fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 dub 2024 09:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 říj 2013 14:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Zdravím všechny.

Ford po nastartování dost vynechává jakoby měl chcípnout a díky tomu také dost koří (bílej kouř). Když se zahřeje jde tam poznat že ještě drobátko vynechává, ale už fakt nepatrně. Ubírá to i na výkonu. Při takovém startu mu přidržím drobátko plyn. I když držím nohu stejně otáčky jsou 1,5k a za chvilku se začnou zvedat až na 3k.

Další věc je, že po výměně termostatu nechce chcípnout přes klíč. (Musím přes rychlost a to určitě bolí :( ). Měnil jsem kompletní termostat i s obalem ve kterém se termostat nachází. Měnil jsem ho za skoro stejný TIP, jen na něm neseděli tyhle 2 věci.. (Foto je ilustrativní)
Obrázek
Dolní čidlo či co to je šlo vyměnit (přešroubovat)tak jsem tam dal to co bylo na původním a na hořejším čidle jsem prohodil koncovky v autě. Když mi výměna už nijak nepomohla a auto přestalo chcípat, vrátil jsem vše do původního stavu.. Termostat čidla prostě všechno. a ani to nepomohlo aby Ford zase začal chcípat.

Ale když auto nechcípá je tady něco zajímavého.. Auto vynechává, ale když vypnu klíček a on nechcípne, jde pořád stejně.. Když zapnu klíček do polohy kontrolek začne běžet plynule bez vynechávání a kouření, ale jenom počas cca 10s, pak zase začne..
Vlastně běží plynule po čas žhavení..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 říj 2013 23:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Ahoj, bohužel tu nepíšeš typ motoru, Escort v TD 66kW je ve třech typech motoru (RFD, RFK, RFS) který maj společný tak akorát základ motoru, tím nejni snadný určit čím tvoje závady jsou daný, nicméně pokud za chodu motoru rozpojíš konektor kabelu od čerpadla a motor zhasne, tak je stop ventil ok, a je chyba v elektrice (dostává se na něj napětí odjinud, obvykle přes spínač zapnutejch světel nebo nesprávně zapojený denní svícení)...pokud nezhasne je zřejmě vadnej, jelikož propouští naftu (těsnící guma ve ventilku je rozpadlá, nebo je zaseklej a pružinka ho nezavře) ...vynechávání a bílý kouření s detonacema do výfuku bejvaj na 95% způsobený ventilem časování předvstřiku, ale to maj jen DPCN čerpadla u typu motoru RFS s EEC-IV řídící jednotkou, starší typy RFD a RFK maj jinej typ čerpadla a řízení motoru...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2013 15:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
Omlouvám se - Tip motoru je RFS a termstat jsem přehazoval z RFD. TO nechcípání vidím už pomalu vidím na ten stopventil.. Odpojil jsem od čerpadla vše co k tomu vedlo co je vidět na fotce
Obrázek
+ červeně označené místo na 2. fotce (V mém domnění, že toto je STOPventil)
Obrázek
Auto pořád běželo. I po odpojení baterky a všeho co šlo.. S tím vynecháváním to bude tedy jak? .. Přece jenom to ten RFS je. Takže by to Solenoid dělat mohl? ..

A otázka navíc.. K čemu slouží kabely ve žlutém označení? .. U mého RFD se ty 3 dráty přetínaj, ale neskratujou, tady jsou dokonce uhnilé/urezlé. Myslím, že vše tam má nějaký význam.

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 říj 2013 13:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tak po pár dnech jsem zase zpátky, nějak tápu v tom co vlastně to má být na těch fotkách...Tam RFS (coby komplet) není, už jen proto že to nemá MAF a elektrika kolem není také z RFS...z čerpadla je vidět jen vršek, tak ani netuším jestli to je DPC nebo DPCN...jestli to správně chápu, tak auto je původně RFD (čemuž by tak nějak odpovídalo to co je na fotce) a motor z nějakýho důvodu dosloužil a byl nahrazenej RFS, kde to skončilo nějakou né zcela zdařilou přestavbou...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2013 20:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2013 14:28
Příspěvky: 250
Bydliště: Vlčák z Kočova - 348 15
No teď už je to i jedno :wink: . Auto už je pryč. Ale tak zase se tu objeví nové otázky k mému prdovi :). Je taky nemocnej :D ..

Taková otázka. Tak tedy papírově byl RFS - ale pod kapotou se nacházelo něco jiného? .. .Neměl s tím problém na TK? .. Jde o to. Že já mám papírově RFD, který zaboha nemohu sehnat na výměnu. Bylo by možné tam hodit jiný? Pořád nacházím RFK..

_________________
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Silver
Kombajn Focus I 1.8TDDi 66kW - Blue/Purple

Povozy v plné kondici pro každý den!


Ex:
Hatchback Escort VII 1.8TD 66kW - DarkWiolet
Kombajn Escort VII 1.8TD 66kW - Silver
Kombajn Mondeo II 1.8TCi - 66kW - DarkBlue
Hatchback Escort IV 1.8D 44kW - White


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2014 22:13 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
V podstatě by mělo jít hodit jiný, ono železo je u všech stejný. Liší se ptákovinama okolo (čerpadlo, elektrika, elektronika)

_________________
Cortina MK3
Escort mk3
Orin mk3 ve stavu rozebrání
IFA W50L 5tun poctivého železa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz