem byl celkem spokojenej.Co mas za auto?Ropak(kazdej) je moc haklivej na sestelovani motoru.Komplet celeho motoru.I proverit vstriky jestli netecou.

Autor:  Návštěvník [ 24 dub 2006 18:37 ]
Předmět příspěvku:  Předvstřik

Karel píše:
A co dostelovani predvstriku?Pokud je naprd ,tak to nejde do otacek,nebo taky nestartuje.Je na to merak ,ale ja to steloval na ucho a taky podle startovani asi mesic.Pak jsem byl celkem spokojenej.Co mas za auto?Ropak(kazdej) je moc haklivej na sestelovani motoru.Komplet celeho motoru.I proverit vstriky jestli netecou.


No čerpadlo je zatím jediný, s čím jsem ještě nežejbroval. Už mě to taky napadlo, nadělat si na něm rysky a pootáčet s ním sem a tam. Jedna vstřikovací tryska mi tekla, ale tu už jsem vyměnil. Nechápu jedno:
1. při patnácti stupních točím startérem v kuse 40 vteřin a pak to teprve chytne (neochotně)
2. vyjedu, na první křižovatce mi to chcípne, otočím klíčkem, chytne ihned na první otočení
3. zahřeju motor na provozní teplotu, zastavím u pumpy a než dofoukám kola (5 minutek?), tak zase musím točit asi 20 vteřin, než to chytne.
4. pak odstavím auto asi na tři hodiny, nevychladne sice úplně, ale není horkej motor. Přijdu a na druhý otočení motorem chytne jako nic.
UŹ JSEM Z TOHO BLÁZEN. Všechny teorie o studeným nebo teplým motoru a o padání nafty jsou v hajzlu.

Autor:  feras [ 25 dub 2006 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

no ja som sa tiez bavil v sobotu s predvstrikom tak uvidim ked dojdem domov co to povie...a ja ked uz nastrujem a potom aj po 8 stania chiti na supku ale akonahle uz kus dlsie tak zas tocim dlho...a na nastavenie predvstriku nemozem pouzit ziadny merak bo tan nastavec asi nemam presne zalozenz co je na cerpadle bo ho od oka som zakladal ked som doneisol cerpadlo so stolice..

Autor:  Karel [ 25 dub 2006 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

escort-driver:Nepada ti nafta,starsi cerpadla uz min nasavaji a tim padem se jim pri jizde nedostava nafty,ale pokud bylo na stolici, tak by na to prisli.Zkus dat do plechovky litr nafty a dej hadicku do cerpadla ,jestli to udela stejne, to opetovny dlouhy startovani.Tu plechovku dej vis nez je cerpadlo,ale napred to odvzdusni.Muzes mit i starou hadicku a tim padem ti to prisava vzduch a nafta ti nazpet pada do nadrze.Masli stary hadicky tak je pro jistotu vymen(kor.zalezitost).

Autor:  Karel [ 25 dub 2006 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

feras píše:
no ja som sa tiez bavil v sobotu s predvstrikom tak uvidim ked dojdem domov co to povie...a ja ked uz nastrujem a potom aj po 8 stania chiti na supku ale akonahle uz kus dlsie tak zas tocim dlho...a na nastavenie predvstriku nemozem pouzit ziadny merak bo tan nastavec asi nemam presne zalozenz co je na cerpadle bo ho od oka som zakladal ked som doneisol cerpadlo so stolice..

Pada ti nafta.Hadicky a utahnuti vsech spoju.Pokud mas Lukas cerpadlo ,tak by tam mel byt i sroub-ventil co je do neho napojeny prepad a asi je vychozeny a propousti.Probiralo se to tu,hledej.

Autor:  Návštěvník [ 25 dub 2006 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Padání nafty

No ale vrtá mi hlavou, jak to, že někdy nafta padá, a někdy nepadá? To se tak stává?

Autor:  feras [ 26 dub 2006 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

hadicky som vsetky nove daval mam kupenu rucnu pumpu pred filtrom so spetnym ventilom a cerpadlo mam zrejme bosch bo je na nom znak, aele ten prepadovy ventil tam mam.....ja uz som jelen ..kupim si peugeota to bude spravna volba

Autor:  slavek [ 27 dub 2006 01:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Předvstřik

escort-driver píše:
Karel píše:
A co dostelovani predvstriku?Pokud je naprd ,tak to nejde do otacek,nebo taky nestartuje.Je na to merak ,ale ja to steloval na ucho a taky podle startovani asi mesic.Pak jsem byl celkem spokojenej.Co mas za auto?Ropak(kazdej) je moc haklivej na sestelovani motoru.Komplet celeho motoru.I proverit vstriky jestli netecou.


No čerpadlo je zatím jediný, s čím jsem ještě nežejbroval. Už mě to taky napadlo, nadělat si na něm rysky a pootáčet s ním sem a tam. Jedna vstřikovací tryska mi tekla, ale tu už jsem vyměnil. Nechápu jedno:
1. při patnácti stupních točím startérem v kuse 40 vteřin a pak to teprve chytne (neochotně)
2. vyjedu, na první křižovatce mi to chcípne, otočím klíčkem, chytne ihned na první otočení
3. zahřeju motor na provozní teplotu, zastavím u pumpy a než dofoukám kola (5 minutek?), tak zase musím točit asi 20 vteřin, než to chytne.
4. pak odstavím auto asi na tři hodiny, nevychladne sice úplně, ale není horkej motor. Přijdu a na druhý otočení motorem chytne jako nic.
UŹ JSEM Z TOHO BLÁZEN. Všechny teorie o studeným nebo teplým motoru a o padání nafty jsou v hajzlu.


je dos mozne ze ti blbne zhavici relatko nebo je slaby kontakt na baterce na zhaveni

Autor:  Karel [ 27 dub 2006 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

feras píše:
hadicky som vsetky nove daval mam kupenu rucnu pumpu pred filtrom so spetnym ventilom a cerpadlo mam zrejme bosch bo je na nom znak, aele ten prepadovy ventil tam mam.....ja uz som jelen ..kupim si peugeota to bude spravna volba

Napadla mne zavada, co mne stala dost nervu.Menil jsem hlavu a nedal novy tesneni(med) pod vstriky,proste jsem to tam soupnul jen tak.Dusledek ,dost dlouho jsem musel tocit motorem pri startu.Stacilo vydelat to stary tesneni a vyzihat ho aby zmeklo a pak ho fest dotahnout vtrikama.Po tomhle mi to chytalo O.K.Mozna jsi kontroloval vstriky a udelal stejnou chybu jak ja?Jo a ten zpetnej (prepad nafty)nejde nahodou jinou trubickou zpet do nadrze?Ted si nejsem jistej ,jak to tam vlastne je?

Autor:  Návštěvník [ 27 dub 2006 22:15 ]
Předmět příspěvku:  Podložky pod vstřiky

Podložky pod vstřiky jsem náhodou měnil. Nejdřív jsem je málem poztrácel, protože jak jsem měřil tlaky, tak jsem je zapomněl vyndat, takže mi mrštně vyskákaly z doupat a půl hodiny jsem je hledal v různých zákoutích motoru. Pak jsem si ale všimnul, že je každý jinak zdeformovaný, tak jsem raději koupil nové.
Hadička od přepadu naftu samozřejmě jde zpátky do nádrže, kam by jinam měla jít? Slyšel jsem, že i na přepad by se měl dát zpětný ventil. Nejenom na přívod. To auto mě teda školí, to jsem jaktěživo neslyšel o takovejch problémech, natož abych je někdy s nějakým autem doopravdy měl.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/